• Altın : 4,848.60
  • BIST 100 : 10,372.04
  • BIST 30 : 11,469.18
  • BTC/USDT : 115,100.00
  • Dolar : 41.37
  • ETH/USDT : 4,540.40
  • Euro : 48.52
ŞİRKET HABERLERİ

Paşabahçe yeni ambalaj tasarımını tanıttı

Yeni ambalaj tasarımında, şirketin imzası niteliğindeki damla formu öne çıkıyor

  • 12.09.2025
  • Oktay Özdemir
  • Istanbul
  • Sanayi
news

İSTANBUL (AA) - Paşabahçe, ürünlerini güçlü bir görsel dil ve sürdürülebilir bir anlayışla buluşturmayı amaçladığı yeni ambalaj tasarımını raflara taşıdı.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, 'Güzelleşir Hayat' felsefesiyle hareket eden Paşabahçe, marka değerini ambalaj tasarımına yansıtıyor. Tüketicinin yaşamını daha güzel ve anlamlı kılmaya davet eden ambalaj, şirketin kendini ifade etme ve ilham verme yaklaşımını pekiştiriyor.

Yeni ambalaj konsepti, şirketin modern, cesur ve duyarlılığı vurgulayan marka anlayışını görünür kılmayı amaçlıyor. Ambalajın tasarım sürecinde camın zarafeti, kırılganlığı ve dayanıklılığını buluşturan denge vurgulanıyor.

Şirketin ürün gamının çeşitliliğini ve hayatın farklı anlarına eşlik etme vaadini görsel bütünlükle yansıtan ambalajların tasarımında öne çıkan bej, kırmızı ve siyahın birlikteliği, feminenliği, zarafeti ve cesareti temsil ediyor. Ambalajlar, ürün çeşitliliğini kategorilere ayırarak tüketiciye sezgisel alışveriş deneyimi sunuyor.

Yeni ambalaj tasarımında, şirketin imzası niteliğindeki damla formu öne çıkıyor. Ateşten cama buluşup zarif bir forma dönüşmesini simgeleyen 'amorf' formda tasarlanan damla amblemi, tasarım öğesi olarak markanın yapısına görsel bir kimlik kazandırıyor.

Ambalajlar, Şişecam'ın 'Care for Next' sürdürülebilirlik vizyonuyla uyumlu şekilde çevre dostu malzemelerden üretildi. Ambalajın üzerinde yer alan 'Geri Dönüştür&Tekrar Kullan' mesajı, tüketicileri estetik tercihlerin yanı sıra daha iyi bir geleceğe ortak olmaya davet ediyor.