P&G, National Geographic ve Global Citizen Çığır Açan Dizileri Başlattı, Yoksulluk, Eşitsizlik ve Sürdürülebilirlik Çevresinde Harekete Geçmek İçin ACTIVATE: THE GLOBAL CITIZEN MOVEMENT
P&G, National Geographic ve Global Citizen Çığır Açan Dizileri Başlattı, Yoksulluk, Eşitsizlik ve Sürdürülebilirlik Çevresinde Harekete Geçmek İçin ACTIVATE: THE GLOBAL CITIZEN MOVEMENT
Altı Bölümlük Belgesel-Diziler, Hugh Jackman, Pharrell Williams, Common, Usher, Rachel Brosnahan, Gayle King, Bonang Matheba, Darren Criss, Uzo Aduba, Becky G ve Priyanka Chopra Jonas da Dahil Olmak Üzere Aktivistlerle Kritik Dünya Sorunlarına Dikkat Çekiyor
DizilerNational Geographic'te 5 Eylül'de 10/9c'da ABD'de İlk Kez Gösterime Girecek
CINCINNATI --(BUSINESS WIRE)-- Procter & Gamble ve National Geographic'in Altı Bölümlük Belgesel-Dizileri olan ACTIVATE, Global Citizen ve RadicalMedia tarafından ortaklaşa üretildi ve bu gece 5 Eylül Perşembe, ABD'de National Geographic'te ilk kez gösterime girdi. Altı bölümlük dizinin her bölümü, sürdürülebilir kaynak kullanımı, yoksulluğun suça dönüşmesi, afet yardımı, kızların eğitimi, plastik atıklar ve küresel su krizi gibi temel yoksulluk nedenleriyle bağlantılı farklı bir konuya değiniyor. P&G ACTIVATE genel bakış videosu buradan izlenebilir.
Bir saat süren bölümler bu gece başlayacak ve ABD’de her hafta 10 Ekim'e kadar yayınlanırken, 172 ülkede ve 43 dilde National Geographic’te yayınlanacak. Bölümler, P&G ve markalarının - Tide, Always, Charmin ve Head & Shoulders - çalışmalarını vurgulayacak ve: Save the Children, World Vision, World Wildlife Fund, WEConnect International, ve Matthew 25: Ministries gibi uzun zamandır devam eden ortakları ve diğerlerini içerecek.
P&G Marka Şefi Marc Pritchard, “P&G ve markalarımız bugün dünyamızın karşılaştığı kritik sorunları ele almak için sesimizi kullanmaya kararlıdır” dedi ve ekledi: “On yıllardır bu konular üzerinde çalışıyoruz ve ACTIVATE aracılığıyla küresel vatandaşları eğitmek ve ilham vermek için yaklaşık beş milyar tüketicinin geniş, küresel erişiminden yararlanmak istiyoruz.”
P&G, kız çocuklarının eğitimi, temiz içme suyu, afet yardımı, sürdürülebilirlik ve eşitsizlikle ilgili kritik sorunların çözülmesine yardımcı olarak dünyayı daha iyi bir yer haline getirmek için markalarını ve çalışanlarını kullanma geçmişine sahiptir. Dünyanın dört bir yanında ihtiyacı olan insanlara 15 milyar litreden fazla temiz su sağlayan, kar amacı gütmeyen P&G Children's Safe Drinking Water (CSDW) Programı ya da #EndPeriodPoverty'yi her zaman misyon edinen P&G, anlamlı bir değişim sağlamak için sesini ve erişimini kullanıyor.
P&G Küresel Cinsiyet Eşitliği ve CSDW Programı Lideri Allison Tummon Kamphuis “National Geographic ve Global Citizen ayrıca yetenekli sanatçı elçileri ve dünyanın dört bir yanındaki insanların ortak seslerini kullanmalarını sağlamak için uzun süredir devam eden ortakları ile çalışmaktan gurur duyuyoruz” dedi.
P&G markalarına ve yakın ortaklarına ek olarak ACTIVATE, Global Citizen elçileri ve Hugh Jackman, Common, Usher, Rachel Brosnahan, Gayle King, Bonang Matheba, Darren Criss, Pharrell Williams, Uzo Aduba, Becky G ve Priyanka Chopra Jonas. dahil olmak üzere savunucuları da içerecek.
Dünyanın en büyük reklamverenlerinden biri olan P&G, dünyanın en acil konularına ışık tutmak için etkili ortaklarla eşleştirilmiş orijinal içeriği kullanarak tüketicilere nasıl ulaştığını çeşitlendirmektedir. Ortaklık aynı zamanda dizide vurgulanan altı kritik konuda daha derine dalmak isteyen izleyiciler için National Geographic ve Global Citizen dijital merkezini de içerecek. İzleyiciler, Global Citizen kampanyalarında harekete geçebilecek ve Tide, Always, Head & Shoulders ve Charmin liderliğindeki kurumsal ve marka çalışmaları hakkında daha fazla bilgi edinebilecek.
