Tommy Hilfiger, Avery Baker'ı Başkan ve Baş Marka Direktörü Olarak Atadı

Tommy Hilfiger, Avery Baker'ı Başkan ve Baş Marka Direktörü Olarak Atadı 

AMSTERDAM, Hollanda --(BUSINESS WIRE)-- PVH Corp. [NYSE: PVH]’un  sahibi olduğu Tommy Hilfiger, Avery Baker'ın 17 Kasım 2020'den itibaren Başkan ve Baş Marka Direktörü olarak atandığını duyurmaktan memnuniyet duyar. Yeni kurulan görevde Baker, tüm kategoriler, bölgeler ve kanallarda markanın ürünleri, pazarlaması ve deneyimlerinden küresel olarak sorumlu olacaktır.

Baker, 1998'de Tommy Hilfiger'e katıldığından beri, şirketin küresel ofislerinde Baş Pazarlama Direktörü ve Baş Marka Direktörü de dahil olmak üzere birden fazla rol üstlendi. Baker, 2019'un ortalarında, ailesine odaklanarak onlarla zaman geçirmek isteyerek pozisyonundan uzaklaştı ve şimdi çok değer verdiği bir şirket ve marka için bir sonraki bölümün yazılmasına katkıda bulunmak için kuruluşa geri dönüyor. Şirketteki görev süresi boyunca Baker, TOMMY HILFIGER  ı dünyanın en tanınmış premium yaşam tarzı markalarından biri haline geldi. Kendisinin İş büyümesini ve marka değerini artıran marka oluşturma stratejileri geliştirme ve uygulama konusunda bir geçmişi vardır. 

Tommy Hilfiger global ve PVH Europe CEO'su Martijn Hagman “Hem markayı hem de işi yönlendiren etkili tüketici girişimleri başlatma geçmişiyle Avery'nin TOMMY HILFIGER mirası ve DNA'sı konusunda derin bir duyarlılığı vardır." dedi ve şöyle devam etti: “Hedefe yönelik ürünlere ve birinci sınıf pazarlamaya olan bağlılığımız, bir amaçla liderlik eden gerçek bir küresel marka olma vizyonumuzun merkezinde yer alıyor. Avery'nin markaya bu iki alanda da liderlik etmesi ve küresel potansiyelinin tamamını ortaya çıkarması için Tommy Hilfiger ailesine tekrar katılmasından heyecan duyuyoruz. " 

Baker, "Bu zorlu zamanlarda, markaların tüketicilerin yaşamlarında bir fark yaratmak için bir fırsatı ve sorumluluğu vardır" dedi ve şöyle devam etti: “Tommy Hilfiger'ın, tasarladığımız olağanüstü ürünler kadar eylemlerimizle de çok sevilen bir şirket olarak muazzam olumlu bir etkisi olabileceğine inanıyorum. Her bölgede uzun vadeli potansiyele ulaşmak ve şirketi içten dışa dönüştürmek için çalışırken, Tommy, Martijn ve Avrupa, Asya Pasifik ve Amerika'daki lider ekiplerimizle bu yeni yolculuğa çıkmaktan heyecan duyuyorum - kültürden tüketiciye - 2020'ler için inşa edilmiş bir şirket olmak üzere. " 

Baker, 2014 yılında şirketin Baş Marka Direktörü olarak atandı ve popüler kültür, moda, teknoloji ve eğlencenin bir kombinasyonundan yararlanarak yeni bir marka vizyonu sunmak için yaratıcı ve iş yönetimini bir araya getirdi. Moda endüstrisinin en büyük ve en başarılı "Şimdi Gör, Şimdi Satın Al" defilesi olan TOMMYNOW da dahil olmak üzere dönüşüm programları yürüttü ve 90'lardan esinlenen TOMMY JEANS  'i genç tüketiciler arasında favori olarak ortaya çıkmak için mirasından yararlanarak yeniden canlandırdı. Görev süresi boyunca, Lewis Hamilton, Zendaya, Gigi Hadid, KITH ve Vetements dahil olmak üzere yüksek beğenilerle kurulan yüksek profilli ortaklıklar, marka ilgi düzeyini artırdı ve şirketin yeni nesil hayranlarına hitap etmesini sağladı. 

TOMMY HILFIGER dünya çapında tanınan bir isim ve kimliğe sahip, dünyanın önde gelen yaşam tarzı markalarından biridir. Şirketin pazarlama insiyatifi,  TOMMY HILFIGER küresel marka bilinirliğinin sürekli büyümesi ve sadık bir hayran kitlesi oluşturan ve sürdüren tüketici odaklı stratejiler aracılığıyla artan ayak izinde etkili olmuştur. Bugün, öne çıkan koleksiyonlar, kampanyalar, ortaklıklar ve etkili tüketici aktivasyonlarının bir sonucu olarak marka görünürlüğü tüm zamanların en yüksek seviyesindedir. 

