Dolar
17.96
Euro
18.26
Altın
1,780.83
ETH/USDT
1,887.70
BTC/USDT
24,012.00
BIST 100
2,857.18

2022 Durum Raporu: Mary Kay Inc., Yılın İlk Yarısında Alınan Ödülleri, Elde Edilen Başarıları ve Dönüm Noktalarını Açıkladı

2022 Durum Raporu: Mary Kay Inc., Yılın İlk Yarısında Alınan Ödülleri, Elde Edilen Başarıları ve Dönüm Noktalarını Açıkladı

On işveren ödülü dahil olmak üzere 30 ödül alan Mary Kay Inc.; iş mükemmelliği, sosyal etki, hak savunma ve sürdürülebilirlik çalışmaları için takdir gördü.

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc., 2022’de başarıya koşuyor. İkonik küresel girişimcilik şirketi, yılın ilk yarısında cilt biliminde yenilikler sağladı, sosyal etki çalışmalarını devam ettirdi ve iş ve liderlik alanında pek çok prestijli ödül kazandı. Harika geçen bu dönem, tarihi neredeyse 60 yıla dayanan marka için yalnızca bir başlangıç.

2022: ÖDÜLLER VE ÖNE ÇIKANLAR

  • İş mükemmelliği, sosyal etki ve sürdürülebilirlik alanlarında toplam 30 ödül
  • Mary Kay’i harika bir iş yeri olma özelliği ve operasyonel mükemmelliği için takdir eden 10 işveren ödülü
  • Mary Kay üst yöneticilerine verilen 7 ödül
  • Mary Kay tarafından yayınlanan ve şirketin Sürdürülebilir bir Gelecek için Bugün Hayatları Zenginleştirme stratejisinde yer alan sürdürülebilirlik taahhütlerini destekleyen operasyonel ve hayır amaçlı çabaları vurgulayan 17 rapor
  • Sosyal etki ortaklarının yıllık raporlarında Mary Kay’i vurgulayan 3 atıf
  • Liderler tarafından yapılan ve kadınların güçlendirilmesi ve eşitlik, tedarikçi çeşitliliği ve kapsayıcılık, suyun korunması ve eğitime erişim konularında farkındalık sağlayan 8 konuşma etkinliği
  • 2 film festivali seçimi
  • Cinsiyete duyarlı tedarikle ilgili 4 araştırma çalışması ve kadınların ekonomik fırsatlarına ilişkin coğrafi çalışmalar
  • Bilim alanındaki kadınları, kanser araştırmalarını ve kadınların güçlendirilmesini destekleyen 7 araştırma bursu

DEĞERLER ve EKOSİSTEM: İŞ MÜKEMMELLİĞİ

Harika bir İş Yeri

  • Mary Kay, Resume.io tarafından yayınlanan “Çalışanların Ayrılmak İstemediği Şirketler” listesinde 8. sırayı aldı. Listedeki diğer şirketlerden bazıları: Virgin Atlantic, Merck & Co. ve Thomson Reuters.
  • Mary Kay; ABD, Avrupa ve Malezya’da Kincentric’ten beş en iyi işveren ödülü aldı.
  • Mary Kay; Forbes tarafından 2022’de Amerika’nın En İyi Orta Ölçekli İşverenlerinden biri olarak gösterildi.
  • Deloitte, Mary Kay Inc’yi 2022’de En İyi Yönetilen ABD’li Şirketler arasında gösterdi.
  • Mary Kay Çin, Yidianzixun tarafından “Yılın En İyi İşvereni” seçildi.
  • Mary Kay Polonya, Financial Magazine tarafından 2022’de Polonya’nın En İyi İşverenlerinden biri olarak gösterildi.
  • Mary Kay Çek Cumhuriyeti/Slovakya, Kincentric En İyi İşverenler Programı tarafından “En İyi İşveren” olarak belirlendi.
  • Mary Kay Beyaz Rusya; Beyaz Rusya pazarındaki sağlıklı rekabeti geliştirme ve en iyi oyuncuları belirleme amacını taşıyan yıllık “Number One” ulusal ödüllerinden “Doğrudan Satış Kozmetik Şirketi Number One Ödülünü” aldı.
  • Mary Kay İspanya, Kincentric En İyi İşverenler Programı tarafından “En İyi İşveren” olarak belirlendi.

