Spor Toto Süper Lig`de oynanan Orduspor-Gaziantepspor maçı 0-0 berabere tamamlandı.***
ORDU
Her iki takımın karşılıklı atakları sonucu değiştirmeyince maç başladığı gibi golsüz sona erdi. Orduspor, bu skorla ligdeki yenilmezlik serisini sürdürdü.
Diyadin: İyi organize olamadık
Orduspor Teknik Direktörü Metin Diyadin, maç sonrası düzenlenen basın toplantısında, takım savunmasını iyi yapmalarına rağmen ön tarafta iyi organize olamadıklarını söyledi.
Ercan: Maçın hakkı beraberlikti
Gaziantepspor Teknik Direktörü Abdullah Ercan ise ''Son dakikada bir pozisyonumuz olmasına rağmen genel olarak maçın hakkı beraberlikti'' dedi.