
Tarihi yarımadanın kendine has dokusuyla en çok ilgi gören yerlerinden biri olan ve yabancılar tarafından Altın Boynuz (Golden Horn) olarak adlandırılan Haliç'teki Galata, Atatürk (Unkapanı) ve Haliç Metro köprüleri, İstanbul'un cazibe merkezlerinden biri olan Haliç'e her ne kadar şehir içi ulaşımı sağlamak amacıyla inşa edilseler de yıllar içinde kenti süsleyen birer gerdanlık haline geldi. ( Muhammed Enes Yıldırım - Anadolu Ajansı )

Tarihi yarımadanın kendine has dokusuyla en çok ilgi gören yerlerinden biri olan ve yabancılar tarafından Altın Boynuz (Golden Horn) olarak adlandırılan Haliç'teki Galata (fotoğrafta), Atatürk (Unkapanı) ve Haliç Metro köprüleri, İstanbul'un cazibe merkezlerinden biri olan Haliç'e her ne kadar şehir içi ulaşımı sağlamak amacıyla inşa edilseler de yıllar içinde kenti süsleyen birer gerdanlık haline geldi. ( Muhammed Enes Yıldırım - Anadolu Ajansı )

Tarihi yarımadanın kendine has dokusuyla en çok ilgi gören yerlerinden biri olan ve yabancılar tarafından Altın Boynuz (Golden Horn) olarak adlandırılan Haliç'teki Galata, Atatürk (Unkapanı) (fotoğrafta) ve Haliç Metro köprüleri, İstanbul'un cazibe merkezlerinden biri olan Haliç'e her ne kadar şehir içi ulaşımı sağlamak amacıyla inşa edilseler de yıllar içinde kenti süsleyen birer gerdanlık haline geldi. ( Muhammed Enes Yıldırım - Anadolu Ajansı )

Tarihi yarımadanın kendine has dokusuyla en çok ilgi gören yerlerinden biri olan ve yabancılar tarafından Altın Boynuz (Golden Horn) olarak adlandırılan Haliç'teki Galata, Atatürk (Unkapanı) ve Haliç Metro köprüleri (fotoğrafta), İstanbul'un cazibe merkezlerinden biri olan Haliç'e her ne kadar şehir içi ulaşımı sağlamak amacıyla inşa edilseler de yıllar içinde kenti süsleyen birer gerdanlık haline geldi. ( Muhammed Enes Yıldırım - Anadolu Ajansı )

Tarihi yarımadanın kendine has dokusuyla en çok ilgi gören yerlerinden biri olan ve yabancılar tarafından Altın Boynuz (Golden Horn) olarak adlandırılan Haliç'teki Galata, Atatürk (Unkapanı) ve Haliç Metro köprüleri (fotoğrafta), İstanbul'un cazibe merkezlerinden biri olan Haliç'e her ne kadar şehir içi ulaşımı sağlamak amacıyla inşa edilseler de yıllar içinde kenti süsleyen birer gerdanlık haline geldi. ( Muhammed Enes Yıldırım - Anadolu Ajansı )

Tarihi yarımadanın kendine has dokusuyla en çok ilgi gören yerlerinden biri olan ve yabancılar tarafından Altın Boynuz (Golden Horn) olarak adlandırılan Haliç'teki Galata, Atatürk (Unkapanı) ve Haliç Metro köprüleri, İstanbul'un cazibe merkezlerinden biri olan Haliç'e her ne kadar şehir içi ulaşımı sağlamak amacıyla inşa edilseler de yıllar içinde kenti süsleyen birer gerdanlık haline geldi. ( Muhammed Enes Yıldırım - Anadolu Ajansı )

Tarihi yarımadanın kendine has dokusuyla en çok ilgi gören yerlerinden biri olan ve yabancılar tarafından Altın Boynuz (Golden Horn) olarak adlandırılan Haliç'teki Galata, Atatürk (Unkapanı) ve Haliç Metro köprüleri, İstanbul'un cazibe merkezlerinden biri olan Haliç'e her ne kadar şehir içi ulaşımı sağlamak amacıyla inşa edilseler de yıllar içinde kenti süsleyen birer gerdanlık haline geldi. ( Muhammed Enes Yıldırım - Anadolu Ajansı )

Tarihi yarımadanın kendine has dokusuyla en çok ilgi gören yerlerinden biri olan ve yabancılar tarafından Altın Boynuz (Golden Horn) olarak adlandırılan Haliç'teki Galata, Atatürk (Unkapanı) ve Haliç Metro köprüleri, İstanbul'un cazibe merkezlerinden biri olan Haliç'e her ne kadar şehir içi ulaşımı sağlamak amacıyla inşa edilseler de yıllar içinde kenti süsleyen birer gerdanlık haline geldi. ( Muhammed Enes Yıldırım - Anadolu Ajansı )

Tarihi yarımadanın kendine has dokusuyla en çok ilgi gören yerlerinden biri olan ve yabancılar tarafından Altın Boynuz (Golden Horn) olarak adlandırılan Haliç'teki Galata, Atatürk (Unkapanı) ve Haliç Metro köprüleri, İstanbul'un cazibe merkezlerinden biri olan Haliç'e her ne kadar şehir içi ulaşımı sağlamak amacıyla inşa edilseler de yıllar içinde kenti süsleyen birer gerdanlık haline geldi. ( Muhammed Enes Yıldırım - Anadolu Ajansı )

