Boyner, "Anchor Mağaza Ödülü"nün sahibi oldu
Boyner Büyük Mağazacılık Kurumsal Gelişim ve Yatırımlar Genel Müdür Yardımcısı Filiz Bayrak, "Böyle bir ödülün tüm Türkiye çapında, tüketicilere sorularak yapılan bir araştırma ile gelmesi bizleri daha da mutlu etti" dedi.
İSTANBUL (AA) - Boyner, 'AVM'lerde En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markaları' araştırmasında 'Anchor Mağaza Ödülü'nü aldı.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği'nin (AYD) Akademetre işbirliğiyle bu yıl 14'üncüsünü düzenlediği 'AVM'lerde En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markaları' araştırması sonuçlandı. Araştırma, 25 ilde 2 bin 400 kişi ile yüz yüze görüşme metoduyla gerçekleştirildi.
Söz konusu araştırma kapsamında 'Anchor Mağaza Ödülü'nün sahibi olan marka, deneyim, sanat, teknoloji, sürdürülebilirlik, dinamizm ve iyi yaşamı odağına almayı sürdürüyor. Boyner, Türkiye’nin ve dünyanın en sevilen markalarının ürünlerini yaşam tarzıyla birlikte sunuyor, mağazalarında alışverişten öte bir yaşam alanı vadediyor.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Boyner Büyük Mağazacılık Kurumsal Gelişim ve Yatırımlar Genel Müdür Yardımcısı Filiz Bayrak, müşterilerine hayatın içinden ve deneyim odaklı alanlar yaratarak bir yaşam tarzı sunduklarını belirterek, şunları kaydetti:
'Alışveriş merkezlerinde en beğenilen ve tercih edilen Anchor Mağaza Ödülü'nü almak bizim için büyük bir mutluluk. Böyle bir ödülün tüm Türkiye çapında, tüketicilere sorularak yapılan bir araştırma ile gelmesi bizleri daha da mutlu etti. AVM’lerin ziyaretçi sayısını artıran markalar için kullanılan 'Anchor' kavramı tam da Boyner'i tanımlıyor. Çünkü içinden yaşam geçen mağazalarımızla bulunduğumuz her lokasyonun ruhunu iyi anlıyor ve her müşterimizin kendi hikayesini yaratmasını sağlayacak deneyimler tasarlıyoruz. Müşterilerimizi yakından tanımak ve beklentilerini doğru gözlemlemek bizim en hassas olduğumuz konular arasında. Hikayeler yaratan, deneyim yaşatan mağazacılık anlayışımızla dokunduğumuz herkesin hayatına değer katmaya, en iyi deneyimi sunmaya devam edeceğiz. Bu ödülü almamızda emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarımıza da teşekkür ediyorum.'
Perakende
Hopi, Teoman'ın yer aldığı "Haha Limit" reklamıyla Kristal Elma'nın sahibi oldu