Hopi, 3D reklam çalışmasıyla caddeye taştı
Hopi, “icat çıkarma” vizyonuyla baştan aşağı yenilenirken, bu yenilenme yolculuğunu ve özelliklerini İstanbul’un en kalabalık bölgelerinden biri olan Nişantaşı’nda City’s AVM ve Akmerkez’de hayata geçirdiği 3D billboard çalışmasıyla duyuruyor
İSTANBUL (AA) - Hopi, “icat çıkarma” vizyonuyla baştan aşağı yenilenirken, bu yenilenme yolculuğunu ve özelliklerini İstanbul’un en kalabalık bölgelerinden biri olan Nişantaşı’nda City’s AVM ve Akmerkez’de hayata geçirdiği 3D billboard çalışmasıyla duyuruyor.
Hopi'den yapılan açıklamaya göre bir yandan Hopi’nin yeni ürünleri tanıtılırken bir yandan da özelliklerini kullanmayı öğretmeyi hedefleyen 3D reklam çalışmasında kullanılan renkli ve dikkat çekici görsel efektler ise her yaştan kullanıcının ilgisini çekiyor.
MCG Reklam Ajansı’nın imzasını taşıyan Hopi 3D Açıkhava reklam çalışması, 6 Ekim tarihine kadar ‘Önce bi’ hopi’ sloganıyla yayınlanmaya devam edecek.
E-ticaret
sahibinden.com "İkinci El Alışverişte Sürdürülebilirlik Etkisi"ni yayımladı
E-ticaret
Hepsiburada'dan gençlere yapay zeka, enerji ve tedarik zincirine yönelik eğitim programı