Dolar
32.26
Euro
34.74
Altın
2,361.01
ETH/USDT
2,905.40
BTC/USDT
60,864.00
BIST 100
10,218.58
arşiv

Uzun Yaşam Görevi: “My Energy” ile Uzun Bir Yaşama Giden Dole Grafikleri Yolu

18.04.2015 - Güncelleme : 18.04.2015
Uzun Yaşam Görevi: “My Energy” ile Uzun Bir Yaşama Giden Dole Grafikleri Yolu

 

16 Nisan 2015, 14:06 UTC

Uzun Yaşam Görevi: “My Energy” ile Uzun Bir Yaşama Giden Dole Grafikleri Yolu

Şirket sahibi Murdock kampanya sorunları konusunda ilham veriyor

HAMBURG, Almanya--(BUSINESS WIRE)-- Dole Europe, "Dole Earth" programı ile tüketicilere kendi organizasyonunun sosyal sorumluluğa olan yaygın bağlılığını zaten göstermişti. Marka, bu yıl yenilikçi yanını yeniden ispat ediyor. Nisan ayının ortasından bu yana, "My Energy" kampanyası aracılığıyla uzun ve tatminkar bir yaşam için kalıcı biçimde sağlıklı bir yaşam biçimine, tek kelimeyle ifade etmek gerekirse, uzun bir ömre olan bağlılığı vurguluyor. Bu tüketici kampanyasının kilit ögesi, uzun bir yaşamın temel yönlerini (yani sağlıklı bir diyet, egzersiz ve gerçekten samimi bir istek veya hedef) açıklığa kavuşturan, özel olarak geliştirilmiş "Energy Code"dur. Şirket, tüm etkinliklerinde iletişim kanallarının yoğun şekilde ağ oluşturma çalışmalarında bulunmasına büyük önem vermektedir.

Dole'un sahibi, 92 yaşındaki David H. Murdock, bir tutkunun peşinden gitmenin pozitif yaşamlar şekillendirmeye çalışanlar için hayati olduğu gerçeğinin yaşayan bir kanıtıdır. Enerji dolu girişimci, özellikle araştırma alanında muhteşem vizyonlara sahiptir. 2005 yılında, aynı zamanda Dole Beslenme Enstitüsü'nün de yer aldığı, hâlihazırda benzersiz iş çıkarmaya başlamış olan Kuzey Carolina Araştırma Yerleşkesi'ni (NCRC) kurmuştur. Murdock, NCRC'yi ABD'de önde gelen beslenme araştırma merkezine dönüştürme ve uzun vadede Kannapolis'ten dünyanın her köşesine uzmanlığını ihraç etme vizyonunu geliştirmek üzere, her yıl 15 milyon dolarlık finansman sağlamaktadır. Murdock'un kendi yaşam biçimi, Dole bilim adamlarının araştırmasının uygulamaya nasıl geçirileceğine dair bir kutsal kitap niteliğindedir. Girişimci, kendine has karizmatik üslubuyla, "Sağlıklı beslenin, düzenli egzersiz yapın ve yaşamda peşinden koşacak bir amaç edinin" sloganı doğrultusunda "My Energy"nin temelini temsil etmektedir.

Daha geniş tematik çeşitlilik ile geliştirilmiş web sitesi

İlgilenen tüketiciler için başlangıç noktası, "My Energy" bölümü ve entegre blogu ile eş zamanlı olarak iki yeni özellik sunan Dole web sitesi olacaktır www.dole.eu. "My Energy" kampanyasının ilk aşamasında, her şey "Energy Code"un üç ögesinin çevresinde dönmektedir. Dole web sitesinde, şirket bünyesinden duygusal videoların ve kişi tanıtımlarının yanı sıra, Dole Beslenme Enstitüsü'nün çalışmalarına da ışık tutulmaktadır. Etkileşim, programın kilit bir bileşenidir. Alman enerji uzmanı Ulrich Bauhofer, insanlara gündelik yaşamlarında enerji yönetimini optimize etmede yardımcı olacak bir çevrim içi test geliştirmiştir.

