• Altın : 5,510.76
  • BIST 100 : 10,710.16
  • BIST 30 : 11,603.32
  • BTC/USDT : 91,449.00
  • Dolar : 42.34
  • ETH/USDT : 3,037.60
  • Euro : 49.14
TRENDYOL

Trendyol "Süper Alışveriş Günleri" kampanyasının sonuçlarını paylaştı

E-ihracat hacmi Süper Alışveriş Günleri'nin en yoğun günü olan 11 Kasım'da zirveye ulaşan platform, Türk üretici ve satıcılarının toplam 600 bin paketini bir günde sınır ötesine gönderdi

  • 18.11.2025
  • Enes Ege
  • Istanbul
  • E-ticaret
news

İSTANBUL (AA) - Trendyol, bu yıl Türkiye ile 15 ülkede eş zamanlı olarak 6-11 Kasım'da gerçekleştirdiği 'Süper Alışveriş Günleri' kampanyasının sonuçlarını açıkladı.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Trendyol, kasım ayının ilk kampanyası Süper Alışveriş Günleri'ni hem Türkiye'de hem de uluslararası pazarlarda başarıyla tamamladı.

Buna göre, e-ihracat hacmi Süper Alışveriş Günleri'nin en yoğun günü olan 11 Kasım'da zirveye ulaşan platform, Türk üretici ve satıcılarının toplam 600 bin paketini bir günde sınır ötesine gönderdi.

Trendyol, bölgedeki güçlü lojistik ağıyla Orta ve Doğu Avrupa bölgesine her gün 15 tırlık ürün gönderimi gerçekleştirdi. Ayrıca şirket, Körfez bölgesinde 6 ülkeye günde 15 uçuş gerçekleştirerek, uluslararası müşterilerine siparişlerini ulaştırdı.

Kampanya döneminde platformun operasyon hacmi de tüm zamanların en yüksek seviyesine ulaştı. Bu kapsamda 1 günde 5 milyondan fazla paket teslimatıyla Trendyol, tarihinin en yüksek günlük kargo sevki hacmine imza attı.

- Platforma bu dönemde toplam ziyaret sayısı 1 milyara yaklaştı

Trendyol ayrıca, Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Romanya, Yunanistan, Bulgaristan ve Moldova'da en çok indirilen alışveriş uygulaması oldu.

İstanbul, İzmir ve Ankara dışında kasım ayında e-ihracatta öne çıkan şehirler Bursa, Denizli ve Gaziantep olurken, iç pazarda satıcı performansı en yüksek şehirler Kocaeli, Bursa ve Kayseri olarak öne çıktı.

Kampanya boyunca Trendyol platformunda ortalama günlük aktif kullanıcı sayısı 30 milyonun üzerine çıkarken, bu rakamın 10 milyonunu uluslararası kullanıcılar oluşturdu.

Platforma bu dönemde toplam ziyaret sayısı 1 milyara yaklaşırken, bu rakamın 280 milyonu uluslararası müşterilerden geldi. Aynı dönemde Trendyol, satıcıları üzerinden 65 milyon ürünü müşterilerine gönderdi.

Trendyol, 27 Kasım-2 Aralık'ta gerçekleştirilecek ikinci kampanya dönemi Efsane Kasım ile ay boyunca 20 milyonu yurt dışı olmak üzere toplam 130 milyon ürünü müşterilerle buluşturmayı hedefliyor.