Organizasyonel Etkinlik

  • Operasyon Direktörü Deborah Gibbins, şirketin daha teknoloji ağırlıklı bir şirket olmasını sağlamayı amaçlayan dijital stratejisini desteklemek için operasyonlar alanındaki sorumluluklarını genişletti; artık şirketin tüm BT departmanları kendisine bağlı durumda.
  • Nathan Moore, yeni oluşturulan Küresel Satış ve Pazarlamadan sorumlu Başkanlık görevine atandı ve dünya çapında tüm Mary Kay pazarlarının sorumluluğunu üstlenerek Mary Kay bağımsız güzellik danışmanlarını destekleyecek.
  • Chaun Harper, doğrudan tedarik ve fason üretim alanlarındaki ek sorumluluklarıyla görev kapsamını genişleterek Tedarik Zinciri Direktörü pozisyonuna getirildi.
  • Dr. Lucy Gildea, Ürün ve Bilim İnovasyon Direktörlüğü görevini üstlendi. Üstlendiği ek görevler arasında; yeni ürün geliştirme, ürün portföyü stratejisi ve planlama, süreç geliştirme ve ticarileştirme (PrD&C), ambalaj mühendisliği (PE) ve Ar-Ge Uyum alanları bulunmakta.

Liderlik Takdiri

Güzelliğin Arkasındaki Bilim

  • Mary Kay; Uluslararası Bilim Kadınları Gününün önemini ifade etmek için Dr. Lucy Gildea’nın STEAM’in genç kızlar için önemini anlatan bir açıklamasını yayınladı.
  • Mary Kay’in Bilim, Teknoloji, Mühendislik, Sanat ve Matematik alanlarında değişim sağlayan kadınları ve genç kızları öne çıkaran Girls & Women in STEAM serisi, Kolombiyalı Ivanna Hernandez’e uzaya çıkan ilk Latin Amerikalı kadın astronot olma hayaline ulaşabilmesi için sürekli bir eğitim bursu sağladı.
  • Mary Kay, Araştırmacı Dermatoloji Derneğiyle ortak bir şekilde, kadın araştırmacılara dört cilt sağlığı/cilt hastalıkları araştırma bursu sağladı.
  • Mary Kay Almanya/Hollanda/İsviçre, Compamedia‘dan Top 100 Yenilikçi mührünü kazandı.

Ürün Geliştirme

  • Mary Kay, 20. Yıllık Amerikan İş Ödülleri kapsamında el antiseptiği ürünüyle “COVID: En Değerli Ürün” için verilen Gold Stevie ödülünü kazandı.

Dijital İnovasyon

  • Mary Kay® Uygulaması, Direct Selling Association tarafından Teknoloji İnovasyonu kategorisindeki finalistlerden biri olarak seçildi.