 Tommy Hilfiger Hakkında 

TOMMY HILFIGER ve TOMMY JEANS ’i içeren marka portföyüyle, Tommy Hilfiger dünyanın en tanınmış premium tasarımcı yaşam tarzı gruplarından biridir. Odak noktası, yüksek kaliteli kişiye özel erkek giysi ve spor kıyafetleri, bayan koleksiyon giyim ve spor kıyafetleri, çocuk giyim, denim koleksiyonları, iç çamaşırları (elbiseler, pijamalar ve ev giysileri dahil), ayakkabılar ve aksesuarları tasarlayıp pazarlamaktır. Belirli lisanslar aracılığıyla Tommy Hilfiger, gözlük, saat, parfüm, mayo, çorap, küçük deri ürünler, ev eşyaları ve valizler gibi tamamlayıcı yaşam tarzı ürünleri sunmaktadır. TOMMY JEANS ürün grubu erkekler ve kadınlar için kot giyim ve ayakkabı, aksesuar ve parfümden oluşmaktadır. TOMMY HILFIGER ve TOMMY JEANS markaları altında pazarlanan markalar, dünya çapındaki tüketiciler için geniş bir ağda TOMMY HILFIGER ve TOMMY JEANS perakende mağazaları, önde gelen uzmanlaşmış mağazalar ve mağazalar, belirli çevrimiçi perakendeciler ve tommy.com da bulunmaktadır.

 PVH Corp. Hakkında 

PVH, dünyanın en beğenilen moda ve yaşam tarzı şirketlerinden biridir. Modayı ileriye taşıyan markalara güç veriyoruz - iyilik için. Marka portföyümüz ikonik CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Warner’s, Olga and Geoffrey Beene markalarından ve dijital merkezli True&Co. iç giyim markalarından oluşmaktadır. Bu ve diğer ulusal ve uluslararası tanınmış sahipli ve lisanslı markalar altında çeşitli ürünleri pazarlıyoruz. PVH'nin 40'tan fazla ülkede faaliyet gösteren 40.000'den fazla iştiraki vardır ve yıllık geliri 9,9 milyar dolardır. Bu Bizim Gücümüzdür. Bu PVH'nin Gücüdür. 

Bizi takip edin Facebook, Instagram, Twitter ve LinkedIn. 

1995 TARİHLİ ÖZEL MENKUL KIYMETLER YASASI ALTINDA GÜVENLİ LİMAN BEYANI: Bu basın bültenindeki ileriye dönük ifadeler, Şirket'in gelecek planları stratejileri, hedefleri ve beklentileri ve amaçları dahil olarak ama bunlarla kısıtlanmaksızın 1995 tarihli özel menkul kıymetler yasası altında güvenli liman karşılıkları altında değerlendirilecektir. Yatırımcılar, bu tür ileriye dönük beyanların, doğası gereği risklere ve belirsizliklere tabi olduğu konusunda uyarılırlar; bunların çoğu, doğrulukla tahmin edilemeyen ve bazıları sınırlama olmaksızın, (i) Şirketin stratejileri, hedefleri, beklentileri ve niyetler, Şirketin takdirine bağlı olarak herhangi bir zamanda değiştirilebilir; (ii) Şirketin yüksek kaldıraçlı olduğu düşünülebilir ve nakit akışlarının önemli bir bölümünü borçluluğuna hizmet etmek için kullanır, bunun sonucunda Şirket işlerini  geçmişte amaçladığı veya yürüttüğü şekilde yürütmek için yeterli fona sahip olmayabilir; ve (iii) Şirketin Menkul Kıymetler ve Borsa Komisyonu'na sunduğu dosyalarda zaman zaman belirtilen diğer riskler ve belirsizlikler. 

Şirket, yeni bilgilerin alınması, gelecekteki olaylar veya başka bir durumla ilgili olarak, geleceğe yönelik beyanları güncellemekle yükümlü değildir. 

İletişim

Tommy Hilfiger
Dana Perlman
Sayman ve Kıdemli Başkan Yardımcısı, İş Geliştirme ve Yatırımcı İlişkileri
(212) 381-3502 ofis
(917) 579 1374 mobil
investorrelations@pvh.com

Virginia Ritchie
Başkan Yardımcısı, Küresel İletişim
virginia.ritchie@tommy.com
Tel: +31 6 4318 4870 

Kaynak: Tommy Hilfiger