Dolar
39.67
Euro
45.74
Altın
3,353.94
ETH/USDT
2,516.30
BTC/USDT
104,609.00
BIST 100
9,102.02

Hyatt, Rekor Küresel Ürün Çeşitleri ile 2023 ve Ötesinde Lüks, Yaşam Tarzı ve Eğlence'de Lider Olarak Konumunu Güçlendiriyor

Hyatt, Rekor Küresel Ürün Çeşitleri ile 2023 ve Ötesinde Lüks, Yaşam Tarzı ve Eğlence'de Lider Olarak Konumunu Güçlendiriyor

Hyatt'ın dönüştürücü büyümesi, Dream Hotel Group'un planlanan satın alınması, Caption by Hyatt'ın küresel genişlemesi ve Hyatt'ın küresel portföyünün organik büyümesi ile devam ediyor.

CHICAGO --(BUSINESS WIRE)-- Hyatt Hotels Corporation (NYSE:H) bugün, Hyatt'ın 2023 ve sonrasında devam eden dönüşümsel büyüme için konumlandırıldığını ve 2022 yılı sonu itibariyle dünya çapında yaklaşık 117.000 odadan oluşan rekor bir ürün çeşidine sahip olduğunu paylaştı. Özellikle, yaklaşık dört ürün çeşidi mülkünden biri, mevcut otel tabanının yüzde 10 'unu temsil eden ve Hyatt'ın lüks, yaşam tarzı ve eğlence segmentlerindeki liderlik konumunu daha da güçlendiren bir yaşam tarzı oteli olarak sınıflandırılmaktadır. Hyatt'ın portföyündeki bu yüksek değerli mülklerin önemli ölçüde büyümesi, Hyatt portföyünde World of Hyatt sadakat girişimini daha da artırabilecek çekici misafir deneyimlerini genişletiyor.

Bu büyümenin önemli bir itici gücü, Dream Hotel Group'un yaşam tarzı otel markası ve yönetim platformunun, Dream Hotels, Unscripted Hotels ve The Chatwal dahil olmak üzere yerleşik yaşam tarzı otel markalarını Hyatt portföyüne getirmesi beklenen varlık-hafif satın almasıdır. Dream Hotel Group mülkleri, stratejik ve alışılmadık programlama ve marka iş birlikleri üzerine inşa edilmiş sıcak nokta restoranları ve gece hayatı mekanları da dahil olmak üzere deneyimsel konukseverlikleriyle tanınır ve maddeyi güzellikle dengeleyen imza tasarımlarıyla eşleştirilir. Satın alma, Hyatt'ın küresel yaşam tarzı portföyüne deneyimsel konukseverlik konusunda derin uzmanlık kazandıran ve Hyatt'ın Nashville, Hollywood, Las Vegas, South Beach, Saint Lucia, Doha ve New York City gibi stratejik destinasyonlarda marka ayak izini genişleten Hyatt ailesine 600'den fazla yeni meslektaşı ağırlayacaktır. Ayrıca Hyatt markalarının New York'taki Catskills ve Meksika'daki Valle de Guadalupe gibi pazarlara girişini de işaretleyecektir.

Buna ek olarak, lüks, yaşam tarzı odaklı bir otelin tasarımını ve konforunu seçkin bir hizmet tesisinin esnekliği ile birleştiren Hyatt'ın Caption by Hyatt markası, 2022 'de Caption by Hyatt Beale Street Memphis'in başarılı bir şekilde açılmasının ardından önemli bir büyümeye hazırlanıyor. Markanın Tennessee'deki varlığını Hyatt Chattanooga ile 3H Group (2024 için bekleniyor) ile işbirliği içinde büyütmesi ve LRE & Companies ve American Hospitality Services, Inc. ile iş birliği içinde Hyatt Roseville'in Caption'ı ve Hyatt Sacramento ile Presidio Hotel Development LLC ve 29thStreet Capital (her ikisi de 2026 için bekleniyor) ile iş birliği içinde Kaliforniya'ya girmesi bekleniyor. Hyatt'ın Caption by Hyatt markası, 2023 'te Çin ve Japonya'da, 2025' te Vietnam'da ve önümüzdeki yıllarda Sidney'de açılması beklenen daha önce duyurulan mülklerle uluslararası alanda genişliyor. İnsanlara ve yerlere özen göstermeye ve aralarında bağlantılar kurmaya dayanan Caption by Hyatt markası, çeşitli yetenekleri, satıcıları, zanaatkarları ve tedarikçileri işe almayı ve Hyatt'ın Caption otellerinin bulunduğu topluluklardaki insanların çeşitliliğini kutlamayı taahhüt eder.