AMAÇ VE SOSYAL ETKİ: DEĞİŞİM KATALİZÖRÜ

Kadınların Güçlendirilmesi ve Eşitlik

  • Mary Kay tarafından altı Birleşmiş Milletler ajansıyla birlikte oluşturulan Women’s Entrepreneurship Accelerator (WEA) programı, Uluslararası Ticaret Merkezi (ITC) SheTrades tarafından geliştirilen ilk çevrim içi ücretsiz Girişimcilik Sertifika Programının lansmanını duyurdu. Mary Kay tarafından desteklenen 27 modüllü dijital müfredat, girişimcilik yolculuğunun 7 temel aşamasını kapsıyor. 200 videoyla zenginleştirilen ve ücretsiz ve hiçbir giriş engeli içermeden sunulan program; İngilizce, İspanyolca, Fransızca (ve yakında Arapça) dillerinde sunuluyor.
  • ITC SheTrades, Mary Kay ve WEA; Girişimcilik Sertifika Programının lansmanını kutlamak için “Girişimcilik: Nereden Başlamalı” sanal etkinliğine ev sahipliği yaptı. Mary Kay Inc. Operasyon Direktörü Deborah Gibbins, etkinlikte bir konuşma yaptı.
  • Mary Kay ve WEA, dijital cinsiyet ayrımının ortadan kaldırılması için oluşturulan en yeni BM ortağı olan Uluslararası Telekomünikasyon Birliğine (ITU) hoş geldiniz diyor.
  • ITC ve WEA; Mercado Libre ile ortak çalışarak, çevrim içi Girişimcilik Sertifika Programının lansmanını desteklemek amacıyla sanal bir atölye serisi düzenledi. Atölye çalışmaları; Meksika, Brezilya, Şili, Kolombiya ve Arjantin’de gerçekleştirildi.
  • Mary Kay, BM Kalkınma Programı (UNDP), Çin Uluslararası Ekonomik ve Teknik Değişim Merkezi (CICETE), Çin Kadın Gelişim Vakfı ve yerel ortaklar tarafından Çin’in Waipula kentinde kurulan SDG Pilot Köy Projesi (2017-2021), P3 Etki Ödüllerinde kısa listeye girdi ve P3 Etki Hızlandırıcı programında finalistlerden biri olarak seçildi. P3 Etki Ödülü, Concordia, Virginia Üniversitesi Darden Toplumsal İşletme Enstitüsü ve ABD Dışişleri Bakanlığı Küresel Ortaklıklar Ofisi tarafından toplulukları ve dünyayı iyileştiren önemli kamu-özel sektör ortaklıklarını (P3'ler) takdir etmek ve onurlandırmak için yaratılan bir ödül.
  • Hukuk Direktörü ve Şirket Genel Sekreteri Julia Simon, CARE’in Dünya Kadınlar Günü (IWD) 2022 Kampanyası için Zimbabve’nin önde gelen liderlerinden Everjoy Mahuku ile bir röportaj gerçekleştirdi.
  • CARE, Mary Kay’i #HerVoice başlıklı IWD22 kampanyasının beş sponsorundan biri olarak tanıdı. Diğer sponsorlar arasında; P&G, The Coca-Cola Company, Cargill ve UPS bulunuyor.
  • Ürün Portföyü Strateji ve Planlama Kıdemli Direktörü Erin Duncan, Glamhive Live İlkbahar Stil ve Güzellik Zirvesinin “Durdurulamaz: Lansman Yapan Kadınlar” başlıklı panelinde açılış konuşmasını yaptı.
  • Uluslararası Kadın Fonu (IWF), Şili’de gerçekleştirilen yıllık konferansında Mary Kay’i son 25 yılda 18 ülkede IWF tarafından LatinBarometro şirketine yaptırılan, Latin Amerikalı kadınlara ilişkin devrim niteliğindeki “Cinsiyet Perspektifinden Demokrasi ve Toplum” araştırmasının destekçisi olarak takdir etti.
  • Mary Kay, Eğitim Girişimcileri Ağı (NFTE) İnovasyon Dünya Serisine (WSI) 2021-22 okul yılı için sponsorluk sağladı. Yeni sosyal girişimcilerden oluşan yirmi bir ekip, WSI’ın her biri bir SDG’yi ilerletmeye odaklanan yedi meydan okumasına sundukları çözümlerle toplamda 16.800 $ ödül kazandı. Yedi inovasyon meydan okumasının sponsorlarından bazıları: Bank of the West, Citi Foundation, Mary Kay, Saint-Gobain North America, Ernst & Young, LLP (EY), Maxar Technologies ve PIMCO.
  • Uluslararası Çalışma Örgütü (ILO) ve WEA, Meksika’da Mary Kay tarafından desteklenen ve “Evaluación de las condiciones marco para el desarrollo empresarial de la mujer, Sectores de comercio e industria en la Ciudad de México” başlığını taşıyan bir Kadın Girişimciliğini Geliştirme (WED) Değerlendirme raporu yayınladı.

