• Altın : 4,157.83
  • BIST 100 : 9,170.56
  • BIST 30 : 10,124.79
  • BTC/USDT : 106,060.00
  • Dolar : 39.24
  • ETH/USDT : 2,637.30
  • Euro : 44.55
ŞİRKET HABERLERİ

Auto King Oto Servis, bayi toplantısında gelecek rotasını belirledi

Auto King Oto Servis Genel Müdürü Serkan Süer: "Yeni ve potansiyel bayilik adaylarımızla büyümeye devam ederken, iş ortaklığı modelimizi güvene, sürdürülebilirliğe ve ortak başarıya dayalı olarak konumlandırıyoruz" dedi

  • 29.05.2025
  • Muhammet Fatih Kabasakal
  • Istanbul
  • Şirketler
news

İSTANBUL (AA) - Auto King Oto Servis, 2025 yılı bayi toplantısını 'Yenilenen Auto King, Güçlü Gelecek' temasıyla İstanbul'da düzenledi.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, 100'ün üzerinde davetlinin katıldığı organizasyonda, müşteri odaklı yaklaşım ve dijitalleşme yatırımları vurgulanırken, sürdürülebilir büyüme vizyonu katılımcılarla paylaşıldı. Toplantıya sahibinden.com yöneticilerinin yanı sıra sigorta sektörünün önde gelen şirketlerinden üst düzey isimler de katıldı.

Toplantıda, kurumun hizmet standartları, müşteri memnuniyeti odaklı yeni nesil çözümleri, bayi yapılanması, dijital dönüşüm çalışmaları kapsamında hayata geçirilen yeni uygulamalar, teknolojik alt yapı yatırımları, operasyonel süreçlerin standardizasyonu için hayata geçirilecek projeler ve 2025 hedefleriyle büyüme stratejisi de paylaşıldı.

sahibinden.com Finans Genel Müdür Yardımcısı (CFO) ve Auto King Oto Servis Yönetim Kurulu Başkanı Burcu Batı ile Auto King Oto Servis Genel Müdürü Serkan Süer'in, markanın dönüşüm süreci, müşteri odaklı yaklaşımı, dijitalleşme yatırımları ve sürdürülebilir büyüme vizyonu toplantıda vurgulandı.

Organizasyonun ikinci bölümünde sektörün deneyimli isimleri 'Auto King Talks: Sigorta Sektöründe Müşteri Deneyimi' oturumunda buluştu. Moderatörlüğünü Auto King Oto Servis Genel Müdürü Serkan Süer'in üstlendiği oturumda, HDI Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Sinem Gürün, Hepiyi Sigorta Genel Müdürü Şenol Ortaç, Neova Sigorta Genel Müdürü Neslihan Neciboğlu, Quick Sigorta Genel Müdürü Eyüp Özsoy ve Ray Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Balkır Demirkan konuşmacı olarak yer aldı.

Oturumda sigorta sektöründeki yeni trendler, dijitalleşmenin müşteri deneyimine etkisi, hizmet kalitesinin artırılması ve sektörle işbirliklerinin geleceğinin ele alındığı oturumda, sigorta ekosistemindeki değişim ve müşteri beklentilerindeki dönüşüm değerlendirildi.

- 'Bayilerimizin başarısı bizim başarımız'

Açıklamada etkinlikteki görüşlerine yer verilen Auto King Oto Servis Yönetim Kurulu Başkanı Burcu Batı, Auto King Oto Servis'in sahibinden.com bünyesine katılmasıyla, Auto King Oto Servis'in uzmanlık birikimi ve sahibinden.com’un güçlü teknolojik altyapısı birleştiğini ve bu durumun markayı sektörde benzersiz bir konuma taşıdığını belirtti.

Batı, bu stratejik birliktelik sayesinde, Auto King Oto Servis'in, sahibinden.com'un dijital çözümlerini sistemlerine entegre ederek müşterilerine çok daha kapsamlı bir deneyim sunduğunu aktararak, 'Satış sonrası hizmetlerdeki dönüşümü sadece izleyen değil, ona yön veren bir marka olarak ilerliyoruz.' ifadesini kullandı.

Auto King Oto Servis Genel Müdürü Serkan Süer de stratejilerini dijitalleşme ve müşteri deneyimi üzerine inşa ettiklerini kaydetti.

Süer, süreçlerini bu eksende yeniden tasarlayarak hızlı, şeffaf ve tutarlı hizmet modelleri geliştirdiklerine değinerek, yeni nesil teknolojilerle destekledikleri altyapılarının hem müşteri memnuniyetini artıracağını hem de bayi ağlarının rekabet gücünü yükselteceğini vurguladı.

Bayilerinin bu dönüşüm sürecindeki memnuniyeti ve desteklerinin kendileri için en büyük motivasyon kaynağı olduğunun altını çizen Süer, 'Yeni ve potansiyel bayilik adaylarımızla büyümeye devam ederken, iş ortaklığı modelimizi güvene, sürdürülebilirliğe ve ortak başarıya dayalı olarak konumlandırıyoruz. Bayilerimizin başarısı bizim başarımız, onların mutluluğu da bizim önceliğimiz.' değerlendirmelerinde bulundu.