Hyatt Genel Müdür Yardımcısı ve Baş Büyüme Sorumlusu Jim Chu, “Kasıtlı uzun vadeli büyüme stratejimiz sayesinde ve sahiplerle yakın çalışarak, Hyatt beş yıllık endüstri lideri organik net oda büyümesine sahiptir” dedi ve ekledi: “Sahipler, uzmanlığımız, performans geçmişimiz ve sektördeki optimum konumumuz nedeniyle bizimle çalışmak istiyor. Küresel ölçeğimiz var, ancak kişisel ilişkiler yaratacak, kendi deneyimlerimizden yararlanacak ve empati ile liderlik edecek kadar çeviğiz.”

Önde Gelen Pazarlarda Yeni Lüks, Yaşam Tarzı ve Eğlence Özellikleri

Hyatt, lüks, yaşam tarzı ve eğlence teklifleri arasında ek organik büyüme öngörüyor ve dünya çapında düşünceli tasarım, yenilikçi yiyecek ve içecek ve kişiselleştirilmiş hizmet getiriyor.

Park Hyatt markası şunlara odaklanmıştır:

- Güney Afrika'daki varlığını 2023 'ün sonlarında Park Hyatt Johannesburg ile yeniden kurmak ve Fas cazibesi ile lüks tatil zerafeti sunan Park Hyatt Marrakech ile Fas'a giriş yapmak

Park Hyatt London River Thames ile Londra'ya dönmek ve 2024 'te Park Hyatt Taipei (Tayvan), Park Hyatt Kuala Lumpur (Malezya) ve Park Hyatt Phu Quoc (Vietnam) ile Asya Pasifik bölgesinde genişlemek.

2023 yılında, Andaz markası yeni pazarlara açılmayı şunlarla kutlayacak:

- Katar'daki Andaz Doha, yerel olarak ilham alan tasarım ve çağdaş sanatı yeni bir seviyeye taşıyacak ve konuklara Güney Afrika imzalı bir restoran ve Singapurlu bir sokak yemeği restoranı da dahil olmak üzere imtiyazlı temas noktaları ve yenilikçi yemek satış noktaları sunacak.

-  Tayland'daki Andaz Pattaya Jomtien Beach, konukların yerel Tayland kültürüyle bağlantı kurmaları için destinasyon gezilerinden otantik yemeklere, sağlıklı yaşam ve aile aktivitelerine kadar sayısız yol sunan yemyeşil ve tenha bir sahil inzivası sunacak.

-  Meksika kültürünü geleneksel mimarisi ve yaratıcı dekoruyla birleştiren Andaz Mexico City Condesa, geçtiğimiz Ocak ayında kapılarını açtı.

- Asya'nın en ikonik ve gelişmiş toplantı ve etkinlik merkezlerinden biri olan Galaxy International Convention Center (GICC) içinde yer alacak olan Andaz Macau, 700 'den fazla oda ve süit ile dünyanın en büyük Andaz oteli olarak görücüye çıkacak.

- Modern Nanjing'in eklektik ruhunu ve müreffeh akademik kültürün uzun tarihini harmanlayacak olan Büyük Çin'deki Andaz Nanjing Hexi.

Lüks markalardan lüks yaşam tarzı markalarına kadar uzanan Hyatt'ın Boundless Collection'ı ve Independent Collection'ı, 2023 ve 2024 'te beklenen açılışların sağlıklı bir ürün çeşidini sunmaktadır:

- Thompson Palm Springs ve Thompson Houston ile ilk kez iki şık şehir vahası ile Thompson Hotels markasının büyümesi.

- Hyatt Centric markasının Hyatt Centric Congress Avenue Austin, Hyatt Centric Zhongshan Park Shanghai ve Hyatt Centric Xi'an Gaoxin dahil olmak üzere konukları eylemin kalbine bağlayan başlıca destinasyonlarda genişlemesi.

- Florida'daki Hyatt'ın Destination by Hyatt markasının West Palm Beach'teki 18 delikli özel golf tesisi Banyan Cay Resort & Golf'ün yanı sıra Çin'in Qingchengshan kentindeki Grand Resort ile Asya Pasifik'te beklenen ilk çıkışı.

- Rhode Island'da Hyatt markası tarafından açılması planlanan JdV'nin, The Pell ile, Middletown Aquidneck Adası ortasında yer alan canlı bir kıyı otel, ve Goa'da beklenen açılış ile Ronil , Hindistan'da 1.6 dönümlük Baga kıyı arazisinde gerçekleştirilecektir.

