Dolar
40.69
Euro
47.16
Altın
3,376.64
ETH/USDT
3,626.90
BTC/USDT
114,086.00
BIST 100
10,849.96

JBL Satılan 100 Milyon Kulaklığı Kutlarken Aynı Zamanda Oyun Kategorisine Girişini Duyuruyor

Description: Logo

JBL Satılan 100 Milyon Kulaklığı Kutlarken Aynı Zamanda Oyun Kategorisine Girişini Duyuruyor

JBL QUANTUM Kulaklıklar, özel ses teknolojileri ile oyunculara gelişen oyun sektöründe rekabet avantajı sağlayacak

LAS VEGAS --(BUSINESS WIRE)-- HARMAN International IndustriesSamsung Electronics Co. Ltd., şirketinin tamamen satın alınmış iştiraki olup otomotiv, tüketici ve kurumsal pazarlar için bağlantılı teknolojilere odaklanmıştır ve oyun deneyimlerini yeni zirvelere taşıyacak teknolojik olarak gelişmiş, zengin özelliklere sahip kulaklıklar aracılığıyla oyun sektörüne girişini duyurmaktadır. Hareket, JBL'nin dünyanın üçüncü büyük markası olarak küresel kulaklık kategorisindeki liderliğini temel alıyor*.  

İnovasyon tutkusu, efsanevi PRO ses sunma taahhüdü ve sektörde benzersiz bir tasarıma yönelik kullanıcı odaklı bir yaklaşımla hareket eden JBL, dünya çapındaki kulaklık kullanıcılarına en yeni önemli ilerlemeye sahip teknolojilerini getirme konusunda bir üne sahiptir. Çığır açan büyüme stratejisinin bir parçası olarak JBL, yedi adet kulaklıktan oluşan ve oyuncular için özel olarak yaratılmış JBL Quantum serisinin piyasaya sürülmesi ile gelişmekte olan video oyunu endüstrisine giriyor.

“JBL, müşterileri ile oldukları yerde tanışmak konusunda bir üne sahiptir ve bunu yaparken bir sonraki adımda nereye gitmek istediklerini öngördüğünü kanıtlamıştır. JBL bu şekilde dünyanın en hızlı büyüyen kulaklık markası oldu,” diyen HARMAN Yaşam Tarzı Ses Başkanı Dave Rogers şu şekilde devam ediyor. “Teknolojik uzmanlığımız ve kullanıcı odaklı vizyonumuzla, JBL'nin kulaklık pazarındaki liderliğini daha da ileriye götürürken, oyun endüstrisine önemli bir katkıda bulunabilme yeteneğine sahibiz.”

Ses trendlerinin son noktasında

70 yılı aşkın bir süredir JBL, geleceğin cesur vizyonunu, dünya çapındaki mühendislerin ve tasarımcıların sağlam inovasyonunun ön saflarında kalma tutkusu ve yetenekleri ile ustalıkla harmanlamıştır. JBL, kablosuz devrim, su geçirmezlik trendi, gürültü önleme teknolojisinin yükselmesi gibi kulaklık geliştirmedeki bir sonraki büyük şeyi öngörme geçmişine sahiptir ve sesle kontrol potansiyelini ilk tanıyanlar arasındadır. Sonuçlar kendi adlarına konuşmaktadır- son beş yıl içinde JBL, dünyanın en hızlı büyüyen kulaklık markası olarak listelerin zirvesine yükseldi ve bugüne kadar 100 milyondan fazla birim sattı ve her saniyede yeni bir mutlu JBL müşterisi ekledi. Futuresource Consulting'e göre, aynı dönemde JBL, pazar payının (2014) <%1'den küçük değerinden 2019'un ilk ve üçüncü çeyreği arasında %10'a çıktığını ve tam 11 kat yükseldiğini gördü.

Şimdi, JBL dikkatini yeni bir sınıra çeviriyor: oyun endüstrisi.

Yenilik için hazır bir pazar

Dünya çapındaki bu topluluğun 2,4 milyar insanı geçmesiyle, video oyunları bugün en hızlı büyüyen eğlence sektörlerinden biridir. Bulut bilişim, ses etkin teknoloji ve sanal gerçeklikteki gelişmeler, medya, eğlence ve BT yakınsaması ile birleşerek bu niş endüstriyi genişletti. Bugünün video oyunları her zamankinden daha gerçekçi ve deneyim gerçekten sürükleyici hale geldiğinden, ses kritik bir unsur haline gelmiştir. Kulaklığın oynadığı hayati rolü- özellikle de oyunun asıl olayı hassasiyet ise- JBL, gerçek bir rekabet avantajı sunmak için sürükleyici ses kalitesi ve kesin doğruluk sağlayan devrim niteliğindeki JBL QuantumSOUND özel teknolojisine sahip üstün oyun kulaklıkları serisi QUANTUM'u geliştirdi.

