• tüm haberler
  • bilişim
  • enerji
  • finans
  • gayrimenkul
  • gıda
  • otomotiv
  • diğer
    • holding
    • tarım
    • belediye
    • vakıf/dernek
    • eğitim
    • hizmet
    • ulaştırma
    • perakende
    • sağlık
    • turizm
    • ulaşım
    • günün özeti
    • şirketler
    • bize ulaşın
    • sitene ekle

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

  • Anadolu Ajansı
  • tüm haberler
  • bilişim
  • enerji
  • finans
  • gayrimenkul
  • gıda
  • otomotiv
  • diğer
    • holding
    • tarım
    • belediye
    • vakıf/dernek
    • eğitim
    • hizmet
    • ulaştırma
    • perakende
    • sağlık
    • turizm
    • ulaşım
    • günün özeti
    • şirketler
    • bize ulaşın
    • sitene ekle
  • Şirketler
  • Giriş

Hepsiburada'nın ilk 6 ayda toplam platform satışları 10,4 milyar TL oldu

Hepsiburada CEO'su Murat Emirdağ, "İkinci çeyrekte toplam platform satış geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 38 artışla 5,9 milyar TL'ye ulaştı" dedi

27.08.2021 Fatma Eda Topcu Istanbul finans , e-ticaret

Hepsiburada'nın ilk 6 ayda toplam platform satışları 10,4 milyar TL oldu

HEPSİBURADA.COM Haberleri

Girişimci kadınlar Hepsiburada ile büyüyor
Girişimci kadınlar Hepsiburada ile büyüyor
HepsiJet’ten teslimat sürelerini kısaltan buluş
HepsiJet’ten teslimat sürelerini kısaltan buluş
Hepsiburada'dan Kitapseverler Günü'ne özel kampanya
Hepsiburada'dan Kitapseverler Günü'ne özel kampanya
Hepsiburada’da aşurelik malzemelere ilgi arttı
Hepsiburada’da aşurelik malzemelere ilgi arttı
Hepsiburada, BM Kadının Güçlenmesi Prensipleri'ne imza attı
Hepsiburada, BM Kadının Güçlenmesi Prensipleri'ne imza attı

İSTANBUL (AA) - Hepsiburada Üst Yöneticisi (CEO) Murat Emirdağ, 'İkinci çeyrekte toplam platform satışlarımız geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 38 artışla 5,9 milyar TL'ye ulaştı. İlk yarı yılda satışlarımız ise 2020'nin ilk altı ayına göre yüzde 58,2 arttı ve 10,4 milyar TL düzeyinde gerçekleşti.' dedi.

Emirdağ, düzenlenen çevrim içi basın toplantısında Hepsiburada'nın NASDAQ halka arzı ile başlayan yeni dönemine ilişkin gelişmeleri, e-ticaret sektöründe gelinen noktayı ve şirketin ikinci çeyrek ile ilk yarı rakamlarını paylaştı.

Hepsiburada'nın hisselerinin, dünya teknoloji borsası NASDAQ'ta 1 Temmuz'da işlem görmeye başladığını hatırlatan Emirdağ, Türk girişimcilik ve e-ticaret ekosistemi adına çok önemli bir kilometretaşı olan bu gelişmenin, hem kendilerini hem de paydaşlarını gururlandırdığını söyledi.

Emirdağ, Türkiye'de ticaretin dijitalleşmesine öncülük etme vizyonuyla çalıştıklarına işaret ederek, şunları kaydetti:

'Türkiye, e-ticaret açısından çok cazip bir ülke. E-ticaretin 2025 yılında toplam perakende pazarında yüzde 20'lere varan penetrasyona ulaşacağını öngörüyoruz, pazarın yüzde 90'ı henüz offline. Müşterilerimize daha iyi nasıl servis veririz diye sürekli yeni yollar, yeni hizmetler düşünüyoruz, hayata geçiriyoruz. Sorunsuz iade, hızlı gönderi, kredi kartına taksit, alışveriş esnasında tüketici kredisi sunma ve Efsaneler Kulübü'müz bunlardan bazıları. Ayrıca, yeni işler, yeni servisler geliştirerek büyüyoruz.

