Dolar
13.46
Euro
15.26
Altın
1,834.53
ETH/USDT
2,525.00
BTC/USDT
35,798.00
BIST 100
2,011.16

Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge'ın Kazananları, Moda Endüstrisinde Sosyal İnovasyonu ve Kapsayıcılığı Desteklemeleriyle Öne Çıktılar

Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge'ın Kazananları, Moda Endüstrisinde Sosyal İnovasyonu ve Kapsayıcılığı Desteklemeleriyle Öne Çıktılar

Fark yaratan Yara Shahidi ve Bay Tommy Hilfiger'ın yer aldığı jüri paneli, moda ortamını yeniden şekillendirme çabalarını desteklemek için Ruandalı ve Hollandalı girişimlere 200.000 € ve mentorluk ödül paketini verdi.

AMSTERDAM --(BUSINESS WIRE)--  PVH Corp. [NYSE: PVH] un sahibi olduğu Tommy Hilfiger, Lalaland ve UZURI K&Y'yi daha kapsayıcı bir moda ortamına yol açan fikirleri bulmak ve desteklemek için tasarlanmış özel bir küresel program olan Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, ın üçüncü yarışmasının kazananları olarak duyurmaktan mutluluk duyar. Programın son sanal etkinliği, altı finalistin konseptlerini prestijli bir jüri paneline sunduğu 12-13 Ocak tarihlerinde gerçekleşti. Kazananlar 200.000 €'luk ödül fonunu paylaşacak ve Tommy Hilfiger ve dahili uzmanlarla - dünyanın önde gelen ve en büyük lisansüstü işletme okullarından biri olan INSEAD’den - bir yıl boyunca rehberlik alacak. Ayrıca, yenilikçi liderler yetiştirmek için insanları, kültürleri ve fikirleri bir araya getiren bir INSEAD programında yer alacaklar

22 ülkeden 430'dan fazla girişim ve ölçeklendirme, Ocak 2021'de Tommy Hilfiger'ın Hiçbir Şeyi İsraf Etme ve Her Şeye Hoş Geldiniz şeklindeki sürdürülebilirlik vizyonunu yansıtan bu girişim için fikirlerini sundu. Bu yılki program özellikle moda endüstrisi için daha kapsayıcı bir geleceği teşvik ederken toplumlarını geliştirmek için çalışan Siyahi, Yerli ve Renkli İnsanlar (BIPOC) girişimcilerini güçlendirmeye ve desteklemeye çalıştı. İlk kez Tommy Hilfiger markası Taraftarları, finalistleri belirlemek için başvuruları daraltmaya yardımcı olmak için dijital oylarını kullandıkları mücadelenin ilk aşamalarına katılabildi. Final etkinliğindeki Tommy Hilfiger ortaklarının yanı sıra, finalistlerden birine ek 15.000 € ödül vermek için en sevdikleri gruba oy vermeye davet edildiler.

Tommy Hilfiger, "Bu güçlendirici meydan okuma, tutkulu ve çalışkan bireyleri, hepimizin sabırsızlıkla bekleyebileceğimiz bir moda geleceği yaratma konusunda taze fikirlerle bir araya getirdi" dedi. “Etkileyici bir final etkinliğiydi ve düşünme, inşa etme ve yaratma şeklimize meydan okuyan çığır açan ve etkili çözümler sunan girişimcilerle bu yolculuğa devam etmekten gurur duyuyorum.”

Farklı etnik kökenlerden özelleştirilmiş ve kapsayıcı sentetik modeller oluşturmak için yapay zeka kullanan Hollanda merkezli bir platform olan Lalaland, a, 100.000 € ödül verildi. Lalaland'ın kurucu ortağı ve CEO'su Michael Musandu, "Daha kapsayıcı ve çeşitli bir e-ticaret platformunu destekleyen teknolojiyi yaratmak, Lalaland'daki vizyonumuzun merkezinde yer alıyor" dedi. “ Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge bir parçası olmak inanılmaz içgörüler getirdi ve hayal edebileceğimizden daha fazla kişiye ulaşmak için yapay zeka çözümümüzü yükseltecek. Ekibimiz, bu başarıyı sağlayarak sıcak bir çevrimiçi alışveriş deneyimi gerçekleştirmek için sabırsızlanıyor, böylece hiçbir tüketici kendini daha az temsil edilmiş hissetmeyecek."

UZURİ K&Y Sahra altı Afrika’sından geri dönüştürülmüş araba lastikleri kullanan ve yerel gençleri istihdam eden Ruanda merkezli çevre dostu bir ayakkabı markası da 100.000 € kazandı. UZURI K&Y'nin kurucu ortağı ve CEO'su Kevine Kagirimpundu, “Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge'ın kazananı olarak seçilmekten onur duyuyoruz” dedi. "Bu fırsat, mentorluk, stratejik rehberlik sağladı ve aynı zamanda bize Afrika'dan küresel pazara sürdürülebilir ayakkabı seçenekleri getirme hayalimizi paylaşmamız için bir platform sağladı. Kendimizi gerçek etki yaratmaya ve günümüz gençliğine daha temiz bir gelecek yaratmaları için ilham vermeye adadık.”

