Yandex Türkiye, Yandex Navi ve Maps'te işletmelerin görünürlüğünü artırıyor
Yandex Ads Türkiye Müdürü Veronika Zueva, "Kullanıcı deneyimini geliştirmek için hizmetlerimizi daha kullanışlı ve faydalı hale getirmeye odaklanıyoruz, böylece insanlar her gün yeni yerler ve fırsatlar keşfedebiliyor" dedi
İSTANBUL (AA) - Yandex Türkiye, Yandex Navi ve Maps'te yeni interaktif reklamlarla işletmelerin görünürlüğünü artırıyor.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, işletmeler, yeni Yandex Ads formatlarıyla marka bilinirliğini artırabiliyor, rakiplerinin önüne geçebiliyor ve hem çevrim içi hem de fiziksel satışlarını destekleyen çok kanallı pazarlama stratejileri geliştirebiliyor.
Etkileşimli reklam çözümleri, her ay 34 milyon arama yapan ve 127 milyondan fazla rota oluşturan 5,5 milyondan fazla Yandex Navi ve Maps kullanıcısıyla daha güçlü etkileşim kurulmasına imkan tanıyor.
'Premium Pin', markaların logosu, maskotu veya sembol ürünü gibi dikkati çekici bir 3 boyutlu simge olup Yandex Navi ve Maps'te kullanıcıların ilgisini çekiyor.
Kullanıcı bu 'pin'e dokunduğunda, rota oluşturma, internet sitesini ya da uygulamayı ziyaret etme veya doğrudan arama yapma gibi net bir eylem çağrısı içeren bir tanıtım kartı görüntüleniyor. Format, kullanıcıların mağazaları kolayca bulmasını ve özel teklifleri keşfetmesini sağlarken, başka reklamların gösterilmemesi nedeniyle markalara özel, yüksek görünürlük avantajı sunuyor.
'Markalı Rota' sayesinde işletmelere navigasyondaki tüm rotayı kendi markasına göre özelleştirebiliyor ve kullanıcıları doğrudan mağazalarına yönlendirebiliyor.
Şirketler, kategoriye göre kullanıcıları hedefleyerek belirli iş türünü arayanlara ulaşabiliyor veya belirli bir konuma giden kullanıcılara odaklanabiliyor.
Promo Nesnesi, görsel olarak dikkati çekici ve etkileşimli olacak şekilde tasarlandı. Kullanıcı nesneye dokunduğunda, bu öğe özel bir teklif ya da oyunlaştırılmış bir mini test içeren tam bir ekrana dönüşüyor.
Etkileşimli format, markanın mesajını akılda kalıcı ve doğal bir şekilde ileterek kullanıcıları marka veya kampanyaları hakkında daha fazla bilgi almaya yönlendiriyor.
Yeni marka odaklı reklam formatları sayesinde işletmeler maksimum görünürlük elde edebiliyor, hedef kitlelerine daha doğru bir şekilde ulaşabiliyor ve yenilikçi pazarlama araçlarıyla müşteri ilişkilerini güçlendirebiliyor.
- 'İnsanlar her gün yeni yerler ve fırsatlar keşfedebiliyor'
Açıklamada görüşlerine yer verilen Yandex Ads Türkiye Müdürü Veronika Zueva açıklamasında, harita uygulamalarının, kullanıcıların günlük yaşamlarının vazgeçilmez parçası haline geldiğini belirtti.
Yandex Türkiye'nin yaptığı araştırmaya atıfta bulunan Zueva, araştırmaya katılanların yüzde 43'ünün söz konusu uygulamaları aktif olarak kullandığının bilgisini paylaştı.
Katılımcıların yüzde 77'sinin hareket halindeyken arama yaptığını, yüzde 83'ünün ise şehirdeki hizmetleri bulmak için haritalardan yararlandığını aktaran Zueva, şunları kaydetti:
'Kullanıcı deneyimini geliştirmek için hizmetlerimizi daha kullanışlı ve faydalı hale getirmeye odaklanıyoruz, böylece insanlar her gün yeni yerler ve fırsatlar keşfedebiliyor. Örneğin, Türkiye’nin önemli simge yapılarının 3D modellerini, Yandex AI tarafından oluşturulan kısa özetlerle birlikte kullanıma sunduk. İşletmeler açısından bu, yenilikçi teknolojileri kullanarak müşterilerle uzun vadeli ilişkiler kurma, online itibarlarını güçlendirme ve satışlarını artırma fırsatı sunuyor.'
Genel
Damat Tween Eco Art Lab'de lösemili çocuklarla sürdürülebilirlik atölyesi düzenledi
Genel
Çimsa'nın sürdürülebilirlik yatırımlarına EBRD'den 50 milyon avroluk finansman