HepsiExpress, HepsiPay, HepsiFly, HepsiGlobal gibi stratejik işlerimiz hızla büyüme potansiyeli taşıyorlar. Bu iş modeli sayesinde 2015-2020 yılları arasında ortalama baktığınızda her yıl yüzde 64 büyüdük. Güçlü operasyonel yetkinliklerimiz, güçlü lojistik ağımız ve altyapımız, teknolojik yetkinliklerimiz, marka gücümüz, hibrit iş modelimiz, entegre ekosistemimiz ve verimli sermaye kullanma becerimiz sayesinde bugün Türkiye'de doğmuş, büyümüş, gelişmiş, Türkiye’nin şirketi olarak NASDAQ'ta halka açılan ilk Türk şirketi olmaktan gurur duyuyoruz.'

- 'Hepsijet artık Türkiye'nin 81 ilinde var'

İkinci çeyrek sonuçları hakkında bilgi veren Emirdağ, 'Odağına koşulsuz müşteri memnuniyetini koyan bir şirket olarak, çalışanlarımız başta olmak üzere iş ortağımız olan tüm satıcı ve tedarikçi ağımızla ikinci çeyrekte toplam platform satışlarımız geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 38 artışla 5,9 milyar TL'ye ulaştı. İlk yarı yılda satışlarımız ise 2020'nin ilk altı ayına göre yüzde 58,2 arttı ve 10,4 milyar TL düzeyinde gerçekleşti.' dedi.

Emirdağ, bu sonuçlarda geçen yılın aynı döneminin güçlü baz etkisinin olduğuna dikkati çekerek, bununla birlikte müşteri sayısı, sipariş frekansı, platform üzerinde satış yapan aktif satıcı sayısı ve ürün çeşitliliğini de bu dönemde artırmayı başardıklarını dile getirdi.

2021 ikinci çeyreğinde bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 37,9'luk artışla ulaşılan 13,1 milyon siparişle Hepsiburada platformundaki tüm zamanların 3 aylık sipariş rekoru kırıldığının altını çizen Emirdağ, şu bilgileri verdi:

'2021'in ikinci çeyreğinde geçen yılın aynı dönemine oranla Pazaryeri'nde mağazası bulunan ve satış yapan aktif üye işyerlerinin sayısı 2'ye katlanırken, Hepsiburada platformunda satışı yapılan ürün sayısı da yaklaşık 2 katına çıktı. Bunu yaparken yeni işlerimiz HepsiExpress, HepsiPay, HepsiLojistik'i de büyüttük.

Hepsijet artık Türkiye'nin 81 ilinde var. Haziran ayında lansmanını yaptığımız HepsiPay Cüzdanım ödeme servisimiz müşterilerimiz tarafından kısa zamanda yüksek oranda benimsendi. HepsiExpress ise yaklaşık 40 markanın 1.800 mağazasını kapsayacak şekilde dağıtım ağını genişletti ve bugün itibarıyla yaklaşık 50 şehirde faaliyet gösteriyor.'


- 'Bu çeyrekte yüzde 38 büyüyerek güçlü büyümemizi sürdürdük'


Emirdağ, 'Özellikle sektörel bazda pazaryeri modeline sahip e-ticaret şirketlerinin sağlıklı büyüme göstergesi olan ve dolayısıyla en temel göstergeye GMV – Gross Merchandise Value diyoruz. Bu şunu gösteriyor, platform üzerindeki toplam satışlara bakıldığında bu çeyrekte yüzde 38 büyüyerek güçlü büyümemizi sürdürmeyi başardık.' ifadelerini kullandı.

Stratejik büyüme ve iş modellerinin gereği toplam satışlar içinde satıcısı Hepsiburada olarak gerçekleştirdikleri satışların oranı azalırken, Pazaryeri'ne üye şirketlerin direkt yaptıkları satışların oranının artmaya devam ettiğine vurgu yapan Emirdağ, konuşmasına şöyle devam etti:

'Yani pazaryeri stratejimizin toplam satışa yaptığı katkı arttı. Bu geçiş de bizim stratejimiz doğrultusunda gerçekleşti. Gelirlerimizdeki artış temelde bu stratejik geçişin sonucu olarak geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 5,2 düzeyinde gerçekleşti. Öte yandan gelirlerimiz içinde dağıtım hizmetleri ve diğer gelirlerimiz toplamda bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 67,2 artarak güçlü büyüme gösterdi.

