Dolar
40.68
Euro
47.03
Altın
3,373.69
ETH/USDT
3,664.10
BTC/USDT
114,411.00
BIST 100
10,853.49
Gündem

Sabiha Gökçen Havalimanı'nda PolNet arızası giderildi

Pasaport kontrollerinin yapılmasını sağlayan bilgi sisteminde oluşan arızanın giderilmesinin ardından işlemler normale döndü.

İzzet Taskiran  | 26.09.2017 - Güncelleme : 26.09.2017
Sabiha Gökçen Havalimanı'nda PolNet arızası giderildi

Istanbul

İSTANBUL

Sabiha Gökçen Havalimanı'ndaki PolNet bilgi sisteminde meydana gelen arıza yaklaşık 1 saat sonra giderildi.

Alınan bilgiye göre, sabah saatlerinde İstanbul Emniyet Müdürlüğü bilgi sistemi PolNet'te oluşan arıza nedeniyle Sabiha Gökçen Havalimanı'nda pasaport kontrolleri sırasında yoğunluk oluştu.

Yaklaşık 1 saat süren arızanın giderilmesinin ardından işlemler normale döndü.

Türk Hava Yolları (THY), Sabiha Gökçen Havalimanı'nda yaşanan PolNet bilgi sistemi arızası nedeniyle mağdur olan 320 yolcu için ücretsiz bilet işlemleri yapıldığını bildirdi.

THY Basın Müşavirliği'nden yapılan açıklamada, sabah saatlerindeki söz konusu arızası nedeniyle yaklaşık 320 yolcunun seferlerine yetişemediği belirtildi.

Açıklamada, Sabiha Gökçen Havalimanı'ndaki yoğunluk nedeniyle dış hat seferlerine 30 ila 45 dakika arası rötar girildiği ancak pist çalışmaları için istasyonun gece belirli bir saatte iniş ve kalkışa kapatılması nedeniyle uçakları daha fazla bekletemedikleri kaydedildi.

Mağdur olan gerek lokal gerekse transit 320 yolcu için ücretsiz bilet işlemleri yapıldığı aktarılan açıklamada, şöyle denildi:

"İsteyen yolcularımız için Atatürk Havalimanı istasyondan kalkışlı seferler için bilet değişiklikleri yapılmış ve tarafımızca organize edilen otobüslerle yolcularımız Atatürk Havalimanı'na getirilerek seyahatleri sağlanmıştır. Bilet değişikliği yapılan ve uzun bekleme süresi olan yolcularımız için de otel hizmeti verilmiştir."

Muhabir: İzzet Taskiran

Anadolu Ajansı web sitesinde, AA Haber Akış Sistemi (HAS) üzerinden abonelere sunulan haberler, özetlenerek yayımlanmaktadır. Abonelik için lütfen iletişime geçiniz.