ACTIVATE 5 Eylül Perşembe günü saat 10/9c’da ABD’de National Geographic’te yayınlanacak; yerel yayınları lütfen kontrol ediniz.
Her Bölüm hakkında daha fazla bilgi:
ACTIVATE: Aşırı Yoksulluğun Ortadan Kaldırılması
İlk Yayınlanma: 5 Eylül 2019, Perşembe
Hugh Jackman, Priyanka Chopra Jonas ve Becky G, dünya liderlerini dünya çapında aşırı yoksulluğu sona erdirecek politika değişikliklerini yürürlüğe koymalarını sağlamak için kampanyalarda Global Citizen'a katıldılar. Jackman, örgütün muazzam Central Park festivaline hazırlanırken, Becky G, Global Citizen'ın kampanyasını güçlendirmek amacıyla şirketlerin kadınlara ait işletmelere olan desteğini artırmak için Meksika'ya gitti. Uzmanlar, dünyadaki aşırı yoksulluk durumunu, son 20 yılda kaydedilen büyük ilerlemeyi ve P&G ve Charmin markasının sorumlu kaynak bulma çabaları da dahil olmak üzere dünya genelinde uygulanan yenilikçi çözümleri anlatıyor.
ACTIVATE: Nakit Kefaleti Sona Erdirmek
İlk Yayınlanma: 12 Eylül 2019, Perşembe
Sanatçı ve aktivist Common ile Usher, New York eyaletinde nakit kefalet kullanımını sona erdirerek tarihi ceza adaleti reformunu gerçekleştirmeye çalışırken Global Citizen ve grassroots organizatörleri ile işbirliği yapıyor. P&G'nin 2017 tarihli filmi The Talk ve yeni filmi The Look aracılığıyla ırksal önyargıları ele alma konusundaki taahhüdü, Afrikalı Amerikalıların günlük deneyimlerinde önyargıya nasıl hala maruz kaldığını yeniden canlandıran film yapımcıları aracılığıyla araştırılıyor.
ACTIVATE: Eğitim Bekleyemez
İlk Yayınlanma: 19 Eylül 2019, Perşembe
Emmy ödüllü aktör Rachel Brosnahan , Global Citizen ile bir araya geldi ve çatışmalar ve doğal afetler sırasında çocukların eğitimine ne olduğunu görmek için Peru sınırına gitti. Yerinden edilmiş ailelerle olan duygusal bir deneyimin ardından, Brosnahan ve Global Citizen, İrlanda, Birleşik Krallık ve ABD'deki milyonlarca kişiyi krizler sırasında eğitim için küresel bir fon olan Education Cannot Wait'e destek vermeye çağırıyor ve ABD'ye geri dönüyor. Uzmanlar, doğal afetlerin ve çatışmanın gelişmekte olan ülkeler üzerindeki orantısız etkisinin ve Tide gibi dünyadaki insanların ve markaların acil durumlar için etkili bir rahatlama sağlamaları üzerindeki etkisini anlatıyor.
ACTIVATE: Kızları Okulda Tutmak
İlk Yayınlanma : 26 Eylül 2019, Perşembe
Priyanka Chopra Jonas kız çocuklarının eğitimindeki engelleri aşmak için kampanya yürüten Global Citizen'a ve dünya çapındaki aktivistlere katıldı. Bu arada, Gayle King ve Bonang Matheba , Güney Afrika hükümetine “dönem yoksulluğunu” sona erdirmek ve kızların okulda ve kendilerine güvenir biçimde kalmaları için ihtiyaç duydukları adet eğitimini ve kaynaklarını sağlamak için 58 milyon ABD doları vermeleri için on binlerce insanı harekete geçirdi. Uzmanlar, kızların gelişmekte olan ülkelerde eğitim almasını önleyen geniş kapsamlı sorunları ve kadınsı bakım ürünü markası olan Always'in ücretsiz eğitim kaynakları sağlaması gibi, dünya çapında yaşanan büyük ilerlemeyi anlatıyor .