2021 ikinci çeyreğinde bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 37,9'luk artışla ulaşılan 13,1 milyon siparişteki bu artış, 2021'in ilk 6 ayında geçen yılın ilk yarısına göre yüzde 44 düzeyinde gerçekleşti ve 6 aylık sipariş adedinde 22,3 milyon siparişe ulaştık.'

Emirdağ, bu büyümenin arka planında insanların hayatında güvendikleri, inovatif ve samimi bir yol arkadaşı olma misyonlarının yattığını, bu misyonun da online alışverişin gerçekleriyle örtüşen 'seçenek, fiyat ve teslimat' sac ayağına yaslandığını söyledi.


- 'Aktif satıcı sayımızı 30 Haziran itibarıyla 2 katına çıkarmayı başardık'


Platformdaki aktif satıcı sayısını 30 Haziran 2021 itibarıyla geçen yılın aynı dönemine göre 2 katına çıkarmayı başardıklarını aktaran Emirdağ, bunun müşterilere yansımasının da platformda satışı yapılan ürün birim adetlerinin yine aynı dönemde yaklaşık 2 kat artması şeklinde olduğunu dile getirdi.

Emirdağ, rekabetçi ve cazip fiyatlarla müşterilere en uygun fiyatları sunma ilkesine 2021'in ikinci çeyreğinde de sadık kaldıklarını belirterek, şunları söyledi:

'Hepsiburada'yı Türkiye'nin KOBİ'leriyle birlikte büyütme stratejimizin gereği olarak bir süredir, Hepsiburada Pazaryeri'ne üye mağaza sahibi iş ortaklarımızın tüketiciye direkt yaptıkları satışların toplam platform satışlarımız içindeki payını artırmaya yönelik kapsamlı ve kararlı bir program uyguluyoruz. Bu sayede, Pazaryeri'ne üye şirketlerin direkt satışlarının Hepsiburada platformundan gerçekleşen toplam satışlar içindeki payı 2020'nin ilk yarısı sonunda yüzde 58 iken, bu oranı hedeflerimiz doğrultusunda 2021'in ilk yarısı sonunda yüzde 69'una çıkardık. Hepsiburada ekosistemindeki satıcı ve tedarikçi firmalara sağladığımız finansman desteği, 2018-2020 yılları arasında 11,4 kat gibi güçlü bir artış gösterdi.

Ayrıca Hepsiakademi eğitim yapılanmamız ile ihtiyaca göre şekillendirilebilen geniş eğitim kataloğundan iş ortaklarımız yoğun bir şekilde yararlanmaya devam ettiler. Bu desteklerimizin neticesinde bugün itibarıyla toplam platform satışlarımızın değer bazında yaklaşık yüzde 70'e yakınını Hepsiburada Pazaryeri'nde mağaza açan KOBİ’lerimiz gerçekleştiriyor. Bu tablo Hepsiburada'nın yerel kalkınma yoluyla Türk ekonomisine yarattığı katma değerin çarpan etkisiyle arttığını gösteriyor. Önümüzdeki dönemde de KOBİ'lerimizle birlikte büyümeye devam edeceğiz.'

- 'Kadın girişimci sayısı 2020 sonunda 19 bin iken, Haziran sonunda 23 bine yükseldi'


Kadın Girişimcilere Teknoloji Gücü programını kararlı bir şekilde büyütmeye ve ekonomiye katılan kadın girişimci sayısını kesintisiz artırmaya devam ettiklerini bildiren Emirdağ, '2017'de başlattığımız bu programımıza dahil olan kadın girişimci sayısı, 2020 sonunda 19 bin iken Haziran sonunda 23 bine yükseldi.' dedi.

Emirdağ, yılın ikinci yarısında e-ticaret pazarını etkileyen bazı gelişmeler yaşandığını dile getirerek, 1 Temmuz'da salgın yasaklarının kalkması ve bayram tatilinin 9 güne çıkmasının tüketicilerin online alışveriş davranışlarını etkilediğini anlattı.