- San Miguel de Allende, Meksika'daki The Unbound Collection by Hyatt'ın bir parçası olan NUMU Boutique Hotel'in beklenen açılışı.

Dünya Çapında Her Şey Dahil Premier Markaları Tanıtmak

Hyatt, Bulgaristan'ın popüler Karadeniz destinasyonlarındaki büyümenin öncülük ettiği 2023 'te beklenen açılışların sağlıklı bir ürün çeşidi ve en üst düzeyde lüks her şey dahil hizmet ve olanaklar sunmak için tasarlanmış türünün ilk örneği bir ürün olan Secrets Impression Resorts & Spas'ın piyasaya sürülmesi de dahil olmak üzere dünyanın en büyük lüks her şey dahil tatil köyü portföylerinden birini sunuyor. Butik, sadece yetişkinlere özel olan bu samimi limanlar, beklentileri aşmak için tasarlanmış özel kişiselleştirilmiş deneyimler, uşak hizmeti ve küratörlü gastronomi sunmaktadır. Yeni hat uzantısı, Aralık 2022 'de Secrets Impression Moxché Playa del Carmen'in açılışını kutladı ve bu yılın ilerleyen saatlerinde ikinci mülkü Secrets Impression Isla Mujeres'i ağırlamayı bekliyor.

Aileleri ve Tatil Amaçlı Seyahat Edenleri Çeken En İyi Tatil Yerlerinde Seçilmiş Hizmet Büyümesi

Dünyanın dört bir yanındaki en iyi seyahat destinasyonlarında 400 'den fazla Hyatt Place ve yaklaşık 130 Hyatt House tesisi ile Hyatt'ın seçkin hizmet markaları, dinlendirici, kesintisiz otel deneyimleri arayan eğlence amaçlı seyahat edenleri ve aileleri çekmek için müşteri tabanlarını genişletmeye devam ediyor. Hyatt House markası kısa süre önce uzun ve kısa tüm seyahat fırsatlarını kutlamak için bir marka yenilemesi geçirdi. Hyatt House otellerinde küresel olarak konaklayan gezginler ister bir aile kaçamağı olsun ister arkadaşlarıyla yeniden bir araya gelmek ya da bir iş gezisini uzatmak olsun, kendilerini evlerinde hissedebilirler.

Hyatt'ın önümüzdeki yıllarda, Hyatt House Traverse City (Michigan), Hyatt House Bozeman (Montana), Hyatt Place Cape Canaveral (Florida), Hyatt House Roseville (California), Hyatt Place Toronto – Downtown/Jarvis Street (Ontario) ve Hyatt Place Mississauga – Airport Corporate Centre (Ontario) gibi ABD ve Kanada'da ortaya çıkan önemli eğlence noktaları ve iş seyahat destinasyonları da dahil olmak üzere küresel olarak Hyatt Place ve Hyatt House mülklerinin etkileyici bir dizisini eklemesi bekleniyor. Ayrıca, 2023 'te markaların uluslararası pazar girişlerini Guyana ve Estonya'da yapması bekleniyor.

Hyatt otelleri hakkında daha fazla bilgi için lütfen şu adresi ziyaret edin: www.hyatt.com.

“Hyatt” terimi, bu yayında kolaylık olması açısından Hyatt Hotels Corporation ve/veya bir veya daha fazla bağlı kuruluşuna atıfta bulunmak için kullanılmıştır.

Hyatt Hotels Corporation Hakkında

Merkezi Chicago'da bulunan Hyatt Hotels Corporation, insanlara en iyi şekilde bakabilmek için amacına göre yönlendirilen lider bir küresel konaklama şirketidir. 30 Eylül 2022 tarihi itibariyle, Şirketin portföyünde altı kıtada 72 ülkede 1.200 'den fazla otel ve her şey dahil mülkler yer almaktadır. Şirketin sunduğu ürünler arasında Park Hyatt®, Grand Hyatt®, Hyatt Regency®Hyatt®Hyatt Residence Club®Hyatt Place®Hyatt House®, ve UrCove dahil Timeless Collection'daki markalar ; Miraval®Alila®Andaz®Thompson Hotels®Hyatt Centric®, ve Caption by Hyatt dahil Boundless CollectionThe Unbound Collection by Hyatt ®, Destination by Hyatt™ ve JdV by Hyatt™ dahil Independent Collection; ve Hyatt Ziva®Hyatt Zilara®Zoëtry® Wellness & Spa ResortsSecrets® Resorts & SpasBreathless Resorts & Spas®Dreams® Resorts & SpasVivid Hotels & Resorts®Alua Hotels & Resorts®, ve Sunscape® Resorts & Spas dahil Inclusive Collection bulunmaktadır. Şirketin iştirakleri, World of Hyatt® sadakat programı, ALG Vacations®, Unlimited Vacation Club®, Amstar DMC destination management services ve Trisept Solutions® technology services'i işletmektedir. Daha fazla bilgi için lütfen www.hyatt.com adresini ziyaret edin.