ACTIVATE: Plastik Kirliliğini Sona Erdirmek
İlk Yayınlanma: 3 Ekim 2019, Perşembe
Pharrell Williams, Global Citizen'a katılıyor ve okyanustaki plastik kirliliği krizini çözmeleri için hükümetler, şirketler ve bireyleri destek vermeye çağırıyor. Bu arada, Darren Criss, plastiklerin aşırı yoksulluk içinde yaşayan insanlar üzerindeki etkisine tanık olmak için Filipinler'e gidiyor ve küresel vatandaşlardan belediye başkanlarından şehirlerini sıfır atık geleceğine taşımaya çağırıyor. Uzmanlar, plastik kirliliğinin gelişmekte olan ülkelerdeki insanlar üzerindeki orantısız etkilerini ve Head & Shoulders gibi markaların ve insanların dünyadaki bu sorunu çözmek için çalıştıklarını anlatıyor.
ACTIVATE: Temiz Su
İlk Yayınlanma: 10 Ekim 2019, Perşembe
"Orange Is the New Black" yıldızı Uzo Aduba , dünyanın en savunmasız insanları için temiz içme suyu ve uygun sağlık koşullarını istemek için dünya çapında milyonlarca insanı harekete geçiren Global Citizen'a katıldı. Onlar kirlenmiş su ve açıkta dışkılama krizlerini ortadan kaldırmak ve valilerin devlet fonlarını işleme sokması amacıyla Aduba'nın ebeveynlerinin memleketi olan Nijerya'ya seyahat ettiler. Uzmanlar, kirli içme suyunun gelişmekte olan ülkelerdeki insanlara olan etkilerini ve P&G Children's Safe Drinking Water Programı dahil olmak üzere dünya çapında uygulanan çözümlerin etkilerini açıklamaktadır.
Procter & Gamble Hakkında
P&G, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® ve Whisper® dahil güvenilen, kaliteli, lider markalara, güçlü portföylerinden birine sahip olup dünyadaki tüketicilere hizmet vermektedir. P&G topluluğu, dünya çapında yaklaşık 70 ülkede faaliyet göstermektedir. Lütfen http://www.pg.com adresini P&G ve markalarıyla ilgili en son haberler ve bilgiler için ziyaret ediniz.
National Geographic Hakkında
National Geographic Topluluğu ile Disney arasında ortak bir girişim olan National Geographic Partners LLC (NGP), dünyaya birinci sınıf bilim, macera ve keşif içeriğini rakipsiz bir medya varlıkları portföyünde sunma konusunda kararlıdır. NGP, küresel National Geographic televizyon kanallarını (National Geographic Channel, Nat Geo WILD, Nat Geo MUNDO, Nat Geo PEOPLE) National Geographic'in medyası ve National Geographic dergileri dahil olmak üzere tüketiciye yönelik varlıklarını; National Geographic stüdyoları; ilgili dijital ve sosyal medya platformları; kitaplar; haritalar; çocuk medyası; ve seyahat, küresel deneyimler ve etkinlikler, arşiv satışları, lisans ve e-ticaret işlerini içeren yardımcı faaliyetleri içermektedir. Dünyamızla ilgili bilgi ve anlayışı geliştirmek 131 yıldan beri National Geographic'in temel amacı olmuştur ve şimdi daha derine gitmeye, sınırları zorlamaya, tüketicilerimiz için daha ileriye gitmeye... ve dünya çapında 172 ülkede ve 43 dilde milyonlarca insana her ay yaptığımız gibi ulaşmaya kararlıyız. NGP, bilim, keşif, koruma ve eğitim alanlarındaki çalışmaları finanse etmek için gelirlerimizin yüzde 27'sini kar amacı gütmeyen National Geographic Society'ye geri vermektedir. Daha fazla bilgi için natgeotv.com veya nationalgeographic.com adresini ziyaret edin veya Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn ve Pinterest'te bizi bulun .
Global Citizen Hakkında
2012'de New York'taki ilk Global Citizen Festivali'nden beri, Global Citizen, dünyadaki gençlerin Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Hedeflerine ulaşma ve aşırı yoksulluğu 2030 yılına kadar sona erdirme konusundaki sorumluluklarını yerine getirmeye çağıran en büyük, en görünür platformlardan biri haline geldi. Global Citizens, 2,25 milyardan fazla insanın hayatını etkileyecek 37.9 milyar ABD doları değerinde liderlerden gelen taahhütler ve politika duyuruları üretti .Organizasyon eylem temelli modelini Güney Afrika, Avustralya, Hindistan, Birleşik Krallık, Almanya, Belçika ve Kanada'ya götürdü ve aktivistlerin en çok değer verdikleri konular hakkında bilgi edinmesi, harekete geçmesi ve bunu yaparken ödüller kazanması için bir platform oluşturdu.
Fotoğraflar\Multimedya galeri için: https://www.businesswire.com/news/home/52086970/en
Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.
İletişim
P&G Medya
Julie deSylva, 513-780-0006
Kaynak: Procter & Gamble