Çeşitlilik, Eşitlik ve Kapsayıcılık (DEI)

  • Mary Kay, Eşit Haklar Vakfıyla yaptığı ortaklık aracılığıyla yapay zekâ ve algoritmik karar verme sistemlerinin kullanımından kaynaklanan ayrımcılık modelleri hakkında kanıt toplamayı ve bu teknolojilerin ayrımcı etkilerine karşı proaktif ve ihtiyatlı bir yaklaşım benimsenmesini amaçlayan yeni bir araştırma ve savunma programı olan “Algoritmik Ayrımcılık Girişiminin” başlatılmasına katkıda bulundu. Eşit Haklar Vakfı, bu alanda mevcut olan ve yeni teklif edilen uluslararası hukuk çerçevelerini analiz etti; cinsiyet bakış açısından Yapay Zekâ ve Algoritma Tabanlı Ayrımcılık için Kanıt Sağlama Çağrısında bulundu; Algoritmik Karar Verme Sürecinin Tasarımında Eşitlik İlkeleri başlıklı, standartları belirleyen yeni bir belgeyi geliştirmeye ve bu İlkeler için bir destek koalisyonu oluşturmaya başladı.
  • Kozmetik Kimyagerler Cemiyetinin (SCC) SCC75 Yıllık toplantısında Madam C.J. Walker’ın torununun torunu olan A’Lelia Bundles, ve Mary Kay Ürün Formülasyonu Direktörü doktor Michelle Hines, kozmetik ve kişisel bakım sektöründe STEM disiplinleriyle ilgili yüksek eğitim alan ve yeterince temsil edilmeyen azınlıklardan gelen öğrencilere Madam C.J. Walker Burslarınıtakdim etti. Mary Kay, Kozmetik Kimyagerler Cemiyeti tarafından desteklenen bu ödülün ortaklarından biri ve finansman sağlayıcısı. Ödül kazananlardan bazıları: Işıl kimya ve radikal aracılı yolların gücünü kullanarak ilaçlarda ve doğada bulunan önemli bileşenlerin sentezlenmesi konusunda çalışan beşinci yıl doktora öğrencisi ve NIH araştırma görevlisi Joy Rutherford ve Hampton Üniversitesi öğrencisi Imani Elaine Porter (ikincil yıl - biyokimya).
  • Mary Kay, 2021 BM Global Compact Cinsiyet Eşitliği Stratejisi Danışmanlığının devamı niteliğinde olan BM Global Compact Hedef Cinsiyet Eşitliği Hızlandırıcısı programına katıldı.