Sonrasında yaşanan yangın ve sel gibi doğal afetlerin haklı şekilde herkesin önceliklerini değiştirdiğine dikkati çekerek, şunları kaydetti:

'Öte yandan yılın ikinci yarısı bizim için geçmiş yıllara baktığımızda mevsimsellik nedeniyle daha güçlü büyüdüğümüz bir dönem. Bu yıl da öyle olmasını bekliyoruz. Dolayısıyla bir büyümeyi önceliklendirmeye ve bu sayede uzun vadede değer yaratma temel prensibiyle çalışmaya devam ediyoruz.

Bunu da daha fazla müşteri alarak, sipariş frekansını artırarak, daha fazla KOBİ’yi platformumuza dahil ederek, daha çok seçenek sunarak, rekabetçi fiyat politikamızı sürdürerek ve yeni işlerimizi büyüterek yapacağız. Bu kapsamda 2021 yılında toplam 28-29 milyar TL satış hacmi gerçekleştirmeyi hedefliyoruz.'

- '2 bin 500 çocuğumuzun 1 yıllık eğitim giderlerini karşılayacağız'


Toplantı çerçevesinde yaptıkları sosyal çalışma ve verdikleri sosyal desteklerden de bahseden Emirdağ, yeni başlattıkları sosyal kampanyanın da duyurusunu yaptı.

Emirdağ, şunları aktardı:

'1,5 yıl okullarından ayrı kalan çocuklarımız 6 Eylül'de eğitim-öğretim yılının başlamasıyla okullarına pandemi koşullarının elverdiği ölçüde yeniden kavuşacak. Bizler de Hepisburada olarak eğitimi desteklemek adına üzerimize düşen sorumluluğu yerine getirmek için Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı ile 2 bin 500 çocuğumuzun 1 yıllık eğitim giderlerini karşılamak üzere bir protokol imzaladık.

Burada önceliğin doğal afetlerden etkilenen ve bu nedenle eğitimde fırsat eşitliğinden tam anlamıyla yararlanamayan çocuklarımızda olmasını düşündük ve bu alanda bir nebze çözüm üretebilmeyi ümit ediyoruz. Bu kampanyayı, isteyen müşterilerimiz de Hepsiburada platformu üzerinden eriştikleri TEGV dijital bağış kartları aracılığıyla büyütebilecekler. Umarım tüm çocuklarımız en temel hakları olan eğitimde fırsat eşitliğine kavuşurlar.'


- 'Türkiye'deki istihdama desteğimiz sürecek'


Toplantı sonunda gazetecilerin sorularını yanıtlayan Emirdağ, Türkiye'nin dijitalleşme konusunda çok büyük bir dönüm noktasında olduğuna işaret ederek, çok büyük bir fırsat ve potansiyel bulundurduğunu söyledi.

Emirdağ, 'Türkiye'nin perakende pazarının hala yüzde 90'ı offline'da. Şu an yüzde 10 olan dijital, e-ticaret tarafının da önümüzdeki 4-5 yıl içinde yaklaşık yüzde 20'ler üzerine çıkacak gibi görünüyor. Yani tam bir dönüm noktasındayız ve biz bunun farkındayız. Türkiye'ye yatırım yaparak, doğru yatırımların gücüyle, işimizi büyüterek, büyüme odaklı ilerlemek istiyoruz. Odağımız sağlıklı büyüme.' ifadelerini kullandı.

Hisselerdeki günlük iniş çıkışların çok önemli olmadığının altını çizen Emirdağ, uzun vadeye odaklandıklarının altını çizdi.

Emirdağ, 'Çok iyi tanımlanmış ve sağlam bir planımız var. Önceliğimiz sağlıklı ve sürdürülebilir büyüme. Bunu yapmaya devam edeceğiz. Hepsiexpress ve HepsiPay'e yatırım yapmaya devam edeceğiz. Bunlar gibi diğer projelerimiz de var, onları büyütmeyi ve ölçeklendirmeyi sürdüreceğiz. Türkiye'nin Hepsiburadası olarak hizmette kaliteye, servisteki çıtayı yükseltemeye özen gösteriyoruz. Bu anlamda operasyon, lojistik ve teknoloji altyapımıza yatırımlarımızı aralıksız sürdüreceğiz. Türkiye'deki istihdama desteğimiz sürecek.' diye konuştu.