İleriye dönük ifadeler

Bu basın bülteninde yer alan ve tarihsel gerçekler olmayan İleriye Dönük İfadeler, 1995 tarihli Özel Menkul Kıymetler Dava Reformu Yasası anlamında ileriye dönük ifadelerdir. Bunlar arasında Hyatt'ın büyüme planları, beklenen açılışlar, ürün çeşitleri, planlanan satın alma ve lüks, yaşam tarzı ve eğlence segmentlerinde konumlandırma hakkında açıklamalar yer alıyor. Sonuç olarak, gerçek sonuçlarımız, performansımız veya başarılarımız, bu ileriye dönük beyanlarda ifade edilen veya ima edilenlerden önemli ölçüde farklı olabilir. Bazı durumlarda, "olabilir", "olacak", "beklemek", "niyet etmek", "planlamak", "aramak", "tahmin etmek", "inanmak" gibi sözcükleri ve "kestirmek", "tahmin et", "potansiyel", "devam et", "muhtemel", "olacaktır", "olmalı" ve bu terimlerin ve benzer ifadelerin varyasyonları veya bu terimlerin veya benzer ifadelerin olumsuzlarını kullanarak ileriye dönük ifadeleri belirleyebilirsiniz. Bu tür ileriye dönük beyanlar, zorunlu olarak, tarafımızca ve yönetimimiz tarafından makul kabul edilmekle birlikte, doğası gereği belirsiz olan tahminlere ve varsayımlara dayanmaktadır. Fiili sonuçların mevcut beklentilerden maddi olarak farklılık göstermesine neden olabilecek faktörler arasında, Apple Leisure Group işinin başarılı bir şekilde entegrasyonu dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere Apple Leisure Group'un satın alınmasıyla ilgili riskler; COVID -19 pandemisinin süresi ve şiddeti veya pandemiyi takiben herhangi bir ek canlanma ve iyileşme hızı veya herhangi bir ek canlanma; COVID -19 pandemisinin seyahat talebi, geçici ve grup işi ve tüketici güveni seviyeleri de dahil olmak üzere kısa ve uzun vadeli etkileri; hükümetler, işletmeler tarafından alınan eylemlerin etkisi, veya COVID -19 pandemisine veya küresel ve bölgesel ekonomiler, seyahat kısıtlamaları veya yasakları ve ekonomik faaliyetlere ilişkin herhangi bir ek canlanmaya yanıt olarak bireyler; üçüncü taraf sahiplerinin, franchise sahiplerinin veya misafirperverlik girişim ortaklarının COVID -19 pandemisinin etkilerini veya herhangi bir ek canlanmayı başarılı bir şekilde yönetme yeteneği; kilit küresel pazarlarda genel ekonomik belirsizlik ve küresel ekonomik koşulların kötüleşmesi veya düşük ekonomik büyüme seviyeleri; ekonomik gerilemelerin ardından ekonomik toparlanmanın hızı ve ilerlemesi; küresel tedarik zinciri kısıtlamaları ve kesintileri, inşaatla ilgili işçilik ve malzemelerin artan maliyetleri ve enflasyon veya artışlarla tamamen telafi edilemeyen diğer faktörler nedeniyle maliyetlerdeki artışlar işimizdeki gelirlerde; lüks, tatil köyü ve her şey dahil konaklama segmentlerini etkileyen riskler; iş, eğlence ve grup segmentlerinde harcama seviyeleri ve tüketici güveni; doluluk ve ortalama günlük orandaki düşüşler; gelecekteki rezervasyonlara ilişkin sınırlı görünürlük; kilit personelin kaybı; siyasi veya sivil huzursuzluk veya ticaret politikasındaki değişiklikler dahil olmak üzere yerel ve uluslararası siyasi ve jeopolitik koşullar; seyahati etkileyen gelecekteki terör saldırıları da dahil olmak üzere düşmanlıklar veya düşmanlık korkusu; seyahatle ilgili kazalar; depremler, tsunamiler, kasırgalar, kasırgalar, seller, orman yangınları, petrol sızıntıları, nükleer olaylar gibi doğal veya insan yapımı afetler, ve pandemi veya bulaşıcı hastalıkların küresel salgınları veya bu tür salgınlardan korkma; üçüncü taraf sahiplerimiz lehine performans testleri veya garantileri olan otellerde belirli işletme karı seviyelerine başarılı bir şekilde ulaşma yeteneğimiz; otel tadilatlarının ve yeniden