Cinsiyete Duyarlı Tedarik ve Tedarikçi Çeşitliliği

  • Mary Kay Operasyon Direktörü Deborah Gibbins, BM Kadın Biriminin “Tedarikin Stratejik Değeri. Cinsiyete duyarlı tedarik neden ticari açıdan anlamlıdır?” başlıklı Cinsiyete Duyarlı Tedarik Savunuculukbelgesini imzaladı. Savunuculuk Belgesini oluşturmak için, BM Kadın birimi 2021'de 350'yi aşkın paydaşın katılımını sağladı; bu paydaşların 150'den fazlası özel sektör şirketlerini temsil ediyordu ve belge şirketlerin tedarik yolculukları hakkında 7 vaka çalışmasını içeriyordu.
  • Mary Kay, artan kapsayıcı harcama, politika ve prosedürlerine ilişkin küresel tedarikçi çeşitliliği ve kapsayıcılık taahhütleri dolayısıyla WEConnect International, Disability:IN ve Ulusal LGBTQ Ticaret Odası (NGLCC) tarafından Bayer, Eaton Corporation, Goldman Sachs ve Marriott International ile birlikte 2022 Gümüş Tedarikçi Çeşitliliği ve Katılımcılık Şampiyonu unvanına layık görüldü.
  • Hukuk ve Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Direktörü Julia Simon, BM Kadın Avrupa ve Orta Asya (ECA) birimi ve KAGİDER tarafından düzenlenen ve kadın girişimcilerin karşılaştığı engellerin daha iyi anlaşılması için Mary Kay’in desteğiyle Türkiye’de IPSOS tarafından yürütülen bir GRP anketinin sonuçlarının sunulduğu bir etkinlikte konuştu. Simon, kamu sektörünü ve özel sektörü cinsiyete duyarlı tedarik stratejilerini benimsemeye çağırdı. KAGİDER, Türkiye Kadın Girişimciler Derneğidir.
  • Küresel Sosyal Etki ve Sürdürülebilirlik Direktörü Virginie Naigeon-Malek, Türkiye’de BM Kadın ECA ve KAGİDER tarafından koordine edilen Cinsiyete Duyarlı Tedarik ve Yatırım Pilot Çalışması (GRPI) lansman etkinliğinde açılış konuşmasını yaptı. Bu yenilikçi eğitim programı, Mary Kay desteğiyle sağlanmakta.
  • WEA Girişiminin bir parçası olarak BM Kadın birimi ve KAGİDER tarafından düzenlenen “Yatırımcı Sunumları Finali” etkinliğinde, 8 ülkeden 25 kadın iş planlarını iş insanlarından oluşan bir jüriye ve bir yatırımcı paneline sundu.
  • BM Global Compact, Hedef Cinsiyet Eşitliği toplantısında, Women’s Entrepreneurship Accelerator’ın ve Mary Kay’in destekleriyle hazırlanan bir Cinsiyete Duyarlı Tedarik Savunuculuğu videosu sundu.

Kanser Araştırması

  • Mary Kay İnovasyon Direktörü Dr. Lucy Gildea, Kanser Destek Cemiyeti Kuzey Texas Thrive Ödülünü Mary Kay Ash Vakfı adına kabul etti.
  • Mary Kay Ash Vakfı, Dallas’taki UT Güneybatı Tıp Merkezinde bulunan Harold C. Simmons Kapsamlı Kanser Merkezi ile iş birliği yaparak, Uluslararası Doktora Sonrası Kanser Araştırmaları Bursunu kazanan bir kişiyi daha açıklayarak, İspanya’nın Málaga kentinde doktora sonrası eğitimi alan bir biyolog olan Dr. Maria del Rosario Chica Parrado’ya bir araştırma bursu sağladı.

Cinsiyete Dayalı Şiddet ve Aile İçi Şiddet

  • Kadınların Durumu Komisyonunda (CSW66), açıklanan ve 2021 faaliyetlerini içeren BM Kadına Şiddete Karşı Güven Fonunun 2022 yıllık raporunda Mary Kay Ash Vakfı ve Mary Kay Inc.’nin kadınlara ve kızlara yönelik şiddeti ortadan kaldırmak için gösterdiği çabalar dolayısıyla 16 ülkenin hükümetleri ve dokuz BM Kadın Birimi Ulusal Komitesiyle birlikte takdire layık görüldü.
  • Mary Kay, Çatışmada Cinsel Şiddete Karşı BM Eylemi Ağı (BM Eylemi) ve Committed to Good organizasyonu tarafından yayınlanan ve özel sektörün çatışma kaynaklı cinsel şiddet (CRSV) çabalarına nasıl katılabileceğini açıklayan raporda yer aldı. Söz konusu çabalar arasında cinsiyet eşitsizliğinin ve cinsiyetler arasında eşit olmayan ilişkilerin devam etmesine neden olan ayrımcı sosyal yapıların ele alınması ve ihtiyaç sahibi topluluklara katkı sağlayan faaliyetler bulunmakta. Çatışmada Cinsel Şiddete Karşı BM Eylemi Ağı (BM Eylemi), çatışma kaynaklı cinsel şiddeti (CRSV) önlemek ve bu durumlara müdahale etmek için çalışan 21 BM kuruluşundan oluşan koordineli bir gruptur.

