AOL, Self Servis Programatik TV Satın Alımı Lansmanı ile ONE by AOL Platformu'nu Genişletiyor
AOL, Self Servis Programatik TV Satın Alımı Lansmanı ile ONE by AOL Platformu'nu Genişletiyor
ONE by AOL: TV Self Servis Satın Alım, Reklamcıları Daha Fazla Şeffaflık, TV Yatırımları Denetimi'ni Destekliyor
Lansman için Omnicom Media Group İlk Aracı İş Ortağı
NEW YORK--(BUSINESS WIRE)-- 2016 TV Önödemeleri öncesinde AOL bugün pazarlamacılara değerli seyirci satın alma fırsatları konusunda daha belirgin bir görüş ve TV reklamı yatırımlarını daha iyi planlama, satın alma ve ölçme şansı vermek adına self servis programatik TV satın alım lansmanını duyurmuştur. Bu self servis modülü, AOL'ün ONE by AOL'ü genişletir: 2014 yılında lansmanı yapılan ve Nisan 2015 tarihinde lansmanı yapılan şirketin açık, tümleşik programatik platformu,ONE by AOL™'in parçası olan TV yönetimli modül.
AOL'da Programatik TV SVP'si olan Dan Ackerman şu sözleri ifade etmiştir; "Lineer TV alıcı ve satıcı iş ortaklarımıza TV ortamının değerlendiği, sayın alındığı ve satıldığı yolu dönüştürecek yenilikçi bir fırsat sunuyoruz." "Geleneksel olarak TV silolar halinde ve derin ilgi konusunda gerekli hedeften yoksun geniş demografiklerle satın alınır. Bugün AOL patentli ilk parti tahmini hedefleme araçlarının gücünü maksimize ediyor ve alıcılarımızın elinde öngörüleri ve analizleri doğrudan ortaya koyuyoruz. Uçtan uca ONE by AOL platformumuz ile birlikte artık reklamcılara TV, mobil ve video genelinde kampanyalara daha bütüncül bir yaklaşım sunabiliyoruz."
Self servis programatik TV satın alım modülü; alıcılar, yayın ve kablolu TV ağı iş ortakları için 2016 TV Ön Ödemeleri öncesinde bugün mevcuttur. Lineer TV envanteri, yeni dönem TV programcılığında 3. Çeyrekte self servis planlama ve satın alma için mevcut olacaktır.
AOL self servis programatik TV satın alım bölümü, ulusal yayın ve kablolu TV ağı iş ortağı envanteri genelinde medya planları sunmak üzere zengin birinci taraf reklamcı verilerinden, üçüncü taraf seyirci verilerinden ve kanıtlanmış, patentli TV görünürlük puanlama metriğinden yararlanır. Reklamcılar, doğrudan modül aracılığıyla medya planına karşı iş yapabilir ve kapsamlı öznitelik geneli lineer TV, mobil ve dijital yatırımlar aracılığıyla kampanya etkisine ilişkin belirgin öngörüler kazanabilirler.
ONE by AOL platformunun parçası olarak AOL'un yeni self servis programatik TV satın alım bölümü, gelişmiş TV reklam performansı ve ROI (Yatırım Getirisi) için verileri ve teknolojiyi aktifleştirmeye ilişkin güçlü bir yaklaşım sunar. Avantajlar şunları içerir:
- Şeffaflık ve kontrol: AOL self servis modülü aracılığıyla lineer TV satın alan reklamcılar seyirci hedeflerini seçebilirler, KPI'ları kurabilirler, kampanya parametreleri ayarlayabilirler ve ardından komple envanter ve fiyatlandırma şeffaflığı ile planlama yapabilir, satın alabilir ve kampanya performansını ölçebilirler.
- Otomasyon: Modülün otomatik veri değişimi, kampanya planlaması ve satın alımındaki süre kısıtlamalarını boşa çıkarır ve bu da süreyi pazara indirger ve iş akışı verimliliğini arttırır.
- Zengin veriler: Self servis programatik TV satın alım kampanyaları, AOL'un patentli birinci taraf tahmini hedef belirleme araçlarından ve gelişmiş üçüncü taraf TV hedef belirleme segmanlarından yararlanır.
- Premium envanter: Ulusal yayın ve kablolu ağlar ile ortaklık içinde premium envanter, yeni dönem TV programcılığında 3. Çeyrekte self servis programatik planlama ve satın alımı için mevcut olacaktır.
- Bütüncül ölçüm: ONE by AOL'un parçası olarak: Self servis satın alımı aracılığıyla çalışan kampanyalarla TV modülü, şunlar dahil olmak üzere kapsamlı raporlama alır: TV reklam yayınları ve mobil, tablet ve masaüstü web sitesi ziyaretlerindeki artışlar; telefon yanıtı ve TV, mobil genelinde tam yığın çoklu dokunuş özniteliği ve Converto aracılığıyla video kampanyaları ile ilişkili analizler.
Omnicom Media Group, ONE by AOL'dur: TV self servis modülü harici aracı, iş ortağını lanse eder ve birinci sınıf marka istemcileri adına yeni platformda testlere başlayacaktır.
Omnicom Media Group'ta Kuzey Amerika Yatırımı CEO'su John Swift şu sözleri ifade etmiştir; "Bu, istemcilerimize lineer TV'ye ilişkin gelişmiş hedef belirleme avantajlarını gerçekleştirmeye başlama fırsatı sağlar." "Bu, TV ölçeğinde programatik ve nihayetinde ev düzeyinde ele alınabilirlik ile ilişkili yolculuğumuzda kritik ilk adımdır."
TV satın alımının bu makine-makine modelinin, Haziran 2015'te programatik özel TV piyasasının lansmanı ile Avustralya'da AOL tarafından küresel medya endüstrisi için bir dönüm noktası olduğu kanıtlanmıştır. Bu duyuru, dünyadaki en büyük televizyon reklamcılık pazarına ilişkin söz konusu inisiyatifinin genişletilmesidir; bu da ABD'li reklamcıların önödeme, kapsamlı pazar ve programatik kanallar genelinde yatırımları yönlendirmek üzere verileri ve otomasyonu edinmelerini mümkün kılar.
AOL Hakkında
AOL, açık piyasalar aracılığıyla tüketicileri ve yaratıcıları bağlamaya ilişkin misyona sahip bir medya teknolojisi şirketidir. AOL; içerik üretimi, dağıtımı ve maddi getiriyi kesintiye uğratmak için veriler kullanır. Şirket, Microsoft envanterinden ve dünya genelinde aylık 500 milyon tüketiciye ulaşan TechCrunch, The Huffington Post ve MAKERS gibi orijinal içerik markalarından yararlanarak küresel, programatik platformları genelinde yayıncıları reklamcılarla bir araya getirir. Yalnızca mobil reklamcılık ağı içinde AOL, yaklaşık 800 milyon kullanıcıya ulaşır. Verizon'un bağlı şirketi olan AOL, dijital geleceği şekillendirmektedir.
Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.
İletişim
AOL
Christina MacDonald, 617-301-4181
christina.macdonald@teamaol.com