Muş'ta görevli sınıf öğretmeni Tuğba Harmankaya, köyleri dolaşarak düzenlediği etkileşimli okuma atölyeleriyle hem öğretmen ve öğrenciler arasındaki ilişkiyi güçlendiriyor hem de öğrencilerin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) sürecinde kendilerini yalnız hissetmelerini önlüyor. ( İbrahim Yaldız - Anadolu Ajansı )
Muş'ta görevli sınıf öğretmeni Tuğba Harmankaya, köyleri dolaşarak düzenlediği etkileşimli okuma atölyeleriyle hem öğretmen ve öğrenciler arasındaki ilişkiyi güçlendiriyor hem de öğrencilerin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) sürecinde kendilerini yalnız hissetmelerini önlüyor. ( İbrahim Yaldız - Anadolu Ajansı )
Muş'ta görevli sınıf öğretmeni Tuğba Harmankaya, köyleri dolaşarak düzenlediği etkileşimli okuma atölyeleriyle hem öğretmen ve öğrenciler arasındaki ilişkiyi güçlendiriyor hem de öğrencilerin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) sürecinde kendilerini yalnız hissetmelerini önlüyor. ( İbrahim Yaldız - Anadolu Ajansı )
Muş'ta görevli sınıf öğretmeni Tuğba Harmankaya, köyleri dolaşarak düzenlediği etkileşimli okuma atölyeleriyle hem öğretmen ve öğrenciler arasındaki ilişkiyi güçlendiriyor hem de öğrencilerin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) sürecinde kendilerini yalnız hissetmelerini önlüyor. ( İbrahim Yaldız - Anadolu Ajansı )
Muş'ta görevli sınıf öğretmeni Tuğba Harmankaya, köyleri dolaşarak düzenlediği etkileşimli okuma atölyeleriyle hem öğretmen ve öğrenciler arasındaki ilişkiyi güçlendiriyor hem de öğrencilerin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) sürecinde kendilerini yalnız hissetmelerini önlüyor. ( İbrahim Yaldız - Anadolu Ajansı )
Muş'ta görevli sınıf öğretmeni Tuğba Harmankaya, köyleri dolaşarak düzenlediği etkileşimli okuma atölyeleriyle hem öğretmen ve öğrenciler arasındaki ilişkiyi güçlendiriyor hem de öğrencilerin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) sürecinde kendilerini yalnız hissetmelerini önlüyor. ( İbrahim Yaldız - Anadolu Ajansı )
Muş'ta görevli sınıf öğretmeni Tuğba Harmankaya, köyleri dolaşarak düzenlediği etkileşimli okuma atölyeleriyle hem öğretmen ve öğrenciler arasındaki ilişkiyi güçlendiriyor hem de öğrencilerin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) sürecinde kendilerini yalnız hissetmelerini önlüyor. ( İbrahim Yaldız - Anadolu Ajansı )
Muş'ta görevli sınıf öğretmeni Tuğba Harmankaya, köyleri dolaşarak düzenlediği etkileşimli okuma atölyeleriyle hem öğretmen ve öğrenciler arasındaki ilişkiyi güçlendiriyor hem de öğrencilerin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) sürecinde kendilerini yalnız hissetmelerini önlüyor. ( İbrahim Yaldız - Anadolu Ajansı )
Muş'ta görevli sınıf öğretmeni Tuğba Harmankaya, köyleri dolaşarak düzenlediği etkileşimli okuma atölyeleriyle hem öğretmen ve öğrenciler arasındaki ilişkiyi güçlendiriyor hem de öğrencilerin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) sürecinde kendilerini yalnız hissetmelerini önlüyor. ( İbrahim Yaldız - Anadolu Ajansı )
Muş'ta görevli sınıf öğretmeni Tuğba Harmankaya, köyleri dolaşarak düzenlediği etkileşimli okuma atölyeleriyle hem öğretmen ve öğrenciler arasındaki ilişkiyi güçlendiriyor hem de öğrencilerin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) sürecinde kendilerini yalnız hissetmelerini önlüyor. ( İbrahim Yaldız - Anadolu Ajansı )
Muş'ta görevli sınıf öğretmeni Tuğba Harmankaya, köyleri dolaşarak düzenlediği etkileşimli okuma atölyeleriyle hem öğretmen ve öğrenciler arasındaki ilişkiyi güçlendiriyor hem de öğrencilerin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) sürecinde kendilerini yalnız hissetmelerini önlüyor. ( İbrahim Yaldız - Anadolu Ajansı )