Hopi, kullanıcılarına kazandırmaya devam ediyor
Kişiselleştirilmiş kampanya platformu Hopi, yılın belli dönemlerinde hayata geçirdiği kampanyalarla kullanıcılarına kazandırmayı sürdürüyor
İSTANBUL (AA) - Kişiselleştirilmiş kampanya platformu Hopi, yılın belli dönemlerinde hayata geçirdiği kampanyalarla kullanıcılarına kazandırmayı sürdürüyor.
Hopi açıklamasına göre, marka, son olarak şehre dönüş ve okula dönüş alışverişleri için hazırladığı kampanyasıyla sayısı 16 milyonu bulan her bir kullanıcısına, seçili onlarca markada geçerli, katlanarak değerlenen 200'er 'Paracık' hediye ediyor.
Boyner, Boyner.com.tr, Altınyıldız Classics, Hemington, Brooks Brothers, Benetton, Teknosa, MediaMarkt, Gürgençler, Bella Maison, Kiğılı, Abdullah Kiğılı, Nars, Gallery Crystal, Lee & Wrangler, Nezih ve Lizay gibi markaların katıldığı kampanya, 17 Eylül 2023'e kadar devam edecek.
Perakende
Migros ve GAP Bölge Kalkınma İdaresi'nden yerel üretime destek için işbirliği
Perakende
MediaMarkt markası KOENIC yeni vantilatör serisini kullanıcıların beğenisine sundu
Perakende
DeFacto, "Pop of Red Koleksiyonu"yla kırmızının gücünü yansıtmayı hedefliyor