Pampers, Ariel ve Herbal Essences Dahil olmak Üzere Önde Gelen P&G Markaları Sorumlu Tüketimde Liderliği Genişletiyor
24 Nisan 2019 08:00 UTC
Pampers, Ariel ve Herbal Essences Dahil olmak Üzere Önde Gelen P&G Markaları Sorumlu Tüketimde Liderliği Genişletiyor
PARIS --(BUSINESS WIRE)-- The Procter & Gamble Company (NYSE: PG) bugün yol haritasını ve lider markalarının “Brand 2030” criteria ile toplum ve çevre üzerindeki olumlu etkisini artırmak için attığı adımları ayrıntılarıyla anlattı. Bugün, Sustainable Brands Paris konferansında kıdemli Şirket yetkilileri, P&G tarafından her gün beş milyar tüketiciye sunulan ilham verecek ve sorumlu tüketimi sağlayacak yenilik stratejileri de dahil olmak üzere ileriye dönük bir çerçeve sundu. Pampers®, Ariel® ve Herbal Essences® gibi P&G'nin önde gelen markaları, bu çerçeveyi sürdürülebilir yaşam tarzlarını hızlandıracak eylem ve taahhütlerle benimseme konusunda ilerliyor.
P&G Baş Marka Sorumlusu Marc Pritchard, “Tüketiciler artık sürdürülebilir yaşam için performanstan ödün vermek istemiyorlar ve markaların dünyanın karşı karşıya kaldığı en karmaşık sorunların bazılarını çözmede anlamlı adımlar atmalarını bekliyorlar” demiş ve eklemiştir: “P&G'nin, markalarımızın erişimini ve sesini iyilik için bir güç ve büyüme için bir güç olarak kullanmak için pazarlamayı yeniden icat etmeye odaklanmasının nedeni budur. Markalarımızın toplum ve çevre üzerinde ölçülebilir, uzun vadeli, olumlu bir etki yaratırken büyümesini ve değer yaratmasını istiyoruz. ”
Brand 2030 criteria her bir kısmın somut eylemler ile markaları bir “iyilik için güç ve büyüme için güç” olmasını sağlayacağı iki alana yayılmıştır:
- Markaların, tüketici deneyimlerinin kalbine stratejik sosyal veya çevresel taahhütler koyduğu, benzersiz ve anlamlı bir şekilde katkıda bulunabilecekleri toplumsal bir zorluğun ele alınmasına yardımcı olan Marka Tutkusu.
- Markaların ürün ve ambalajda inovasyon yaptığı Marka Temelleri, sosyal ve çevresel sürdürülebilirliği teşvik etmek için seslerini artırır ve tedarik zinciri etkilerini azaltırken içerik ve güvenlik konusunda şeffaftır.
P&G'nin önde gelen markalarının amaçlarını halihazırda dile getirerek ve planlarını uygulayarak ölçütleri nasıl benimsediklerini gösteren örnekler:
Ariel'in Tutkusu, enerji ve su gibi kilit etki alanlarında ürün, hizmet ve ambalaj yeniliği sağlayarak %50 daha az kaynak ile daha iyi temizlemeyi tekrar icat etmektir. Ariel Temelleri, tüm ambalajlarını 2022 yılına kadar geri dönüştürülebilir hale getirmek ve 2025 yılına kadar %30 oranında plastik ambalajı azaltmak için çabalamak gibi, bugün açıklandığı gibi en yeni ambalajlama taahhütlerini içerir. Ek olarak, Ariel, sesini Fransa'da “Partage des taches” ve Hindistan'da “Share the Load” gibi kampanyalarla eşitliğin geleceğini şekillendirmeye yardımcı olmak için kullanıyor, bu da kadın ve erkeklerin eşit derecede temizlik işlerini paylaşma fikrini destekliyor.
Herbal Essences'ın Tutkusu doğanın pozitif gücünü herkesin yaşamasını sağlamaktır ve insanların yararına ve gezegen için biyolojik çeşitliliği desteklemektir. Bunun ötesinde, Herbal Essences, bileşenleriyle ilgili kapsamlı bilgileri paylaşmanın, 4 aşamalı güvenlik süreçlerini şeffaf bir şekilde açıklamanın ve PETA tarafından hayvanlar üzerinde denenmemiş bir marka olarak tanınmanın yolunu açıyor. Herbal Essences bio: renew, bitkisel içeriği bitkilerde dünya lideri bir otorite olan Royal Botanic Gardens, Kew tarafından onaylanan ilk küresel saç bakım markasıdır. Herbal Essences ayrıca görme engellilere yardımcı olmak için tasarlanan ambalajın ve plastik plaj şişelerinin en büyük pazar olan ABD'de piyasaya sunulmasını teşvik etmek için sesini kullanıyor .
