Coty Inc. Renkli Kozmetikte Küresel Liderlik Konumunu Güçlendirmek İçin CHANEL’den Bourjois Kozmetik Markasını Satın Alma Teklifinde Bulundu

Coty Inc. Renkli Kozmetikte Küresel Liderlik Konumunu Güçlendirmek İçin CHANEL’den Bourjois Kozmetik Markasını Satın Alma Teklifinde Bulundu
CHANEL anlaşmanın başarıyla sonuçlanması halinde COTY’nin önemli bir hissedarı olacak
NEW YORK ve PARIS--(BUSINESS WIRE)-- Coty Inc. (NYSE:COTY) ve CHANEL, bugün Coty’nin CHANEL’den Bourjois kosmetik markasını 15 milyon A Sınıfı Coty hissesi satın almak için bağlayıcı bir teklif sunduğunu açıkladı. CHANEL, hususi görüşmelerde bulunmayı kabul etti.
Bourjois’ renkli kozmetik ürünleri portföyü, dünya genelinde 50’den fazla ülkede, yaklaşık 23000 satış noktası aracılığıyla piyasaya sunulmakta ve Batı Avrupa, Orta Doğu ve Asya gibi en cazip renkli kozmetik pazarlarının bazılarında lider konumundadır. Bourjois, 1863 yılında, aktör dostları için bir renkli kozmetik ürün serisi geliştiren Fransız aktör Joseph-Albert Ponsin tarafından kurulmuştur.
"Bourjois markasını lider güzellik ürünlerinden oluşan ürün portföyümüzün bir parçası haline getirmek için olduğu kadar, CHANEL’i bir Coty hissedarı olarak aramızda görmek için de sabırsızlanıyoruz.” diyen Coty Inc. Başkanı ve geçici CEO’su Bart Becht, “Bourjois’ markaları Coty’nin mevcut renkli kozmetik ürün portföyünü büyük ölçüde tamamlayıcı bir nitelik taşımaktadır. Ayrıca, şirketin güçlü mirası, kalite imajı ve birçok Batı Avrupa ülkesindeki liderlik konumu, kısacası Coty’nin varlığını desteklemek için aradığı tüm bu özellikler, Coty’nin büyük ve giderek büyüyen renkli kozmetik sektöründeki liderlik konumunu daha da güçlendirmesi için büyük bir fırsat sunmaktadır.” şeklinde konuştu.
“Coty’e katılmanın Bourjois için sağlayabileceği potansiyel fırsatlar konusunda heyecanlıyız.” diyen CHANEL Temsilcisi Michael Rena, “Coty ve Bourjois, renkli kozmetiklere duyulan bir tutkuyu paylaşıyor ve birlikteyken bu cazip küresel sektörde liderliklerini daha da pekiştirmek için güçlü bir potansiyel yakalamış olacaklar. Teklifi daha detaylı olarak incelemeyi ve Coty ile yapıcı görüşmelerde bulunmayı planlıyoruz.” şeklinde konuştu.
Teklif, mutat kapanış koşullarına tabi ve buna yasal boşluklar da dahil. Kesin bir anlaşmaya varılmadan önce, ilgili çalışan temsilcisi kuruluşlarına danışılacak.
İleriye Dönük Beyanlar
Bu basın açıklamasındaki bazı ifadelerde ileriye dönük beyanlar vardır. Bu ileriye dönük beyanlar, Coty’nin Bourjois’yi satın alma teklifi ve Coty’nin renkli kozmetik ürünlerdeki konumuna etkisi de dahil olmak üzere bu tür bir işlemin avantajları ile ilgili mevcut görüşlerini yansıtmaktadır. Bu ileriye dönük beyanlar, genel olarak “sabırsızlanıyoruz“, “aramızda görmek“, “aradığı“, “fırsat“, “potansiyel“, “sağlayabileceği,“ “planlıyoruz“, “olacaklar”, “danışılacak” ve benzeri kelime ve ifadeler taşımaktadır. İşlemin beklenen şartlarda veya zaman aralığında gerçekleşip gerçekleşmemesi veya hiçbir şekilde gerçekleşmemesi, işlemi değerlendirirken edindiğimiz varsayımların yanlışlığı, Bourjois kozmetik markasının Coty’e entegre edilmesinde yaşanabilecek güçlükler ve işlemden beklenen avantajların elde edilmesinde yaşanabilecek diğer güçlükler dahil olmak üzere riskler ve belirsizlikler nedeniyle, gerçek sonuçlar, öngörülen sonuçlardan fiziksel olarak farklılık gösterebilir. Coty’nin işe yönelik ve mali sonuçlarını etkileyebilecek olan potansiyel riskler ve belirsizlikler hakkında daha fazla bilgi, Coty’nin 30 Haziran 2014 tarihinde sona eren mali yıla ilişkin Form 10-K Yıllık Raporu’ndaki ve zaman zaman Coty’nin Menkul Kıymetler ve Borsa Komisyonu nezdinde düzenlediği veya düzenleyebildiği diğer dönem raporlarında “Risk Faktörleri” ile “Mali Duruma ve Operasyon Sonuçlarına İlişkin Yönetim Toplantısı ve Analizi” başlığı altında verilmiştir. Coty, burada veya başka bir şekilde ifade edilen ileriye dönük beyanların güncellenmesi konusunda hiçbir sorumluluk üstlenmez.
Coty Inc. Hakkında
Coty, dünya çapında lider bir güzellik şirketidir ve 30 Haziran 2014 tarihinde sona eren mali yılda 4.6 milyar dolar net gelire ulaşmıştır. 1904 yılında Paris’te kurulan Coty, tek bir alanda hizmet sunan bir güzellik şirketidir ve 130’dan fazla ülkede ve bölgede satışa sunulan ve tanınmış parfüm, renkli kozmetik, cilt ve vücut bakımı ürünlerinden oluşan bir portföye sahiptir. Coty’nin sunduğu ürünler arasında Adidas, Calvin Klein, Chloé, Davidoff, Marc Jacobs, OPI, philosophy, Playboy, Rimmel ve Sally Hansen gibi dünya çapında birçok marka yer almaktadır.
Bourjois Hakkında
1863’den beri Fransız aksanlı güzellik! Bu, 50’dan fazla ülkede faaliyet gösteren Fransız şirketi Bourjois’nin sloganıdır. Meşhur Paris şıklığını dünyanın dört bir yanındaki kadınlara ulaştıran marka, 150 yılı aşkın bir süredir orijinal, yaratıcı ve aykırı ürünlerin dağıtımını yapmaktadır.
İletişim
COTY INC.:
Catherine Walsh, 212-389-7346
Baş İletişim Sorumlusu
Catherine_Walsh@cotyinc.com
veya
CHANEL:
Kathrin Schurrer
Kathrin.schurrer@chanel-corp.com
Kaynak: Coty Inc.
Anadolu Ajansı web sitesinde, AA Haber Akış Sistemi (HAS) üzerinden abonelere sunulan haberler, özetlenerek yayımlanmaktadır. Abonelik için lütfen iletişime geçiniz.