QUANTUM etkisi

Her oyuncunun bildiği gibi, ses doğruluğu kazananları kaybedenlerden ayırır- doğru kararı vermek tamamen bir sesin nereden geldiğini ve ne kadar yakın olduğunu bilmeye bağlı olabilir. Bu yüzden JBL Quantum oyun kulaklığı serisi, yeni nesil sinematik oyunların içine girmeyi kolaylaştırmak için çok daha geniş, gerçekçi bir uzaysal ses alanı olan en yeni JBL QuantumSURROUND™ ses teknolojisine sahiptir. Amiral gemisi JBL QUANTUM ONE, oyuncuların daha önce hiç olmadığı gibi sesleri ve hareketleri duymalarını sağlayan özel algoritmalar ve entegre kafa izleme sensörleri içeren özel JBL QuantumSPHERE 360™ teknolojisi ile üretilmiştir. Her kullanıcının kulağına uyacak şekilde kalibre edilmiş JBL QUANTUM Kulaklıklar çok net ve büyüleyici ses için en yeni HARMAN X 3D teknolojisine sahiptir ve kullanıcıların oyunun içindeymiş gibi hissetmelerini sağlar.

En iyi oyun kulaklıklarını geliştirirken JBL'nin sloganı “go big or go home” olmuştur. JBL, sektördeki diğer tüm oyunculardan daha fazla kaynak, araştırma, veri ve teknik uzmanlık kullanmıştır. Tutku ve özveri ile JBL'nin birinci sınıf akustik mühendislik ekipleri, sektör için şimdiye kadar yaratılan en doğru ses ortamını tanımladı. Tasarım, dünyanın dört bir yanındaki oyuncularla test edildi ve yeniden test edildi, sonuçta bugün oyun kulaklıkları için mevcut en gelişmiş tahmin algoritmalarına sahip olmalarını sağladı.

Futuresource Consulting Araştırma Analisti Luke Pearce, “Genel oyun kulaklığı pazarının perakende değerinde %19 CAGR'ın güçlü büyümesi ve 2023 yılına kadar 2,8 milyar ABD dolarına ulaşması bekleniyor” demiş ve eklemiştir: “Bulut ve abonelik gerektiren oyunların yükselişi, yeni nesil konsolların piyasaya sürülmesi ve sürükleyici ses üzerindeki spot ışıkları ve hızla genişleyen e-spor görüntülemesinin etkisi göz önüne alındığında, JBL'nin kilit kulaklık üreticisi olarak oyun pazarına önemli katma değer sağlarken konumunu güçlendirmesi için gerçek bir fırsat bulunmaktadır.”

CES'te HARMAN

Şirketin yaşam tarzı ses çözümleri portföyünün tamamı için CES 2020 sırasında HARMAN vitrinini ziyaret edin.

CES 2020 sırasında HARMAN'ı çevrimiçi takip edin:

HARMAN  haberodası  nda daha fazla HARMAN güncellemesinin tadını çıkarın           HARMAN'ı Facebook’ta takip edin                                                                                                 Ziyaret edin YouTube Kanalı
Twitter’da HARMAN’ı izleyin
@Harman
Bizi izleyin
Instagram
#HarmanCES kullanarak sohbete katılın
Üye olun
RSS beslemesi

HARMAN Hakkında

HARMAN (harman.com) bağlı otomobil sistemleri, işitsel ve görsel ürünler, kurumsal otomasyon çözümleri dahil olmak üzere dünya çapında otomobil üreticileri, tüketiciler ve işletmeler için bağlantılı ürünler ve çözümler tasarlar aynı zamanda Nesnelerin İnterneti'ni destekleyen hizmetler sunar. AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, JBL®, Lexicon®, Mark Levinson® ve Revel® gibi lider markalarla HARMAN'a, ses tutkunları, müzisyenler ve dünyanın dört bir yanındaki eğlence mekanları tarafından hayranlık duyulmaktadır. Bugün yoldaki 50 milyondan fazla otomobil HARMAN ses ve bağlı araç sistemleri ile donatılmıştır. Yazılım hizmetlerimiz, iş ve evden araba ve mobil cihazlara kadar tüm platformlarda bağlı, entegre ve güvenli olan milyarlarca mobil cihaz ve sistem tarafından kullanılmaktadır. HARMAN, Amerika, Avrupa ve Asya'da yaklaşık 30.000 kişilik bir iş gücüne sahiptir. Mart 2017'de HARMAN, Samsung Electronics Co., Ltd'nin tamamen satın alınmış iştiraki haline gelmiştir.

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

İletişim

Carole Campbell
Kıdemli Direktör, Lifestyle Communications
 Tel: +49 171-867-4151
Carole.Campbell@harman.com 

Kaynak: HARMAN International Industries

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.