Dolar
40.26
Euro
46.79
Altın
3,338.51
ETH/USDT
3,155.30
BTC/USDT
119,100.00
BIST 100
10,270.66

GOOGLE, AMAZON ve SAMSUNG DÜNYANIN EN DİNAMİK MARKALARI LİSTESİNDE EN ÜST SIRALARDA

IPG Mediabrands "D100" ü Başlatıyor

GOOGLE, AMAZON ve SAMSUNG DÜNYANIN EN DİNAMİK MARKALARI LİSTESİNDE EN ÜST SIRALARDA 

• Mevcut marka değeri ölçümleri yeni dünya için geçersizleşmiştir
• IPG Mediabrands, Pennsylvania Üniversitesi Wharton School ile işbirliği içinde, "dinamik puanı" olarak adlandırılan yeni bir marka ölçümü kıstası yarattı
• Daha yüksek dinamik puanı olan markalar daha düşük dinamik puanı olan markalara kıyasla daha iyi gelir artışı yaşamaktadır.
• Çeviklik, Yanıt, İnovasyon ve Sosyallik - dinamik puanın 4 boyutunu oluşturur.
• D100 dünya genelinde markaların ilk 100 dinamik skorlarının sıralamasıyla belirlenir

CANNES, Fransa - ( BUSINESS WIRE ) - IPG Mediabrands, Interpublic Grubu'nun (NYSE IPG) medya kolu: Pennysylvania Üniversitesi Wharton School ve New York Times en iyi satanlarından biri olan Contagious: Why Things Catch On'un yazarı Doçent Doktor Jonah Berger ortaklığıyla yeni dünya ölçütleriyle dünyanın en dinamik 100 şirketini sıralayan D100'ün açılışını yaptı.

D100'ü inşa etmek için 10.000 'den fazla tüketici Amerika Birleşik Devletleri, İngiltere, Almanya, Çin ve Hindistan dahil olmak üzere beş büyük pazarda ve dört küresel bölgede incelenmiştir. Tüketicilere küresel markalar ve pazardaki belirli markalar hakkında sorular soruldu; toplam 1.200 marka incelenmiştir. Küresel markalar birden çok kilit pazarda (örneğin, Coca-Cola, Nike ve BMW) en azından bazı varlığı olan büyük çokuluslu şirketler tarafından tanımlanmıştır. Pazara özgü markalar sadece tek bir pazarda mevcut olan daha küçük şirketler olarak tanımlanmıştır (örneğin Royal Mail - İngiltere ya da Hajmola - Hindistan)

Dünyadaki En Dinamik 10 Marka Şunlardır:

1. Google
2. Amazon
3. Samsung
4. Nike
5. Intel
6. NASA
7. BMW
8. Mercedes-Benz
9. Audi
10. Lenovo

'Dünyanın en dinamik markalarını belirlemek için derlediğimiz verilerle birlikte D100, inanılmazdır. Belirlediğimiz bu dinamik puan ve yeni dünya markası ölçümleri IPG Mediabrands'ın markaların gerçekten dinamik olması ve tüketicilerle aynı tempoda gelişmesi amaçlarına yardımcı olmaktadır " Henry Tajer, IPG Mediabrands Global CEO'su.

Böyle marka bilinirliği ve marka değeri gibi geleneksel eski dünya ölçümlerinin aksine dinamik puan marka dinamizmini hesaplamak ve belirlemek için dört temel boyuttan oluşmaktadır.

D100, marka başarısının yeni dünya ölçütleri ile yapılmasının ilk temsilcisidir ve bu ölçütler şunlardır:

• ÇEVİKLİK: değişen pazar koşullarına markaların uyum derecesi.
• YANIT: bir markanın müşteri ihtiyaçlarını ve geribildirimini dinleme ve yanıtlama derecesi.
• İNOVASYON: markaların yeni teknolojiyi kullanma ve inovatif ürün ve hizmetler sunma derecesi
• SOSYALLİK: Bir markanın seyircilerinin sosyal medya üzerinde ne kadar büyük ve ilgili olduğu.

İlk üç boyutlu ölçütler (Çeviklik, Yanıt ve İnovasyon) ile ilgili veriler tüketici algısı ve dördüncü Sosyallik için Facebook, Twitter ve Weibo üzerinden sosyal medya veri toplanmıştır. Her bir boyut z-puanlanmış ve markanın genel dinamik puanı için ortalanmıştır.