Facebook Facebook Twitter Google LinkedIn

İlişkili Galeriler

11 : 05
sahibinden.com / otomotiv 17.08.2022

sahibinden.com'dan "6 bin km ve sıfır araç" düzenlemesi

13 : 48
amazon türkiye / teknoloji 16.08.2022

Samsung ürünlerinin ön siparişleri Amazon Türkiye'den yapılıyor

12 : 49
encazip.com / e-ticaret 16.08.2022

Encazip, kredi ve sigortada da tüketiciye tasarruf teklifleri sunuyor

10 : 22
enuygun.com / e-ticaret 12.08.2022

Enuygun'dan Seyahatsever Projesi'yle gezecek gençlere 5 rota önerisi

16 : 57
sahibinden.com / e-ticaret 10.08.2022

Sahibinden.com'a göre temmuz ayının favorisi 20 yaş üstü araçlar oldu

15 : 42
hepsiburada.com / e-ticaret 08.08.2022

Hepsiburada'dan Kitapseverler Günü'ne özel kampanya

15 : 14
yemeksepeti / e-ticaret 08.08.2022

Yemeksepeti, Marmaris koylarında jet ski ile teslimata başladı

12 : 51
enuygun.com / e-ticaret 08.08.2022

Enuygun'dan 30 Ağustos’ta 4 gün tatil yapacaklara rota önerileri

13 : 53
hepsiburada.com / e-ticaret 05.08.2022

Hepsiburada’da aşurelik malzemelere ilgi arttı

15 : 01
hepsiburada.com / e-ticaret 04.08.2022

Hepsiburada, BM Kadının Güçlenmesi Prensipleri'ne imza attı

11 : 07
amazon türkiye / e-ticaret 03.08.2022

Amazon Türkiye’den Amazon Anlaşmalı Taşıyıcı Firma Programı

13 : 04
yemeksepeti / e-ticaret 01.08.2022

Yemeksepeti'nden 1 milyar sipariş başarısı

11 : 05
lg electronics / teknoloji 31.07.2022

LG, ikinci çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı

10 : 49
trendyol , türk hava yollari / e-ticaret 31.07.2022

Trendyol ve Türk Hava Yolları güçlerini birleştirdi

18 : 47
obilet.com / e-ticaret 29.07.2022

Obilet'e teknoloji kategorisinde uluslararası ödül

13 : 06
yemeksepeti / e-ticaret 28.07.2022

Yemeksepeti Market’in hediye ettiği kitap sayısı 1 milyonu geçti

15 : 44
letgo / otomotiv 27.07.2022

otoplus, Pilot Garage'a ortak oldu

13 : 26
türk hava yollari / ulaşım 27.07.2022

THY'nin yenilenen online alışveriş sitesi Shop&Miles tanıtıldı

12 : 03
hepsiburada.com / e-ticaret 27.07.2022

Hepsiburada ile Apple arasında "Eskiyi Yenile" iş birliği

11 : 26
sahibinden.com / e-ticaret 27.07.2022

sahibinden.com’dan emlak ilanları için İlan Klibi özelliği

11 : 56
enuygun.com / e-ticaret 26.07.2022

Enuygun.com havaalanından araç kiralayarak keşfedilen rotaları derledi

13 : 46
obilet.com / e-ticaret 25.07.2022

Obilet,10'uncu yılını çalışanlarıyla kutladı

13 : 43
istegelsin / e-ticaret 25.07.2022

istegelsin'den "manav ürünlerinde kapıda anında iade" fırsatı

12 : 20
istegelsin / e-ticaret 25.07.2022

istegelsin, Fethiye'de hizmete başladı

15 : 28
hepsiburada.com / e-ticaret 22.07.2022

Hepsiburada yönetiminde bayrak değişimi

10 : 50
trendyol / e-ticaret 22.07.2022

Trendyol, bahçe ve balkon ürünleri alışveriş trendlerini açıkladı

15 : 02
hepsiburada.com / e-ticaret 20.07.2022

Hepsiburada, yeni hizmeti Hepsiburada Premium'u tanıttı