Acil Durum Müdahalesi

  • Mary Kay, yaptığı destek açıklamasıyla birlikte Kızıl Haç’ın Ukrayna İnsani Kriz Çağrısına bağışta bulunduğunu açıkladı.
  • Mary Kay, Ukrayna’daki çatışmaya sağladığı Acil Durum Müdahalesi için Amerikan Kızıl Haçı Kurumsal Ortak Ödülünü kazandı.
  • Mary Kay Ash Vakfı, 20. Amerikan İş Ödüllerinde COVID-19 ile ilgili çalışmaları dolayısıyla Bronz Stevie ödülünü kazandı.

Küresel Sosyal Etki ve Yerel Toplum

  • Mary Kay, Purpose Power Endeksinde 91. sırada yer aldı. Bu endeks, 200’den fazla markayı içeren, 5.500’den fazla ABD’li tüketici ve çalışanla yapılan ve 20.500’den fazla bireysel değerlendirmeyi içeren en geniş kapsamlı marka amaç algısı ölçüm çalışmasının üçüncü sürümü.

SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ve ESG: SÜRDÜRÜLEBİLİR BİR YARIN İÇİN BUGÜN YAŞAMLARIN ZENGİNLEŞTİRİLMESİ .

İklim Değişikliği

  • WEA, Kadınların Durumu Komisyonunda (CSW66) İklim Değişikliğini Çözmek için Kadın Girişimcilere Yatırım Yapmak başlıklı bir panel düzenledi. Moderatörlüğünü Elizabeth Vazquez’in (WEConnect International) yaptığı panele altı BM ajansının liderlerinden oluşan konuk konuşmacılar katıldı. Mary Kay Operasyon Direktörü Deborah Gibbins, açılış konuşmasını yaptı ve özel sektörü ve kamu sektörünü WEA’ya katılmaya ve kadın girişimciler için birer katalizör görevi görmeye çağırdı.
  • Umut Ormanı (Forest of Hope) isimli belgesel, 71 yaşındaki ekosistem savaşçısı Doña Angelica’yı ve her biri Nature Conservancy’nin Meksika’daki ortak organizasyonlarından biri olan Mujeres Unidas Para La Conservacion De Laguna Sanchez’e üye olan ve tamamen kadınlardan oluşan ekibini takip ediyor. Film, Kuzey Dakota Çevre Hakları Film Festivali ve Hot Springs Uluslararası Kadın Filmleri Festivaline resmi olarak seçildi. Yapımcılığını Mary Kay ve The Nature Conservancy’nin ortaklaşa üstlendiği ve tamamen kadınlardan oluşan bir ekip tarafından yazılan, yönetilen ve çekilen kısa film, daha önce Films for the Forest festivalinde yarı finale kalmıştı.

Su Yönetimi

  • Mary Kay, Su Eylem Gündeminde ve Konferansında özel sektörün rolünü belirlemek için Hollanda ve Tacikistan hükümetleriyle bir konsültasyon çalışmasına katıldı. Su Eylem Gündemi, Üye Ülkelerin, paydaşların, özel sektörün ve diğerlerinin 2023 BM Su Konferansında sunulmak üzere taahhütlerini gönderebileceği, pazarlığa kapalı bir sonuç belgesidir. Bu çalışmaya, Tacikistan ve UN-DESA’dan iş arkadaşlarımız da katkıda bulunacaktır.
  • Mary Kay, The Nature Conservancy ile ortak düzenlenen Dalgalar Yaratmak: Su Yönetiminde Kadın başlıklı bir panele katkıda bulundu. Sanal toplantı, dünyanın her yerinde bu zor görevi üstlenen ve okyanuslarımızın tekrar sağlıklı hale getirilmesi çabalarına liderlik eden kadın liderlere odaklandı.