Pampers’ın Tutkusu sağlık uzmanları, ebeveynler ve STK'larla işbirliği yaparak milyonlarca bebeğe mutlu sağlıklı gelişim için fırsat vermektir. P&G'nin Brand 2030 Temellerinin bir parçası olarak, Pampers '‘7 Acts for Good’'u aşağıdaki somut eylemler de dahil olmak üzere sunuyor: Alt değiştirme başına %30 oranında daha az1 materyal kullanımı sağlayarak daha sürdürülebilir bir alt değiştirme için yenilikçiliğe devam etmek. Yenilikler ve daha etkili malzemeler kullanılarak, marka aynı iyi kuruluk ile, son 3 yılda %18 oranında daha öncekine göre2 kullanılan bebek bezlerinin ortalama ağırlığını azaltmıştır. Çocuk bezleri ve mendiller için geri dönüşüm3 ve 2021 yılına kadar 3 şehirde geri dönüşüm tesisleri kurulması amaçlanmıştır. UNICEF ile ortaklaşa olarak, Pampers 24 ülkede anne ve yeni doğan tetanozunun ortadan kaldırılmasına yardımcı olmuştur. Mart 2019'da bir ülke daha - Çad, şimdi 2006 yılından bu yana kaydedilen tahminen 880.000 yeni doğan yaşamını4 sonlandıran bu hastalığı ortadan kaldırdı.
“Brand 2030 criteria, özel bir markanın sorumlu tüketimi sağlamasının ne demek olduğunu tanımlayarak marka liderleri için liderlik gösteriyor. Bunlar, anlamlı ve ölçülebilir sosyal ve çevresel etkilerin genel marka stratejisi ve deneyimine kapsamlı ve uzun süreli olarak entegrasyonunu sağlar - tekil bir marka destekli amaca yönelik pazarlama girişimi ya da sadece bir pazarlama karmasını harekete geçirme hedefine karşı, ”diyor. KoAnn Vikoren Skrzyniarz, Sürdürülebilir Markalar İcra Kurulu Başkanı.
P&G Baş Sürdürülebilirlik Sorumlusu Virginie Helias, “Kriterlerin oluşturulmasına yardımcı olmak için birkaç dış paydaşla birlikte çalıştık” demiş ve eklemiştir: “SDG12'yi markalar için somutlaştıracak, sorumlu tüketimi bir sonraki seviyeye götürme yönünde ilerlemelerini sağlamada sorumlu olmalarını sağlayacak kriterler oluşturmak istedik. Markalarımızla dünya çapında beş milyar insana hizmet veriyoruz; biz sadece üstün ürün performansıyla insanları memnun etmek için değil aynı zamanda konuşmaları teşvik etmek, tutumları etkilemek, davranışları değiştirmek ve dünya çapında bir ölçekte sürdürülebilir yaşam tarzları yaratmak için benzersiz bir fırsat ve sorumluluk veriyoruz.”
P&G'nin Vatandaşlığa Yaklaşımı Hakkında
Şirketin kurumsal Vatandaşlık programları Birleşmiş Milletlerin Sürdürülebilir Kalkınma Hedeflerini desteklemekte ve Etik ve Kurumsal Sorumluluk, Çevresel Sürdürülebilirlik, Toplumsal Etki, Cinsiyet Eşitliği ve Çeşitlilik ve Katılım konularına odaklanmaktadır. Brand 2030 criteria, kurumsal programlara ek olarak özel markalar için de şartlar sunmaktadır. P&G'nin Vatandaşlık çabaları hakkında daha fazla bilgi için, P&G'nin 2018 Vatandaşlık Raporunu buradan okuyun.
Procter & Gamble Hakkında
P&G, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze ®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers® Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® ve Whisper®. dahil güvenilen, kaliteli, lider markalara, güçlü portföylerinden birine sahip olup dünyadaki tüketicilere hizmet vermektedir. P&G topluluğu dünya çapında yaklaşık 70 ülkede faaliyet göstermektedir. P&G ve markalarıyla ilgili en son haberler ve bilgiler için lütfen http://www.pg.com adresini ziyaret edin.
Sustainable Brands Paris Hakkında
Sustainable Brands, dünya çapında ilk inovasyon ve sürdürülebilirlik markaları ve organizasyonları topluluğudur. Dünyanın CSR'deki en etkili markası 23-25 Nisan 2019 tarihlerinde arasında Fransa'ya geliyor. Konferans, marka taahhüdünü yeniden icat etmek ve yeni bakış açıları açmak için yıkıcı bir format içeriyor.
1 Vs. tipik bir tek kullanımlık bebek bezi
2 Vs. Pampers en çok satan çocuk bezi 2016.
3 Geri dönüşüm teknolojisi, P&G ve Angelini'nin (İtalya'daki Pampers üreticisi) bir ortak girişimi olan Fater tarafından icat edildi.
4 WHO ve UNICEF'in Şubat 2019 itibariyle tahmini rakamlarına dayanmaktadır.
Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.
businesswire.com adresindeki kaynak sürümünü görüntüleyin: https://www.businesswire.com/news/home/20190424005170/en/
P&G Medya İletişim:
Becky East
H&K Strategies
+44 7785 990159
Becky.East@hkstrategies.com
Eleni Papadimitriou
P&G Communications
+41792077166
papadimitriou.e@pg.com
Kaynak: Procter & Gamble