• Altın : 5,662.08
  • BIST 100 : 10,464.48
  • BIST 30 : 11,381.49
  • BTC/USDT : 110,748.00
  • Dolar : 41.85
  • ETH/USDT : 3,957.80
  • Euro : 48.73
ALLIANZ SİGORTA

Allianz Türkiye'den meme kanseri farkındalığına yönelik kampanya

Semt pazarlarının samimi ve doğal atmosferinden ilham alarak "Elle Muayene" kampanyasını hayata geçiren Allianz Türkiye, bilgilendirici bir toplumsal farkındalık çalışması yürütüyor.

  • 15.10.2025
  • Kerem Alp Eren Kaya
  • Istanbul
  • Sigorta
news

İSTANBUL (AA) - Allianz Türkiye, Meme Kanseri Farkındalık Ayı kapsamında, hastalığın erken teşhisinde kendi kendine muayenenin önemine dikkati çekmek amacıyla kampanya başlattı.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, semt pazarlarının samimi ve doğal atmosferinden ilham alarak 'Elle Muayene' kampanyasını hayata geçiren Allianz Türkiye, bilgilendirici bir toplumsal farkındalık çalışması yürütüyor.

Açıklamada atıfta bulunulan Sağlık Bakanlığı Halk Sağlığı Genel Müdürlüğünün 2020 'Türkiye Kanser İstatistikleri'ne göre, Türkiye'de her 8 kadından 1'i meme kanserine yakalanma riski taşıyor. Kadınlarda en yaygın türler arasında yer alan meme kanserinde erken teşhis hayati önem taşırken, Türkiye genelinde kadınların yüzde 48,5'inin elle muayeneyi bilmediği belirtiliyor.

Bu yıl, Elle Muayene projesini kadınların sıklıkla ziyaret ettiği semt pazarlarına taşıyan şirket, sebze, meyve etiketlerinden pazarcıların ilgi çeken sloganlarına kadar pazar alışverişinin tüm ritüellerini elle muayene farkındalığına dönüştürmeyi hedefliyor. Sosyal medya fenomenleri de kampanyaya destek vererek pazardaki kadınları her ay kendi kendine muayeneye davet ediyor.

Allianz Modüler Sağlık Sigortası sahibi 40 yaş üstü kadınlara yılda 1 kez poliçe kapsamında yer alan anlaşmalı kurumlar aracılığıyla ücretsiz mamografi hizmeti veren Allianz Türkiye, bu projesiyle daha çok kadına ulaşarak meme kanseriyle mücadelede toplumun tüm kesimlerinde farkındalık yaratmayı amaçlıyor.