geliştirmelerin etkisi; sermaye tahsis planlarımız, hisse geri alım programımız ve temettü ödemelerimizle ilgili riskler, geri alım faaliyetinin veya temettü ödemelerinin azaltılması veya ortadan kaldırılması veya askıya alınması; gayrimenkul ve konaklama işletmelerinin mevsimsel ve döngüsel doğası; internet seyahat aracıları gibi dağıtım düzenlemelerinde değişiklikler; müşterilerimizin zevk ve tercihlerindeki değişiklikler; meslektaşlarımız ve işçi sendikaları ile ilişkiler ve iş kanunlarındaki değişiklikler; üçüncü taraf mülk sahiplerinin, franchise sahiplerinin ve konaklama girişim ortaklarının mali durumu ve bunlarla olan ilişkilerimiz; üçüncü taraf sahiplerinin, franchise sahiplerinin veya geliştirme ortaklarının mevcut operasyonları finanse etmek veya büyüme planlarımızı uygulamak için gerekli sermayeye erişememesi; potansiyel satın alma ve tasarruflarla ve yeni marka kavramlarının tanıtılmasıyla ilgili riskler; satın alma ve tasarrufların zamanlaması ve tamamlanmış satın alımları mevcut operasyonlarla başarılı bir şekilde entegre etme yeteneğimiz; önerilen işlemleri başarıyla tamamlayamama (kapanış koşullarını yerine getirememe veya gerekli onayları alamama dahil); hedeflenen zaman dilimlerinde ve beklenen değerlerde gayrimenkul varlık tabanımızı azaltırken aynı zamanda yönetim ve franchising işimizi genişletme stratejimizi başarılı bir şekilde yürütme yeteneğimiz; gayrimenkul varlıklarımızın değerinde düşüşler; yönetim veya franchise sözleşmelerimizin öngörülemeyen feshi; federal, eyalet, yerel veya yabancı vergi yasasındaki değişiklikler; faiz oranlarındaki, ücretlerdeki ve diğer işletme maliyetlerindeki artışlar; döviz kuru dalgalanmaları veya para birimi yeniden yapılandırmalarındaki artışlar; yeni markaların veya yeniliklerin kabul edilmemesi; sermaye piyasalarının genel oynaklığı ve bu pazarlara erişme kabiliyetimiz; sonuç olarak sektörümüzdeki rekabet ortamındaki değişiklikler COVID -19 pandemisi, endüstri konsolidasyonu ve faaliyet gösterdiğimiz pazarlar; World of Hyatt  sadakat programını ve Unlimited Vacation Club ücretli üyelik programını başarılı bir şekilde büyütme yeteneğimiz; siber olaylar ve bilgi teknolojisi arızaları; yasal veya idari işlemlerin sonuçları; franchising işimizle ilgili düzenlemelerin veya yasaların ihlali; ve Şirketin ABD Menkul Kıymetler ve Borsa Komisyonu (“SEC”) ile yaptığı başvurularda tartışılan diğer riskler, Form 10-K ile ilgili yıllık raporumuz ve SEC'ten temin edilebilen Form 10-Q ile ilgili Üç Aylık Raporlarımız dahil olmak üzere bu faktörler arasındadır. Bu faktörler, gerçek sonuçlarımızın, performansımızın veya başarılarımızın ileriye dönük ifadelerimizde ifade edilen veya ima edilenlerden maddi olarak farklılık göstermesine neden olabilecek önemli faktörlerin tümü değildir. Yalnızca bu basın bülteninin tarihi itibariyle yapılmış olan ileriye dönük beyanlara gereğinden fazla güvenmemeniz konusunda sizi uyarıyoruz. Geçerli sonuçların, yeni bilgileri veya gelecekteki olayları, varsayımlardaki değişiklikleri veya ileriye dönük ifadeleri etkileyen diğer faktörlerdeki değişiklikleri yansıtmak için bu ileriye dönük ifadelerin herhangi birini kamuya açık bir şekilde güncelleme yükümlülüğünü üstlenmiyoruz. Bir veya daha fazla ileriye dönük beyanı güncellersek, bu veya diğer ileriye dönük beyanlara ilişkin ek güncellemeler yapacağımıza dair bir çıkarım yapılmamalıdır.

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

İletişim

Glennie Janssen Hyatt glennie.janssen@hyatt.com

Kaynak: Hyatt Hotels Corporation

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.