Clothes to Good, Tekstil geri dönüşümü yoluyla engelli insanlar için mikro iş fırsatları ve işler yaratan Güney Afrika merkezli bir sosyal girişime 15.000 € ödül verildi. Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge izleyicileri tarafından tanındığımız için kendimizi kutsanmış hissediyoruz, bu bizim asla unutamayacağımız bir deneyim” dedi Tammy Greyling, Clothes to good Operasyonlar Direktörü ve Terapist. “Başkalarının engelli insanlar ve aileleri için gerçekten bir fark yaratma hayalimize inandığını bilmek mutluluk verici. Bu ödülü almak, Clothes to Good’u  tekstil geri dönüşümü yoluyla Güney Afrika topluluğunda mikro iş ve iş fırsatları yaratmaya devam etmesi için güçlendirecek."

Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge son etkinliği dahil tüm olayı denetleyen jüri üyeleri şunları içermekteydi:

  • Bay Tommy Hilfiger
  • Martijn Hagman, CEO, Tommy Hilfiger Global ve PVH Europe
  • Yara Shahidi, ödüllü oyuncu, yapımcı ve değişim ajanı.
  • Esther Verburg, Başkan Yardımcısı, Sürdürülebilir İş ve İnovasyon, Tommy Hilfiger Global ve PVH Europe
  • Adrian Johnson, Girişimci, INSEAD'de Girişimcilik, Teknoloji ve Medya Yardımcı Profesörü
  • Katrin Ley, Fashion for Good Genel Müdürü ve Amsterdam Global Shapers Hub Kurucu Küratörü
  • Yvonne Bajela, yatırım firması Impact X Capital'in kurucu üyesi ve müdürü

 Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge Dördüncü serisinin başvuruları Mart 2022'de açılacak. Daha fazla bilgi almak isteyen girişimciler buradan kaydolmaya davet edilir: https://platform.younoodle.com/competition/thffc_2022.

Tommy Hilfiger'ın misyonu, ürününü yaratma, operasyonlarını yönetme ve toplulukları ve paydaşlarıyla bağlantı kurma yoluyla Hiçbir Şeyi İsraf Etmeyen ve Herkesi Karşılayan, lider bir sürdürülebilir tasarımcı yaşam tarzı şirketi olmaktır. PVH'nin Forward Fashion stratejisiyle desteklenen Tommy Hilfiger'ın sürdürülebilirlik yolculuğu hakkında daha fazla bilgiyi şurada bulabilirsiniz: https://responsibility.pvh.com/tommy/.

Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/.

Markanın dostları ve takipçileri, #TommyHilfiger ve @TommyHilfiger kullanarak sohbete katılmaya davet ediliyor.

Tommy Hilfiger Hakkında

Şunları içeren bir marka portföyü ile: TOMMY HILFIGER ve TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger, dünyanın en tanınmış premium tasarımcı yaşam tarzı gruplarından biridir. Odak noktası, yüksek kaliteli kişiye özel erkek giysi ve spor kıyafetleri, kadın koleksiyon giyim ve spor kıyafetleri, çocuk giyim, denim koleksiyonları, iç çamaşırları (elbiseler, pijamalar ve ev giysileri dahil), ayakkabılar ve aksesuarları tasarlayıp pazarlamaktır. Belirli lisanslar aracılığıyla Tommy Hilfiger, gözlük, saat, parfüm, mayo, çorap, küçük deri ürünler, ev eşyaları ve valizler gibi tamamlayıcı yaşam tarzı ürünleri sunmaktadır.  TOMMY JEANS ürün grubu erkekler ve kadınlar için kot giyim ve ayakkabı, aksesuar ve kokudan oluşmaktadır. TOMMY HILFIGER ve TOMMY JEANS Altında pazarlanan markalar, dünya çapındaki tüketiciler için geniş bir ağ TOMMY HILFIGER ve TOMMY JEANS perakende mağazaları, önde gelen uzmanlık ve mağazalar, belirli çevrimiçi perakendeciler ve tommy.com da bulunmaktadır.

PVH Corp. Hakkında

PVH, 40'tan fazla ülkedeki tüketicilerle bağlantı kuran dünyanın en büyük ve en beğenilen moda şirketlerinden biridir. Küresel ikonik markalarımız şunları içerir: Calvin Klein  ve Tommy Hilfiger. 140 yıllık geçmişimiz, markalarımızın gücü, ekibimiz ve modayı sonsuza dek ileriye taşıma taahhüdümüz üzerine inşa edilmiştir. Bu Bizim Gücümüzdür. Bu PVH'nin Gücüdür.

Bizi takip edin FacebookInstagramTwitter ve LinkedIn.

Fotoğraflar\Multimedya galeri için: https://www.businesswire.com/news/home/52562765/en

 

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

İletişim

Tommy Hilfiger Medya Virginia Ritchie Başkan Yardımcısı, Küresel İletişim E-posta: virginia.ritchie@tommy.com Tel: +31 6 4318 4870

 

Kaynak: PVH Corp.

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.