Bunun ötesinde, konuk yazarların kendi görüşlerini yayınlayabildikleri Dole'un kapsamlı blog portalı kampanya dönemi boyunca ayrıntılı bilgi yayınlayacaktır. Marka farklı aşamalarda değişen odak noktaları ile okuyucularına her hafta bütünsel yaşam biçimleri hakkında yeni içerik sunacaktır. Makaleler Dole bilim insanları tarafından yapılan araştırma sonuçları, beslenme ve egzersizin yönleri hakkında iyi şekilde desteklenen ve kanıtlanan arka plan bilgileri ve daha sağlıklı bir yaşam biçimi için basit gündelik ipuçları etrafında yoğunlaşmaktadır. Dole, yıl boyunca markanın kendi Facebook sayfasındaki özelliklerle bunu ve diğer tüm kampanyaları destekleyecektir. Diğer iletişim kanallarında olduğu gibi, buradaki vurgu da eğitici eğlencede, başka bir ifadeyle eğitim ve eğlencenin karışımında olacaktır.

Bu inisiyatifin ruhunu tanımlayan gerçekten özel bir yarışma, kullanıcıları www.dole.eu adresinde bekliyor olacaktır. Dole, üç adet 4000 Avro değerinde çekiliş ödülü sunarak kullanıcıların kendi kişisel isteklerini gerçekleştirmelerine yardımcı olmaktadır. Bu promosyon, aynı zamanda mağazalardaki tüketici hareketliliğini canlandıracak ve markaya dikkat çekecektir. Dole muzları ile Dole ananasları üzerindeki dikkat çekici kırmızı "My Energy" çıkartmaları ilgi uyandıracak ve URL'yi göstererek kullanıcıları web sitesindeki yarışmaya yönlendirecektir.

Dole, Mayıs ayından itibaren Alman çevrim içi portalı gofeminin.de ile geniş kapsamlı bir medya ortaklığı aracılığıyla hedef grup içinde zaten güçlü olan varlığını artıracaktır. Sitenin koşulları ve basın içeriği, kullanıcılara dinamik yaşam biçimlerini teşvik eden bir fikir katmanına erişme şansı sunacak ve Dole'un dijital kanallarına doğrudan bağlantılar içerecektir.

Dole Europe Hakkında: Dole Europe, dünyanın en büyük taze meyve ve sebze tedarikçilerinden birisi olan Dole Foods'un Avrupa bölümüdür. Dole Europe, Dole Food Company'nin kendi çiftlik ve ekili alanları ile dünyadaki bağımsız üreticilerden yelpazesi oldukça geniş olmak üzere taze ürünler ithal etmektedir. Dole Europe, ayrıca, ürün ve hizmetler alanında satıcılar için yenilikçi çözümler de yaratmaktadır. Şirketin ağı İskandinavya'dan Güney Afrika'ya, İtalya'dan Rusya'ya ve Orta Doğu'ya kadar uzanmaktadır. Daha fazla bilgi www.dole.eu adresinde mevcuttur.

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

 

Fotoğraflar\Multimedya galeri için: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20150416006673/en/

 

İletişim Bilgileri

Dole Europe GmbH
Xavier Roussel
Stadtdeich 7, 20097 Hamburg, Almanya
xavier.roussel@dole.com
Tel.: +49 40 32906-0
veya
segmenta communications
Kristin Schuh
Feldbrunnenstrasse 52, 20148 Hamburg, Almanya
schuh@segmenta.de
Tel.: +49 40 44 11 30-44

 

Kaynak: Dole Europe

Akıllı Multimedya Galerisi

           
   
     
       

 


Fotoğraf

(Fotoğraf: Business Wire)

 

Grafik

(Grafik: Business Wire)

 

Logo

 

 

 

Anadolu Ajansı web sitesinde, AA Haber Akış Sistemi (HAS) üzerinden abonelere sunulan haberler, özetlenerek yayımlanmaktadır. Abonelik için lütfen iletişime geçiniz.
İlgili konular
Bu haberi paylaşın