14 : 59
sahibinden.com / e-ticaret 20.07.2022

sahibinden.com'dan "İkinci Elin Sürdürülebilirliğe Katkısı" raporu

14 : 55
amazon türkiye / e-ticaret 20.07.2022

Amazon Türkiye Prime Alışveriş Festivali’nde indirim ve fırsatlar

16 : 00
istegelsin , türkiye iş bankasi / e-ticaret 19.07.2022

istegelsin ve Pazarama güçlerini birleştirdi

11 : 36
amazon türkiye / e-ticaret 19.07.2022

Amazon'un Prime Alışveriş Festivali başladı

13 : 10
hepsiburada.com / e-ticaret 14.07.2022

Hepsiburada Çekbul, aranan ürünü 2 saniyede buluyor

12 : 12
hepsiburada.com / e-ticaret 13.07.2022

Hepsiburada, Efsane Gençlik platformunu hayata geçirdi

15 : 20
hepsiburada.com / kültür,sanat 12.07.2022

Hepsiburada, yılın ilk yarısında en çok satılan kitapları açıkladı

11 : 14
mediamarkt / perakende 12.07.2022

MediaMarkt'tan klima alacaklara ipuçları

10 : 05
turkcell / bilişim 11.07.2022

Trendyol, iş ortaklarıyla iletişimde BiP'i tercih etti

11 : 10
amazon türkiye / e-ticaret 10.07.2022

Amazon'un Prime Alışveriş Festivali için geri sayım başladı

12 : 43
hepsiburada.com / e-ticaret 09.07.2022

Hepsiburada, bayram alışveriş trendlerini açıkladı

11 : 52
amazon türkiye / e-ticaret 08.07.2022

Amazon satış ortakları Prime Alışveriş Festivali'ne hazır

20 : 00
istegelsin / e-ticaret 07.07.2022

istegelsin Bodrum’un kırmızı papağanlarını sahiplendi

11 : 11
hepsiburada.com / e-ticaret 04.07.2022

Hepsiburada’nın en avantajlı hali Hepsiburada Premium kullanıma açıldı

17 : 49
hepsiburada.com / e-ticaret 01.07.2022

Hepsiburada’dan çok özel indirimlerle, Teknolojide Aksesuar Günleri

15 : 19
enuygun.com / e-ticaret 01.07.2022

Enuygun.com'dan, tatil planı için "biletler tükeniyor" uyarısı

14 : 32
amazon türkiye / e-ticaret 30.06.2022

Her iki Amazon Türkiye ortağından biri, platformu tavsiye ediyor

16 : 05
amazon türkiye / e-ticaret 29.06.2022

Amazon Prime Video Türkiye'nin Temmuz takvimi açıklandı

16 : 28
sahibinden.com / e-ticaret 28.06.2022

Yaz dönemi geldi, karavanlara talep arttı

11 : 54
enuygun.com / e-ticaret 27.06.2022

Enuygun.com'dan Kurban Bayramı tatiline özel 7 rota

11 : 52
trendyol / e-ticaret 24.06.2022

Trendyol, haziran ayı alışveriş trendlerini açıkladı

18 : 09
şirket haberleri / e-ticaret 20.06.2022

YOLO, şirketlere hizmet veren özel transferlerle büyümeyi sürdürüyor

15 : 19
hepsiburada.com / e-ticaret 16.06.2022

Karne heyecanı Hepsiburada ile Kars’ta başladı

11 : 28
n11.com , packupp / ulaştırma 16.06.2022

Hızlı teslimat teknoloji şirketi Packupp ile n11 arasında iş birliği

14 : 28
enuygun.com / e-ticaret 15.06.2022

2 kişilik seyahat için uçak, 4 kişilik içinse araba daha uygun fiyatlı

14 : 40
şirket haberleri / turizm 14.06.2022

Enuygun.com'dan öğrencilere özel indirim

15 : 40
migros / perakende 13.06.2022

Migros One, "Migros Yemek"le online yemek siparişi sektörüne adım attı

14 : 40
trendyol / e-ticaret 13.06.2022

