OBİLET.COM

15.03.2022 11:11
Obilet Müşteri Deneyimi Operasyon Müdürü Oktay Güneş, "Müşteri deneyiminin mutlulukla sonuçlanmasının zor olduğu bir sektöre yönelik hizmet sunmamıza rağmen, yüzde 95’in üzerinde müşteri memnuniyeti sağlamak bizim için büyük mutluluk kaynağı" dedi

03.03.2022 18:51
obilet.com’un satış ekibi, dünyanın en prestijli iş ödülleri arasında sayılan 2022 Stevie Awards Satış ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri’nde çözüm odaklı yaklaşımıyla Dünyadaki Yılın En İyi Satış Ekibi kategorisinde gümüş ödüle layık görüldü

10.02.2022 11:31
obilet.com Kurucu Ortağı ve Üst Yöneticisi Yiğit Gürocak, "Türkiye’den çıkmış bir yerli marka olarak başarılarımızı global ölçeğe taşımayı planlıyoruz" dedi

10.01.2022 10:01
obilet.com Kurucu Ortağı ve Üst Yöneticisi Yiğit Gürocak, "2021 yılında toplam 16 milyon bilet satışına ulaşarak yüzde 200 büyüme gerçekleştirdik" ifadelerini kullandı

10.09.2021 13:01
obilet.com Direktörü Sertaç Keleş, "Şu anda Türkiye içi kara ve hava yoluyla ulaşımdaki kalkış ve varış noktalarının yüzde 100’ü kapsama alanımızda. Feribot bileti satışımız sayesinde deniz yolu rotalarında da aynı oranı yakalamayı hedefliyoruz" dedi

05.09.2021 13:16
- obilet.com CEO'su Yiğit Gürocak: - "Seyahatlerden önce HES kodu üzerinden yolcuların aşılı/geçirilmiş hastalık veya en fazla 48 saat önce yapılmış negatif PCR testi sorgulaması yapılacak"

08.07.2021 15:42
Online otobüs ve uçak bileti satış platformu obilet.com, dünya çapında turizm ve konaklama sektörünün performansı yüksek markalarını tanıtmayı amaçlayan Uluslararası Seyahat Ödülleri 2021'e (International Travel Awards) aday gösterildi

03.07.2021 11:41
- Obilet.com Üst Yöneticisi Yiğit Gürocak: - "Türkiye’nin yerli seyahat markası olan Obilet’i dünya ölçeğinde bir marka haline getirmeyi hedefliyoruz"

27.06.2021 14:14
- obilet.com Strateji ve Kurumsal Gelişim Direktörü Sertaç Keleş: -"Yasakların kaldırılacağına ilişkin açıklamadan hemen sonra akşam saat 19.00 ila 22.00 arasında otobüs ve uçak bileti aramalarında site trafiğimizdeki artış yüzde 50 oranlarını aştı"

26.06.2021 12:53
obilet.com Strateji ve Kurumsal Gelişim Direktörü Sertaç Keleş: "Tatil planları belli olan yolcularımıza herhangi bir mağduriyet yaşamamaları adına en az 10 gün önceden bilet rezervasyonlarını yapmalarını öneriyoruz"

15.04.2021 11:27
Obilet.com Strateji ve Kurumsal Gelişim Direktörü Sertaç Keleş, "Şehirlerarası seyahatte otobüs ve uçak gibi toplu taşıma araçlarını tercih edecek vatandaşlarımızın biletlerini mutlaka önceden satın almaları gerekiyor" dedi