Şeffaflık ve Savunuculuk (Öz Raporlama ve Güncellemeler)

  • Mary Kay, aldığı 58 ödülü ve takdiri ve yıl boyunca sosyal etki ve sürdürülebilirlik konusunda gerçekleştirdiği çalışmaları vurgulayan 2021 Yıl Sonu Öne Çıkanlar Raporunu yayınladı.
  • Mary Kay, yıl boyunca küresel olarak kutlanan çeşitli farkındalık günlerinde gezegenimizin ve gelecek nesillerin geleceğine katkıda bulunma taahhüdünde bulunan, amaç odaklı bir marka ve sürdürülebilirlik odaklı bir şirket olma yolculuğuna ilişkin güncellemeler ve ek bilgiler yayınladı.
    • Dünya Orman Günü ve Dünya Ağaç Günü—Mary Kay’in Arbor Day Vakfıyla uzun süredir devam eden ortaklığını açıklayan bir rapor yayınlandı.
    • Dünya Yaban Hayatı Günü—Mary Kay Inc., The Nature Conservancy ve Arbor Day Vakfıyla olan küresel ortaklıkları vasıtasıyla dünya çapında kara ve deniz yaban hayatının korunmasını sağlayan kritik ekosistem koruma ve restorasyon projelerini desteklemekte.
    • Güneş Takdir Günü/Dünya Enerji Verimliliği Günü—80’lerde güneş enerjisi kullanmış olduğumuz gerçeği vurgulandı; ayrıca, 2014’ten bu yana Mary Kay merkez ofisleri ve küresel üretim tesis %100 yenilenebilir enerjiyle çalışmakta.
    • Uluslararası Nehirler için Eylem Günü Raporu - Mary Kay Inc., Arbor Day Vakfıyla yaptığımız küresel ortaklık vasıtasıyla nehir kıyısı ekosistemlerinde biyolojik çeşitliliği koruyan kritik nehir havzası restorasyon projelerine destek sağlamakta.
    • Dünya Geri Dönüşüm Günü—Stratejik uyum ve tarihsel eylemler aracılığıyla ürettiğimiz atık miktarını azaltma ve malzemeleri yeniden kullanma veya geri dönüştürme taahhüdümüz vurgulandı.
    • Dünya Su Günü—Su, yalnızca üretim faaliyetlerimizde değil, tüm değer zincirimizdeki en önemli unsurlardan biri. Değeri gittikçe artan bu doğal kaynağı verimli bir şekilde kullanma ve suyu tüketme ve boşaltma yollarımızın çevre üzerindeki etkisini sınırlamayı içeren sürdürülebilirlik taahhüdümüz daha güçlü bir şekilde vurgulandı.
    • Arbor Day Vakfı 50. Yıl Dönümü—Mary Kay ve Arbor Day Vakfı, tüm insanlık ve diğer tüm canlı varlıklar için doğal kaynakların ve yerel ortamların kalitesini artırmak amacıyla ormanları canlandırmaya kararlıdır. Ağaç ekimi projelerimiz, Dünya Ekonomik Forumu tarafından BM’nin On Yıllık Ekosistem Restorasyonu projesine destek olmak için ve 2030 itibariyle 1 trilyon ağacı geri kazandırmak, korumak ve dikmek amacıyla Ocak 2020’de başlatılan 1 trilyon ağaç kampanyasına katkıda bulundu. Projenin ilk gününde 1.130.000 ağaç dikme taahhüdünde bulunan Mary Kay, kampanyanın ilk destekçilerinden biriydi.
    • Ulusal Ağaç Sevme Günü Raporu—Richard R. Rogers (R3) Üretim tesisinde bulunan “en sevdiğimiz ağaç” vurgulandı. Bu sembolik ağaç, tesisin bir milyonuncu ağacının dikilmesini kutlamak için Lewisville, Texas’ta (ABD) bulunan R3 tesisimizin açılışında dikilmişti.
    • Dünya Tehdit Altındaki Türler Günü—Dünya çapında tehdit altında olan türlerin korunmasına yardımcı olan kritik ekosistem koruma ve restorasyon projelerini destekleyen projelerimiz vurgulandı.
    • Dünya Balık Göçü—Günün teması olan “Balıkları, Nehirleri ve İnsanları Birbirlerine Bağlamak” sloganıyla projelerimiz tanıtıldı ve göç eden balıkların sağlıklı nehir sistemlerinin oluşmasındaki etkisi konusunda farkındalık yaratıldı.
    • Uluslararasu Biyolojik Çeşitlilik Günü/Dünya Biyolojik Çeşitlilik Günü - biyolojik çeşitliliğin öneminin daha iyi anlaşılmasını sağlamak için oluşturulan “Tüm canlılar için ortak bir gelecek yaratmak” teması kutlandı.
    • Dünya Kaplumbağa Günü—Dünya Kaplumbağa Gününün teması “Shellebrate” (Kabuklu Hayvanları Kutlamak) sloganıydı ve amaç, bu türlerin tehdit altında olduğuna ilişkin farkındalık yaratmaktı. Mary Kay, The Nature Conservancy ile yaptığı küresel ortaklık vasıtasıyla, Solomon Adaları’nda kadınların öncülük ettiği yerel turizm aracılığıyla kritik tehlikede olan bir tür olan şahin gagalı kaplumbağaların korunması amacıyla gerçekleştirilen deniz kaplumbağası koruma projelerine destek sağladı.
    • Dünya Mercan Günü—The Nature Conservancy ile birlikte Avustralya, Hong Kong, Çin Mercan Üçgeni ve Cakaulevu mercan resiflerinin yeniden canlandırılması için gerçekleştirdiğimiz çalışmalar vurgulandı.
    • Dünya Çevre Günü—“Tek Bir Dünya” temasıyla kutlanan bu günde, çevresel tehditler ve gezegenimizin onarılması için gereken eylemler konusunda farkındalık yaratıldı. The Nature Conservancy ve Arbor Day Vakfı ile birlikte gerçekleştirdiğimiz projeler vurgulandı.
    • Dünya Okyanus Günü—İnsan eylemlerinin etkilerini ifade eden ve dünya okyanuslarının sürdürülebilir bir şekilde yönetilmesi için çalışan insanlar harekete geçiren “Yeniden Canlandırma: okyanus için toplama eylemi” teması desteklendi. Okyanuslarımız ve doğa ve insanlık için okyanusların sağlığını iyileştirmeye odaklanan The Nature Conservancy’i destekleyen okyanus koruma projelerimiz vurgulandı.
    • Mercan Üçgeni Günü—“Mavi Ekonomi Yoluyla Mercan Üçgeni Ekosisteminin Sürdürülmesi” teması, deniz yaşamının Mercan Üçgenindeki yaşamlar ve ekonomi açısından önemine odaklandı. Deniz yaşamının korunması yoluyla gelenek ve ekonomik güvenliğin korunması amacıyla Endonezya’da ve yerel topluluklarla birlikte gerçekleştirdiğimiz çalışmalar vurgulandı.