Trendyol satıcılarına İstanbul Havalimanı hizmetinde yüzde 40 indirim

18 : 10
zingat / e-ticaret 10.06.2022

Patili ev ilanları, hayvan dostu ev arayanlara sesleniyor

11 : 27
sahibinden.com / e-ticaret 10.06.2022

sahibinden.com: Otomobil satışı hız kesmeden devam ediyor

13 : 51
sahibinden.com / e-ticaret 08.06.2022

sahibinden.com Global Wellness Day'e 8. kez sponsor oldu

11 : 08
hepsiburada.com / e-ticaret 08.06.2022

Hepsiburada'nın fintech şirketi Hepsi Finansal CEO'su Erkin Aydın oldu

13 : 41
sahibinden.com / e-ticaret 07.06.2022

sahibinden.com Genel Müdür Yardımcılığı görevine Burcu Batı getirildi

14 : 58
amazon türkiye / e-ticaret 06.06.2022

Amazon Türkiye'den oyunculara özel Gaming Week fırsatları

12 : 18
obilet.com / e-ticaret 06.06.2022

obilet.com'dan "en gözde" bayram tatili destinasyonları

11 : 56
enuygun.com / e-ticaret 06.06.2022

Enuygun.com'dan çocuklarla gidilebilecek uygun fiyatlı tatil rotaları

17 : 22
yemeksepeti / e-ticaret 03.06.2022

Yemeksepeti "3Y konsepti"ne odaklandı

17 : 16
gittigidiyor.com / e-ticaret 03.06.2022

"Keşfedecek Çok Şey Var" podcast serisinin yeni bölümü yayında

11 : 35
trendyol / e-ticaret 03.06.2022

Trendyol'dan sıfır atık kampanyasına destek

14 : 48
hepsiburada.com / e-ticaret 02.06.2022

Hepsiburada yılın ilk 3 ayında satış hacmini yüzde 84 artırdı

11 : 11
hepsiburada.com / e-ticaret 02.06.2022

Bergüzar Korel, Hepsiburada'nın anne-çocuk marka yüzü oldu

12 : 33
gittigidiyor.com / e-ticaret 01.06.2022

GittiGidiyor'da 75 TL’ye varan Worldpuan kazanma şansı

12 : 30
amazon türkiye / e-ticaret 01.06.2022

Amazon Türkiye, Fikri Mülkiyet Hızlandırıcı programını başlattı

15 : 24
gittigidiyor.com / e-ticaret 31.05.2022

GittiGidiyor, GPTW-Diversity özel ödülünü 4. kez kazandı

11 : 55
enuygun.com / e-ticaret 31.05.2022

2022'de en çok kasko yaptırılan araç modelleri belli oldu

17 : 38
n11.com / e-ticaret 30.05.2022

n11'den e-ticaret sektöründe bir yenilik daha

15 : 32
hepsiburada.com / e-ticaret 30.05.2022

Hepsiburada, mayıs ayı tüketici eğilimlerini açıkladı

16 : 00
güvenilir ürün platformu / e-ticaret 27.05.2022

"Dünyada baharat Türk kimliği ile anılsın" çağrısı

15 : 53
amazon türkiye / e-ticaret 27.05.2022

KOBİ ve girişimciler, BiTıklaİhracat programı ile dünyaya açılacak

10 : 07
amazon türkiye / e-ticaret 27.05.2022

E-ihracatın dış ticaretteki payı yüzde 10'a çıkacak

14 : 22
boyner grup / e-ticaret 26.05.2022

Boyner'in "Çılgın Kelebek" kampanyası başladı

15 : 10
trendyol / e-ticaret 23.05.2022

Spor ve outdoor tutkunları aradığı ürünü Trendyol’da buluyor

10 : 54
amazon türkiye / e-ticaret 23.05.2022

Amazon.com.tr’de “Bebek Ürünleri Haftası” başladı

19 : 28
hepsiburada.com / e-ticaret 20.05.2022

Hepsiburada'dan, Hepsipartner İş Ortağım ile satıcıya yeni avantajlar

15 : 37
hepsiburada.com / e-ticaret 19.05.2022

