
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığınca Erzurum-Bayburt arasında çift tüp şeklinde yapılan Kop Tüneli'nin yüzde 62'lik kısmı kazıldı. Erzurum-Bayburt arasındaki ulaşımı güçleştiren yüksek rakımlı Kop Geçidi'nin devre dışı bırakılması amacıyla yapımına devam edilen tünelde 8 bin 100 metre kazıldı. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığınca Erzurum-Bayburt arasında çift tüp şeklinde yapılan Kop Tüneli'nin yüzde 62'lik kısmı kazıldı. Erzurum-Bayburt arasındaki ulaşımı güçleştiren yüksek rakımlı Kop Geçidi'nin devre dışı bırakılması amacıyla yapımına devam edilen tünelde 8 bin 100 metre kazıldı. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığınca Erzurum-Bayburt arasında çift tüp şeklinde yapılan Kop Tüneli'nin yüzde 62'lik kısmı kazıldı. Erzurum-Bayburt arasındaki ulaşımı güçleştiren yüksek rakımlı Kop Geçidi'nin devre dışı bırakılması amacıyla yapımına devam edilen tünelde 8 bin 100 metre kazıldı. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığınca Erzurum-Bayburt arasında çift tüp şeklinde yapılan Kop Tüneli'nin yüzde 62'lik kısmı kazıldı. Erzurum-Bayburt arasındaki ulaşımı güçleştiren yüksek rakımlı Kop Geçidi'nin devre dışı bırakılması amacıyla yapımına devam edilen tünelde 8 bin 100 metre kazıldı. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığınca Erzurum-Bayburt arasında çift tüp şeklinde yapılan Kop Tüneli'nin yüzde 62'lik kısmı kazıldı. Erzurum-Bayburt arasındaki ulaşımı güçleştiren yüksek rakımlı Kop Geçidi'nin devre dışı bırakılması amacıyla yapımına devam edilen tünelde 8 bin 100 metre kazıldı. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığınca Erzurum-Bayburt arasında çift tüp şeklinde yapılan Kop Tüneli'nin yüzde 62'lik kısmı kazıldı. Erzurum-Bayburt arasındaki ulaşımı güçleştiren yüksek rakımlı Kop Geçidi'nin devre dışı bırakılması amacıyla yapımına devam edilen tünelde 8 bin 100 metre kazıldı. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığınca Erzurum-Bayburt arasında çift tüp şeklinde yapılan Kop Tüneli'nin yüzde 62'lik kısmı kazıldı. Erzurum-Bayburt arasındaki ulaşımı güçleştiren yüksek rakımlı Kop Geçidi'nin devre dışı bırakılması amacıyla yapımına devam edilen tünelde 8 bin 100 metre kazıldı. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığınca Erzurum-Bayburt arasında çift tüp şeklinde yapılan Kop Tüneli'nin yüzde 62'lik kısmı kazıldı. Erzurum-Bayburt arasındaki ulaşımı güçleştiren yüksek rakımlı Kop Geçidi'nin devre dışı bırakılması amacıyla yapımına devam edilen tünelde 8 bin 100 metre kazıldı. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığınca Erzurum-Bayburt arasında çift tüp şeklinde yapılan Kop Tüneli'nin yüzde 62'lik kısmı kazıldı. Erzurum-Bayburt arasındaki ulaşımı güçleştiren yüksek rakımlı Kop Geçidi'nin devre dışı bırakılması amacıyla yapımına devam edilen tünelde 8 bin 100 metre kazıldı. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığınca Erzurum-Bayburt arasında çift tüp şeklinde yapılan Kop Tüneli'nin yüzde 62'lik kısmı kazıldı. Erzurum-Bayburt arasındaki ulaşımı güçleştiren yüksek rakımlı Kop Geçidi'nin devre dışı bırakılması amacıyla yapımına devam edilen tünelde 8 bin 100 metre kazıldı. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığınca Erzurum-Bayburt arasında çift tüp şeklinde yapılan Kop Tüneli'nin yüzde 62'lik kısmı kazıldı. Erzurum-Bayburt arasındaki ulaşımı güçleştiren yüksek rakımlı Kop Geçidi'nin devre dışı bırakılması amacıyla yapımına devam edilen tünelde 8 bin 100 metre kazıldı. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığınca Erzurum-Bayburt arasında çift tüp şeklinde yapılan Kop Tüneli'nin yüzde 62'lik kısmı kazıldı. Erzurum-Bayburt arasındaki ulaşımı güçleştiren yüksek rakımlı Kop Geçidi'nin devre dışı bırakılması amacıyla yapımına devam edilen tünelde 8 bin 100 metre kazıldı. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığınca Erzurum-Bayburt arasında çift tüp şeklinde yapılan Kop Tüneli'nin yüzde 62'lik kısmı kazıldı. Erzurum-Bayburt arasındaki ulaşımı güçleştiren yüksek rakımlı Kop Geçidi'nin devre dışı bırakılması amacıyla yapımına devam edilen tünelde 8 bin 100 metre kazıldı. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığınca Erzurum-Bayburt arasında çift tüp şeklinde yapılan Kop Tüneli'nin yüzde 62'lik kısmı kazıldı. Erzurum-Bayburt arasındaki ulaşımı güçleştiren yüksek rakımlı Kop Geçidi'nin devre dışı bırakılması amacıyla yapımına devam edilen tünelde 8 bin 100 metre kazıldı. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığınca Erzurum-Bayburt arasında çift tüp şeklinde yapılan Kop Tüneli'nin yüzde 62'lik kısmı kazıldı. Erzurum-Bayburt arasındaki ulaşımı güçleştiren yüksek rakımlı Kop Geçidi'nin devre dışı bırakılması amacıyla yapımına devam edilen tünelde 8 bin 100 metre kazıldı. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığınca Erzurum-Bayburt arasında çift tüp şeklinde yapılan Kop Tüneli'nin yüzde 62'lik kısmı kazıldı. Erzurum-Bayburt arasındaki ulaşımı güçleştiren yüksek rakımlı Kop Geçidi'nin devre dışı bırakılması amacıyla yapımına devam edilen tünelde 8 bin 100 metre kazıldı. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )