Avea, Müşteri Memnuniyetini uluslararası standarda taşıdı
Avea, müşteri beklentilerinin ötesinde hizmet sunma vizyonuyla, Haziran'dan beri yürüttüğü sertifikasyon çalışmalarının sonuc...

Yapılan açıklamaya göre, Avea, müşteri odaklı yaklaşımını müşteri memnuniyeti alanında uluslararası standart olarak kabul edilen ISO10002 Müşteri Memnuniyeti Sertifikası ile taçlandırdı.
Avea, 21, 31 Ocak ve 1 Şubat tarihlerinde müşteri şikayetlerini ele alma süreçleri bakımından ''Uluslararası Bağımsız Denetleme ve Belgelendirme Kuruluşu Bureau Veritas'' tarafından yapılan denetimleri başarıyla tamamladı. Şirket, ''ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Sertifikası''nı almaya hak kazandı.
Avea Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat da, konuya ilişkin değerlendirmesinde, müşteri deneyimi ve kaliteli hizmete odaklanan Avea Müşteri Hizmetleri'nin, 2012 yılında aldığı 7 ödülle kalitesinin tescillendiğine de dikkati çekti.
Onat, şunları kaydetti:
''Avea olarak, müşteri beklentilerinin de ötesinde hizmet vermeyi kendine hedef edinen, 'Müşteri Odaklı' yaklaşıma sahip bir şirketiz. Dolayısıyla, teknoloji ve Ar Ge yatırımlarımızın yanında, müşteri hizmetleri alanında alt yapımızı sürekli geliştiriyor, müşterilerimizin sorunlarına yenilikçi çözümler üretmek için çalışıyoruz.
Almaya hak kazandığımız ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Sertifikası ile de müşterilerimize verdiğimiz önemi uluslararası standartlarda da belgelemiş olduk.''
Muhabir: İstanbul
Yayıncı: Zekeriya Gülün Anadolu Ajansı web sitesinde, AA Haber Akış Sistemi (HAS) üzerinden abonelere sunulan haberler, özetlenerek yayımlanmaktadır. Abonelik için lütfen iletişime geçiniz.