Pennsylvania Üniversitesi Pazarlama bölümünde Doçent olan Jonah Berger,'' IPG Mediabrands ile ortaklaşa olarak, hangi markaların geleceği yönettiği hakkında titiz ve kapsamlı bir çalışma yürüttük. Sonuçta, bu sadece bugünle alakalı bir olay değil; bu olay yarın da değişikliği yönetmekle ilgili. " demiştir.

Özünde, araştırma dünyanın temelden değiştiğini göstermektedir. Sürekli başarıyı garanti için en büyük ve en eski marka olmak gereklidir. Oysa, günümüzün hızlı tempolu, sosyal olarak bağlı pazarında, sadece yepyeni bir dünya değil   Yeni marka dünyası, marka canlılık ve sürekli büyüme temelleri olarak hizmet veren bu dört ölçütle oluşmaktadır.

D100 boyunca dinamik puanı ve şirketin performansı arasında açık ve pozitif bir ilişki vardır. Dinamizmde ortalamanın üstünde bir standart sapma üzerinde olan markalar, olarak tanımlanan dinamik markalar, 2014 yılından 2015'e kadar% 2,7 yüksek oranda 4 çeyrekte gelir artışı vardı. Bu oran, kendi üzerinde önemli görünmüyor olsa da, markalar arasında ortalama gelir artışı, genel olarak, sadece% 4.4 tür Marka bilinirliği ve boyutu gibi daha geleneksel marka ölçümleri için kontrol ederken dinamizm ve gelir artışı arasındaki ilişki yine de devam eder. Bu durum göstermektedir ki marka dinamizmi gelecekteki performansı diğer geleneksel marka ölçütlerinden daha fazla oranda ve daha ileri seviyede etkilemektedir. Dinamizm ve gelir artışı arasındaki ilişki, özellikle Çeviklik boyutuyla ve biraz da Sosyallik boyut ile belirlenmektedir. Çevik şirketler daha yüksek bir piyasa değerine sahiptir.

Mat Baxter, Küresel Baş Strateji ve Yaratıcı Grup Başkanı '' Bu oldukça önemli bir çalışmadır, çünkü açıkça markaların zamanı geçmiş ölçütlerden uzaklaşması ve dinamik puanlamayı- gelecekteki gelir ve momentum açısından korelasyonunu kanıtladığımız- kucaklaması gerektiğini göstermektedir. “demiştir.

Açılış D100 Ödülü Google'a sunulmuş ve Alphabet Inc , Yönetici Başkanı, Eric Schmidt e (Google'ın yeni kurulan ana şirketi)   63.   Cannes Lions Uluslararası yaratıcılık Festivali, Cannes Fransa' da verilmiştir. .

Belirli bir markanın puanlamasını görmek ve sıralamanın tam listesine erişmek için lütfen ziyaret ediniz:www.thed100.com .

###

IPG Mediabrands Hakkında

IPG Mediabrands küresel medya varlıkları ile ilgili tüm mülklerini yönetmek için 2007 yılında Interpublic Group (IPG NYSE) tarafından kurulmuştur. Bugün 130'dan fazla ülkede 8.500'ün üzerinde pazarlama iletişimi uzmanı istihdam ediyor ve müşterilerimiz adına pazarlama yatırımı olarak 37 milyar $ yönetiyoruz.

IPG Mediabrands özünde dinamik pazarlama ile tasarlanmış bir yeni dünya ajansı grubudur. Bizim hız, çeviklik ve veri zekamız dünyanın en büyük markalarının birçoğu için büyüme yaratmaya devam etmemizi sağlıyor. IPG Mediabrands'ın ajans ağı UM, Initiative, BPN ve Orion Holdings yanı sıra Magna Global, Cadreon, Ansible, Society, Reprise, Rapport ve IPG Media Lab dahil olmak üzere özel iş birimleri içermektedir.

IPG Mediabrands. Dynamic by Design.

Businesswire.com görünümü kaynak sürümü:http://www.businesswire.com/news/home/20160620005848/en/

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

 

İletişim

IPG Mediabrands
Dan Friedman, +1-212-883-4780
Dan.Friedman@mbww.com

 

Kaynak: IPG Mediabrands

 

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.