Hepsiburada, Verimlilik ve Teknoloji Fuarı’nda projelerini tanıttı

14 : 04
yemeksepeti / e-ticaret 19.05.2022

Yemeksepeti'nden "atletik" çalışanlarına profesyonel sporcu desteği

15 : 20
hepsiburada.com / e-ticaret 17.05.2022

Hepsiburada'dan Bir Gülüş Yeter projesi

11 : 33
yolcu 360 / e-ticaret 17.05.2022

Yolcu360'ta 3 günü aşan kiralamalarda 100 TL hediye

15 : 04
garanti bbva , gittigidiyor.com / finans 16.05.2022

GittiGidiyor, 75 TL'ye varan bonus kazanma fırsatı sunuyor

10 : 43
trendyol / e-ticaret 11.05.2022

Kazakistanlı Bakan Bagdat Mussin'den Trendyol'a ziyaret

15 : 02
hepsiburada.com / e-ticaret 05.05.2022

Hepsiburada'dan Anneler Günü'ne özel birçok hediye alternatifi

12 : 24
gittigidiyor.com / e-ticaret 05.05.2022

GittiGidiyor iş yerinde toplumsal cinsiyet eşitliğini destekliyor

12 : 16
mediamarkt / e-ticaret 05.05.2022

MediaMarkt'tan "Şimdi al 3 ay sonra öde" hizmeti

09 : 39
amazon türkiye / e-ticaret 05.05.2022

Amazon Türkiye'den Anneler Günü'ne özel hediye rehberi

17 : 31
hepsiburada.com / e-ticaret 02.05.2022

Hepsiburada'dan ramazan ayında en çok kamp sandalyesi sipariş edildi

13 : 20
trendyol / e-ticaret 30.04.2022

Anneler Günü’nün adresi Trendyol

14 : 12
obilet.com / e-ticaret 29.04.2022

Ramazan Bayramı öncesinde online otobüs bileti satışları rekor kırdı

13 : 08
gittigidiyor.com / e-ticaret 29.04.2022

"Keşfedecek Çok Şey Var" podcast serisinin yeni bölümü yayında

10 : 47
gittigidiyor.com / e-ticaret 28.04.2022

GittiGidiyor'da sahurda online alışveriş trafiği 3 kat arttı

18 : 54
trendyol / e-ticaret 27.04.2022

Trendyol, satıcısına Türkiye ve BAE arasında e-ihracat köprüsü kuracak

16 : 40
hepsiburada.com / e-ticaret 22.04.2022

Hepsiburada, "Bir Gülüş Yeter" ile kitap ve oyuncak armağan edecek

16 : 14
hepsiburada.com / e-ticaret 22.04.2022

Hepsiburada Seyahat, kolay uçuşun 1. yılını kutluyor

16 : 12
trendyol / e-ticaret 22.04.2022

Trendyol,"Sepette İyilik 23 Nisan Butiği" çocukların yüzünü güldürecek

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

  • Hepsiburada'nın ilk 6 ayda toplam platform satışları 10,4 milyar TL oldu
1 / 1

Hepsiburada'nın ilk 6 ayda toplam platform satışları 10,4 milyar TL oldu

Anadolu Ajansı

Kurumsal

  • Tarihçe
  • Gizlilik ve çerez
  • Aydınlatma politikası
  • Podcast
  • Dosyalar
  • Habercilik ve KVKK İlkeleri
  • Yayın ilkeleri
  • Künye
  • Sosyal medya
  • Basın odası
  • Kalite yönetim
  • İletişim
  • Gündem
  • Yurt içi bürolar
  • Yasal uyarı
  • Yurt dışı bürolar
  • AA Yayınları
  • Abonelik talepleri
  • Poolphoto
  • Duyuru servisi

  • Şirket haberleri
  • Finans terminali
  • Anadolu images
  • Enerji terminali
  • Haber Akademisi

mobil servisler

  • iPhone uygulaması
  • iPad uygulaması
  • Android uygulaması
  • Windows uygulaması
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için "veri politikamızı" inceleyebilirsiniz.
TAMAM
© Anadolu Ajansı 2022