Seez, Avrupa ve Orta Doğu'daki otomobil bayileri için otomotiv sektörünün ilk GPT destekli sohbet robotunu piyasaya sürdü
Seez, Avrupa ve Orta Doğu'daki otomobil bayileri için otomotiv sektörünün ilk GPT destekli sohbet robotunu piyasaya sürdü
“Sinerjiyi Ortaya Çıkarmak: GPT destekli ChatBot'a Sorunsuz Bir Şekilde Katmanlandırılmış Seez Yapay Zeka Modülleri”
KOPENHAG, Danimarka--(BUSINESS WIRE)-- Son teknoloji otomotiv teknolojisi start-up'ı Seez, Avrupa ve Orta Doğu'daki bayiler için özel olarak tasarlanmış, GPT destekli yenilikçi bir sohbet robotu olan 'Seezar' ile ses getiriyor. Bu yapay zekâ odaklı çözüm, otomotiv sektöründe müşteri etkileşimlerinde ve operasyonlarında devrim yaratan, ezber bozan bir çözümdür.
Yapay zeka modüllerimiz ve geniş bir otomotiv veri kümesiyle eğitilmiş olan GPT destekli bot, çeşitli konularda kusursuz yanıtlar ve görev yürütme sağlar. Seezar'ın yetenekleri, Müşteri Desteğinden başlayarak, yakında Satış ve Müşteri Adayı Yönetimine kadar genişleyecek ve bayi iş akışlarıyla sorunsuz bir şekilde bütünleşecektir.
Seezar, çok kanallı showroom platformumuz SeezPad ile entegre olarak Potansiyel Müşteri Yönetimi ve CRM işlevlerini birleştirir. Bu entegrasyon etkileşimleri pekiştirir, iletişimi kolaylaştırır ve müşteri yolculuğunu zenginleştirir. Bayiler, hedefli pazarlama, kişiselleştirilmiş öneriler ve gelişmiş müşteri desteği için yapay zeka öngörülerinden yararlanır.
Seezar, Seez'in otomotiv endüstrisinde yapay zekanın potansiyelinden yararlanma konusundaki kararlılığının altını çiziyor. Seez, 2017 sohbet robotu Caesar'ın başarısını temel alarak bayileri deneyimleri artıran ve satışları artıran yapay zeka odaklı çözümlerle güçlendiriyor.
Seez'in CEO'su Tarek Kabrit şunları söylüyor: “6 yıl önce bir yapay zeka sohbet robotunu piyasaya sürdük. Muhtemelen çok erkendi- ancak şimdi chatgpt'teki gelişme, bayilerdeki dijitalleşme düzeyinin artması ve müşterilerin satın alma işlemlerinin büyük bölümünü çevrimiçi olarak tamamlamaya açık hale gelmesiyle birlikte, insanların araba arama ve satın alma biçiminde yeni bir çağ başlatmak için her şeyin güzel bir şekilde bir araya geldiğini hissediyoruz ve bunda rol oynamaktan çok mutluyuz."
Avrupa ve Orta Doğu'daki bayiler için tasarlanan Seezar, geleneksel sohbet robotu sınırlamalarının üstesinden gelerek anlayışı ve analitiği geliştiriyor. Bu yenilik, sektörün dijital değişimi ve yapay zekanın benimsenmesiyle uyumludur. Çözümün ilk aşaması, bekleme listesindeki bayileri heyecanlandırmakta ve yavaş yavaş ilk gruba da yayılmaktadır.
Seez'in başarıları arasında Avrupa'ya genişleme, Danimarka pazarına açılma, İskandinav ülkelerinde satılan ilk çevrimiçi otomobil ve TRYG ve Santander ile ortaklıklar yer alıyor. Yakın zamanda açıklanmayan finansman, MENA ve Avrupa'nın büyümesini hızlandırıyor, yapay zekaya bağlılığı güçlendiriyor ve GPT destekli otomotiv mükemmelliğini başlatıyor.
Seez'in yapay zekâ modüllerinin GPT teknolojisiyle sinerjisi, Seezar'ı yenilikçiliğin ön saflarında konumlandırıyor ve bayilerin çok kanallı yeteneklerini geliştiriyor.
Devamını okuyun: Seez: https://seez.co/en/ Seezar: https://seezar.ai/ Sadece basın CEO'dan Dahili Gösterim videosu: https://youtu.be/GGq3YQZAq6U 2017'den beri yapay zekada: https://www.entrepreneur.com/en-ae/technology/shazam-for-cars-ai-powered-seez-wants-to-change-the-way/300200 https://www.forbesmiddleeast.com/lists/50-most-funded-startups-2022/seez/
Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.
Fotoğraflar\Multimedya galeri için: https://www.businesswire.com/news/home/53546160/en
İletişim
Camilla Müller, Seez B2B Pazarlama Müdürü camilla@seez.dk - (45) 20 63 02 08
Kaynak: Seez