Tommy Hilfiger, İddialı Dijitalleşme Yolculuğunu Gerçekleştirmek için 3B Tasarıma Başvuruyor

Tommy Hilfiger, İddialı Dijitalleşme Yolculuğunu Gerçekleştirmek için 3B Tasarıma Başvuruyor

Tommy Hilfiger, İlkbahar 2022 koleksiyonları ile %100 3B giyim tasarımına ulaşmak için Amsterdam merkezindeki tüm global tasarım ekipleri için yeni öğrenme ve teknoloji yetenekleri uyguluyor.

AMSTERDAM --(BUSINESS WIRE)-- PVH Corp. 'a ait olan Tommy Hilfiger [NYSE: PVH], 3B tasarım teknolojisinin, Hollanda'nın Amsterdam kentindeki tüm global giyim tasarım ekiplerine dahil edildiğini duyurdu. İlkbahar 2022 giyim koleksiyonu, Tommy Hilfiger'in yenilikçi 3B tasarım platformu kullanılarak tasarlanan ilk koleksiyon olacak. Bu taahhüt, şirketin uçtan uca değer zincirini dijitalleştirmek için iddialı bir hedef üzerine kuruludur.

Tommy Hilfiger Global ve PVH Avrupa CEO'su Daniel Grieder, “3B tasarımın potansiyeli sınırsız, aynı zamanda tüketici ihtiyaçlarını daha hızlı ve daha sürdürülebilir bir şekilde karşılamamızı sağlıyor” demiş ve eklemiştir. “Teknoloji, koleksiyon tasarımımızda temel bir araç haline geldi ve geleneksel ürün fotoğrafçılığını tamamen pazarlamak ve değiştirmek için hızımızı önemli ölçüde hızlandırma potansiyeline sahip. Güz 2020 sezonumuz için, erkek gömleklerimiz %100 3 boyutlu olacak ve örnek üretimi gerektirmeyecek; Aradaki fark, tarihsel olarak tasarlanan ve sunulan stillerden neredeyse ayırt edilemez. Bu gelecektir. ”

3B tasarım hedeflerini gerçekleştirmek için Tommy Hilfiger, şirketin tasarım uygulamalarını sayısallaştırmaya adanmış STITCH adlı bir teknoloji kuluçka şirketi kurdu. Tommy Hilfiger'ın 3B tasarım yolculuğu 2017'de başladığından beri, yazılım mühendisleri ekipleri, 3B tasarım uzmanları ve dönüşüm uzmanları tamamen dijital tasarım iş akışını sağlayan özel araçlar ekosistemini geliştirmiştir. Bu bir dijital kumaş, desen ve renk varlık kütüphanesini içerir; dijital 3B sunum araçları ve işleme teknolojisi dahil. Geleneksel tasarım ve örnek üretim adımlarını sanal işlemlere dönüştürmek, daha hızlı zaman çizelgeleri ve Dijital Showroom'lara kesintisiz entegrasyon sağlar.

TOMMY HILFIGER giyim koleksiyonlarında 3B tasarım teknolojisi ölçeklendirmek, 3B tasarım platformunu Tommy Hilfiger'ın en gelişmiş Dijital Showroom'una başarıyla bağlayan iki yıllık hedefli öncüleri takip ediyor. Dijital Showroom teknolojisi, şirketin satış yöntemlerinde devrim yaratırken, devam eden 3B tasarım dönüşümünün aşağıdan yukarıya yaklaşımı, Tommy Hilfiger'in değer zincirinin baştan sona dijitalleşmesini daha da artıracak. 2020 sonbaharında, Tommy Hilfiger, sanal temsilciler üzerine modellenen ürünler de dahil olmak üzere dijital olarak tasarlanan, geliştirilen ve satılan bir kapsül koleksiyonu piyasaya sürecek. Girişim, 3B tasarımdan yararlanarak örnek azaltma, zaman tasarrufu, maliyet tasarrufu ve sürdürülebilirlik potansiyelinin tamamını ortaya çıkarmak için bir sonraki adımdır.

Tommy Hilfiger'in küresel merkezinde bulunan giyim bölümlerinin %50'sinden fazlasında çalışan ortaklar, 20 ürün grubunda aktif olan ve sayılan STITCH Akademisi aracılığıyla 3B tasarım konusunda eğitilmiş ve bilgilendirilmiştir. İleriki zamanlarda tüm Tommy Hilfiger ürün ekipleri, tasarımcılar, kalıp üreticileri, uygun teknisyenler, ürün geliştiricileri ve ticari ürünler dahil olmak üzere standart olarak 3B tasarım eğitimi ve becerisi kazanacaktır.

Markanın dostları ve takipçileri #TommyHilfiger ve @TommyHilfiger kullanarak sohbete sosyal medyada katılmaya davet edilmektedir.

# # #

Tommy Hilfiger Hakkında

TOMMY HILFIGER ve TOMMY JEANS'ı içeren marka portföyüyle Tommy Hilfiger, dünyanın en tanınmış premium tasarımcı yaşam tarzı gruplarından biridir. Odak noktası, yüksek kaliteli kişiye özel erkek giysi ve spor kıyafetleri, bayan koleksiyon giyim ve spor kıyafetleri, çocuk giyim, denim koleksiyonları, iç çamaşırları (elbiseler, pijamalar ve ev giysileri dahil), ayakkabılar ve aksesuarları tasarlayıp pazarlamaktır. Belirli lisanslar aracılığıyla Tommy Hilfiger, gözlük, saat, parfüm, mayo, çorap, küçük deri ürünler, ev eşyaları ve valizler gibi tamamlayıcı yaşam tarzı ürünleri sunmaktadır. TOMMY JEANS ürün grubu erkek ve kadınlar için jeanswear, ayakkabı aksesuarlar ve parfüm'den oluşmaktadır. TOMMY HILFIGER ve TOMMY JEANS markaları altındaki ürünler, geniş bir TOMMY HILFIGER ve TOMMY JEANS perakende satış mağazası ağı ile ve önde gelen uzman ve büyük mağazalar ağı ile, çevrimiçi perakendecileri ve tommy.com üzerinden dünya çapındaki tüketicilere sunulmaktadır.

PVH Corp. Hakkında

PVH, stil standardını dünyadaki en beğenilen moda ve yaşam tarzı şirketlerinden biri olarak belirlemektedir. Modayı öne çıkaran markaları güçlendiriyoruz - daha iyiye doğru. İkonik portföyümüz TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s, Olga ve Geoffrey Beene markaları yanı sıra dijital merkezli True& Co. iç giyim markasını içermektedir. Bu ve diğer ulusal ve uluslararası tanınmış sahibi olunan ve lisanslı markalar altında çeşitli ürünler pazarlıyoruz. PVH'nin 40'tan fazla ülkede faaliyet gösteren 38.000'den fazla iştiraki vardır ve yıllık geliri 9.7 milyar dolardır. Bu PVH'nin Gücüdür.

* Speedo markası, Speedo International Limited'ten kalıcı olarak Kuzey Amerika ve Karayipler için lisanslıdır.

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

Fotoğraflar\Multimedya galeri için: https://www.businesswire.com/news/home/52125381/en

 

İletişim

Tommy Hilfiger
Baptiste Blanc
Kıdemli Direktör, İletişim ve Medya
E-posta: Baptiste.Blanc@tommy.com
Tel: +31 62904 2334

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.