Euro
9.62
Dolar
8.13
BIST 100
1,147.07
Altın
1,905.63
Çalıkuşu Tuğba, köylerde okuma atölyeleri kurarak öğrencilerin gönlüne dokunuyor

Çalıkuşu Tuğba, köylerde okuma atölyeleri kurarak öğrencilerin gönlüne dokunuyor

Muş'ta görevli sınıf öğretmeni Tuğba Harmankaya, köyleri dolaşarak düzenlediği etkileşimli okuma atölyeleriyle hem öğretmen ve öğrenciler arasındaki ilişkiyi güçlendiriyor hem de öğrencilerin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) sürecinde kendilerini yalnız hissetmelerini önlüyor. ( İbrahim Yaldız - Anadolu Ajansı )

Çalıkuşu Tuğba, köylerde okuma atölyeleri kurarak öğrencilerin gönlüne dokunuyor Fotoğraf: İbrahim Yaldız

Muş'ta görevli sınıf öğretmeni Tuğba Harmankaya, köyleri dolaşarak düzenlediği etkileşimli okuma atölyeleriyle hem öğretmen ve öğrenciler arasındaki ilişkiyi güçlendiriyor hem de öğrencilerin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) sürecinde kendilerini yalnız hissetmelerini önlüyor. ( İbrahim Yaldız - Anadolu Ajansı )

Çalıkuşu Tuğba, köylerde okuma atölyeleri kurarak öğrencilerin gönlüne dokunuyor Fotoğraf: İbrahim Yaldız

Muş'ta görevli sınıf öğretmeni Tuğba Harmankaya, köyleri dolaşarak düzenlediği etkileşimli okuma atölyeleriyle hem öğretmen ve öğrenciler arasındaki ilişkiyi güçlendiriyor hem de öğrencilerin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) sürecinde kendilerini yalnız hissetmelerini önlüyor. ( İbrahim Yaldız - Anadolu Ajansı )

Çalıkuşu Tuğba, köylerde okuma atölyeleri kurarak öğrencilerin gönlüne dokunuyor Fotoğraf: İbrahim Yaldız

Muş'ta görevli sınıf öğretmeni Tuğba Harmankaya, köyleri dolaşarak düzenlediği etkileşimli okuma atölyeleriyle hem öğretmen ve öğrenciler arasındaki ilişkiyi güçlendiriyor hem de öğrencilerin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) sürecinde kendilerini yalnız hissetmelerini önlüyor. ( İbrahim Yaldız - Anadolu Ajansı )

Çalıkuşu Tuğba, köylerde okuma atölyeleri kurarak öğrencilerin gönlüne dokunuyor Fotoğraf: İbrahim Yaldız

Muş'ta görevli sınıf öğretmeni Tuğba Harmankaya, köyleri dolaşarak düzenlediği etkileşimli okuma atölyeleriyle hem öğretmen ve öğrenciler arasındaki ilişkiyi güçlendiriyor hem de öğrencilerin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) sürecinde kendilerini yalnız hissetmelerini önlüyor. ( İbrahim Yaldız - Anadolu Ajansı )

Çalıkuşu Tuğba, köylerde okuma atölyeleri kurarak öğrencilerin gönlüne dokunuyor Fotoğraf: İbrahim Yaldız

Muş'ta görevli sınıf öğretmeni Tuğba Harmankaya, köyleri dolaşarak düzenlediği etkileşimli okuma atölyeleriyle hem öğretmen ve öğrenciler arasındaki ilişkiyi güçlendiriyor hem de öğrencilerin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) sürecinde kendilerini yalnız hissetmelerini önlüyor. ( İbrahim Yaldız - Anadolu Ajansı )

Çalıkuşu Tuğba, köylerde okuma atölyeleri kurarak öğrencilerin gönlüne dokunuyor Fotoğraf: İbrahim Yaldız

Muş'ta görevli sınıf öğretmeni Tuğba Harmankaya, köyleri dolaşarak düzenlediği etkileşimli okuma atölyeleriyle hem öğretmen ve öğrenciler arasındaki ilişkiyi güçlendiriyor hem de öğrencilerin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) sürecinde kendilerini yalnız hissetmelerini önlüyor. ( İbrahim Yaldız - Anadolu Ajansı )

Çalıkuşu Tuğba, köylerde okuma atölyeleri kurarak öğrencilerin gönlüne dokunuyor Fotoğraf: İbrahim Yaldız

Muş'ta görevli sınıf öğretmeni Tuğba Harmankaya, köyleri dolaşarak düzenlediği etkileşimli okuma atölyeleriyle hem öğretmen ve öğrenciler arasındaki ilişkiyi güçlendiriyor hem de öğrencilerin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) sürecinde kendilerini yalnız hissetmelerini önlüyor. ( İbrahim Yaldız - Anadolu Ajansı )

Çalıkuşu Tuğba, köylerde okuma atölyeleri kurarak öğrencilerin gönlüne dokunuyor Fotoğraf: İbrahim Yaldız

Muş'ta görevli sınıf öğretmeni Tuğba Harmankaya, köyleri dolaşarak düzenlediği etkileşimli okuma atölyeleriyle hem öğretmen ve öğrenciler arasındaki ilişkiyi güçlendiriyor hem de öğrencilerin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) sürecinde kendilerini yalnız hissetmelerini önlüyor. ( İbrahim Yaldız - Anadolu Ajansı )

Çalıkuşu Tuğba, köylerde okuma atölyeleri kurarak öğrencilerin gönlüne dokunuyor Fotoğraf: İbrahim Yaldız

Muş'ta görevli sınıf öğretmeni Tuğba Harmankaya, köyleri dolaşarak düzenlediği etkileşimli okuma atölyeleriyle hem öğretmen ve öğrenciler arasındaki ilişkiyi güçlendiriyor hem de öğrencilerin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) sürecinde kendilerini yalnız hissetmelerini önlüyor. ( İbrahim Yaldız - Anadolu Ajansı )

Çalıkuşu Tuğba, köylerde okuma atölyeleri kurarak öğrencilerin gönlüne dokunuyor Fotoğraf: İbrahim Yaldız

Muş'ta görevli sınıf öğretmeni Tuğba Harmankaya, köyleri dolaşarak düzenlediği etkileşimli okuma atölyeleriyle hem öğretmen ve öğrenciler arasındaki ilişkiyi güçlendiriyor hem de öğrencilerin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) sürecinde kendilerini yalnız hissetmelerini önlüyor. ( İbrahim Yaldız - Anadolu Ajansı )

instagram_banner

Türkiye’den, dünyadan, havadan, karadan, hayatın tam merkezinden en güçlü kareler Instagram hesabımızda. Takip edin.

En Yeniler