Mary Kay Hakkında

Erkeklerin hakim olduğu alanlardan birinde engelleri aşan Mary Kay Ash, güzellik şirketini 57 yılı aşkın bir süre önce üç hedef koyarak kurdu: kadınlar için ödüllendirici fırsatlar geliştirmek, dayanılmaz ürünler sunmak ve dünyayı daha iyi bir yer haline getirmek. Bu hayal, neredeyse 40 ülkede milyonlarca bağımsız satış personeli üyesiyle birlikte milyarlarca dolarlık bir şirket haline dönüştü. Mary Kay, güzelliğin ardındaki bilime yatırım yapmaya ve en yeni cilt bakım, renk kozmetikleri ve besin takviyeleri ve parfümler üretmeye adanmıştır. Mary Kay, dünya genelindeki kuruluşlar ile iş birliği yaparak, kanser araştırmalarını desteklemeye, aile içi şiddet mağdurlarını korumaya, topluluklarımızı güzelleştirmeye ve çocukları hayallerinin peşinden koşmaları için teşvik etmeye odaklanarak, kadınları ve ailelerini güçlendirmeye adanmıştır. Mary Kay Ash’in orijinal vizyonu ışık saçmaya devam ediyor–her seferinde bir ruj ile. MaryKay.com adresinden daha fazla bilgi alın.

İletişim Bilgileri

Mary Kay Inc. Kurumsal İletişim marykay.com/newsroom972.687.5332 veya media@mkcorp.com

 

Kaynak: Mary Kay Inc.

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.