Akbank'tan KOBİ'lerin finansmana erişimini kolaylaştırmaya yönelik yeni hizmet
Akbank KOBİ Bankacılığından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Alper Bektaş, "Her 10 KOBİ müşterimizin 9'unun tercih ettiği mobil kanallarımızdan gerçekleştirilen bu kredi süreciyle işletmelerimize güçlü bir destek sunuyoruz" dedi
İSTANBUL (AA) - Akbank, KOBİ'lerin finansmana erişimini kolaylaştırmak ve nakit akışını desteklemek amacıyla 'Kredim POS'umda' ürününü hizmete sundu.
Bankadan yapılan açıklamaya göre, KOBİ'lerin işlerine yardımcı olan çözümler üretmeye devam eden Akbank, Kredim POS'umda ile avantajlı faizli kredi ve kredi taksitlerini POS gelirleriyle otomatik ödeme imkanı sunuyor.
POS müşterilerine özel geliştirilen ürünle KOBİ'ler, üç ayda bir ödeme imkanıyla maksimum 12 ay vadeli bu krediyi mobil kanallar üzerinden kolayca kullanabiliyor. Ödeme sürecinde ise POS'larından yapılan işlemlere ilişkin tutarların bir bölümü, kredi geri ödemeleri için biriktiriliyor. Bu sayede, ek bir nakit ihtiyacı olmadan taksit ödemeleri yapılabiliyor.
KOBİ'lerin finansmana erişimini kolaylaştıran bu hizmet için başvurular, Akbank Mobil üzerinden yürütülüyor. Henüz Akbanklı olmayan POS kullanıcısı işletme sahipleri de dijital kanallar üzerinden müşteri olup, söz konusu özel finansman çözümünden yararlanabiliyor.
- 'Yenilikçi çözümler geliştirmeye odaklandık'
Açıklamada görüşlerine yer verilen Akbank KOBİ Bankacılığından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Alper Bektaş, KOBİ'lerin ihtiyaçlarına kulak vererek yenilikçi çözümler geliştirmeye odaklandıklarını belirtti.
Türkiye'de KOBİ'ler için kritik konular arasında nakit akışını düzenli ve öngörülebilir şekilde yönetebilmenin yer aldığını aktaran Bektaş, özellikle yükselen finansman maliyetleri karşısında işletmelerin bu konudaki ihtiyacının arttığını ifade etti.
Kredim POS'umda ürünüyle hem uygun faizli bir kredi sunduklarını, hem de geri ödeme sürecini müşterinin günlük POS işlemlerine entegre ederek sadeleştirdiklerini vurgulayan Bektaş, 'Bu sayede KOBİ'lerin kredi geri ödemelerini daha öngörülebilir hale getiriyor, operasyonel yükü ise minimuma indiriyoruz. Her 10 KOBİ müşterimizin 9'unun tercih ettiği mobil kanallarımızdan gerçekleştirilen bu kredi süreciyle, işletmelerimize güçlü bir destek sunuyoruz.' değerlendirmesinde bulundu.
Finans
Binance ve Franklin Templeton'dan dijital varlıklar için stratejik işbirliği
Finans
Türkiye Hayat Emeklilik'in Altın Katılım Fonu son 1 ayda en yüksek getiriyi sağladı
Finans
ING Türkiye Tasarruf Eğilimleri Araştırması'nın ikinci çeyrek sonuçlarını paylaştı
Finans
Vakıf Katılım'a GBO Awards 2025'ten "Türkiye'nin En Hızlı Büyüyen Katılım Bankası" ödülü