Tarihi yarımadanın kendine has dokusuyla en çok ilgi gören yerlerinden biri olan ve yabancılar tarafından Altın Boynuz (Golden Horn) olarak adlandırılan Haliç'teki Galata, Atatürk (Unkapanı) ve Haliç Metro köprüleri, İstanbul'un cazibe merkezlerinden biri olan Haliç'e her ne kadar şehir içi ulaşımı sağlamak amacıyla inşa edilseler de yıllar içinde kenti süsleyen birer gerdanlık haline geldi. ( Muhammed Enes Yıldırım - Anadolu Ajansı )

Tarihi yarımadanın kendine has dokusuyla en çok ilgi gören yerlerinden biri olan ve yabancılar tarafından Altın Boynuz (Golden Horn) olarak adlandırılan Haliç'teki Galata, Atatürk (Unkapanı) ve Haliç Metro köprüleri, İstanbul'un cazibe merkezlerinden biri olan Haliç'e her ne kadar şehir içi ulaşımı sağlamak amacıyla inşa edilseler de yıllar içinde kenti süsleyen birer gerdanlık haline geldi. ( Muhammed Enes Yıldırım - Anadolu Ajansı )

Tarihi yarımadanın kendine has dokusuyla en çok ilgi gören yerlerinden biri olan ve yabancılar tarafından Altın Boynuz (Golden Horn) olarak adlandırılan Haliç'teki Galata (fotoğrafta), Atatürk (Unkapanı) ve Haliç Metro köprüleri, İstanbul'un cazibe merkezlerinden biri olan Haliç'e her ne kadar şehir içi ulaşımı sağlamak amacıyla inşa edilseler de yıllar içinde kenti süsleyen birer gerdanlık haline geldi. ( Muhammed Enes Yıldırım - Anadolu Ajansı )

Tarihi yarımadanın kendine has dokusuyla en çok ilgi gören yerlerinden biri olan ve yabancılar tarafından Altın Boynuz (Golden Horn) olarak adlandırılan Haliç'teki Galata (fotoğrafta), Atatürk (Unkapanı) ve Haliç Metro köprüleri, İstanbul'un cazibe merkezlerinden biri olan Haliç'e her ne kadar şehir içi ulaşımı sağlamak amacıyla inşa edilseler de yıllar içinde kenti süsleyen birer gerdanlık haline geldi. ( Muhammed Enes Yıldırım - Anadolu Ajansı )

Tarihi yarımadanın kendine has dokusuyla en çok ilgi gören yerlerinden biri olan ve yabancılar tarafından Altın Boynuz (Golden Horn) olarak adlandırılan Haliç'teki Galata, Atatürk (Unkapanı) ve Haliç Metro köprüleri, İstanbul'un cazibe merkezlerinden biri olan Haliç'e her ne kadar şehir içi ulaşımı sağlamak amacıyla inşa edilseler de yıllar içinde kenti süsleyen birer gerdanlık haline geldi. ( Muhammed Enes Yıldırım - Anadolu Ajansı )

Tarihi yarımadanın kendine has dokusuyla en çok ilgi gören yerlerinden biri olan ve yabancılar tarafından Altın Boynuz (Golden Horn) olarak adlandırılan Haliç'teki Galata (fotoğrafta), Atatürk (Unkapanı) ve Haliç Metro köprüleri, İstanbul'un cazibe merkezlerinden biri olan Haliç'e her ne kadar şehir içi ulaşımı sağlamak amacıyla inşa edilseler de yıllar içinde kenti süsleyen birer gerdanlık haline geldi. ( Muhammed Enes Yıldırım - Anadolu Ajansı )

Tarihi yarımadanın kendine has dokusuyla en çok ilgi gören yerlerinden biri olan ve yabancılar tarafından Altın Boynuz (Golden Horn) olarak adlandırılan Haliç'teki Galata (fotoğrafta), Atatürk (Unkapanı) ve Haliç Metro köprüleri, İstanbul'un cazibe merkezlerinden biri olan Haliç'e her ne kadar şehir içi ulaşımı sağlamak amacıyla inşa edilseler de yıllar içinde kenti süsleyen birer gerdanlık haline geldi. ( Muhammed Enes Yıldırım - Anadolu Ajansı )

Tarihi yarımadanın kendine has dokusuyla en çok ilgi gören yerlerinden biri olan ve yabancılar tarafından Altın Boynuz (Golden Horn) olarak adlandırılan Haliç'teki Galata, Atatürk (Unkapanı) ve Haliç Metro köprüleri, İstanbul'un cazibe merkezlerinden biri olan Haliç'e her ne kadar şehir içi ulaşımı sağlamak amacıyla inşa edilseler de yıllar içinde kenti süsleyen birer gerdanlık haline geldi. ( Muhammed Enes Yıldırım - Anadolu Ajansı )
Öne çıkanlar
En Yeniler

Japonya Altes Prensesi Akiko Mikasa, "Arkeolojinin Altın Çağı" sergisini ve Anıtkabir'i ziyaret etti

Vietnam’ın Khanh Hai kasabasındaki balıkçı köyünde bölgenin en büyük deniz ürünleri pazarı kuruluyor