• Altın : 4,136.10
  • BIST 100 : 9,024.12
  • BIST 30 : 9,947.96
  • BTC/USDT : 105,324.00
  • Dolar : 39.24
  • ETH/USDT : 2,592.80
  • Euro : 44.48
ŞİRKET HABERLERİ

12. Müşteri Deneyimi ve Teknolojileri Zirvesi İstanbul'da düzenlendi

"Yapay zeka", "çok kanallı müşteri deneyimi" ve "veri analitiği" gibi konuların masaya yatırıldığı 12. Müşteri Deneyimi ve Teknolojileri Zirvesi, İstanbul'da gerçekleştirildi

  • 28.05.2025
  • Sibel Morrow
  • Istanbul
  • Bilişim
news

İSTANBUL (AA) - 'Yapay zeka', 'çok kanallı müşteri deneyimi' ve 'veri analitiği' gibi konuların masaya yatırıldığı 12. Müşteri Deneyimi ve Teknolojileri Zirvesi, İstanbul'da gerçekleştirildi.

Nice Medya'dan yapılan açıklamaya göre, etkinlikte, bankacılıktan sigortacılığa, perakendeden otomotive kadar pek çok sektörden temsilci bir araya geldi.

Etkinlikte sektör profesyonelleri, yapay zekanın müşteri davranışlarını analiz etme gücünden, çok kanallı stratejilerle oluşturulan tutarlı müşteri yolculuklarına kadar birçok güncel başlığı değerlendirme fırsatı buldu.

'Proaktif hizmet yaklaşımları', 'veri temelli stratejiler' ve 'çalışan deneyiminin önemi' gibi konular da programın öne çıkan başlıkları arasında bulundu.

Zirvede, Akbank, Anadolu Sigorta, Aydem Enerji, Başkent Elektrik Dağıtım, BTC Türk, DeFacto, DenizBank, Garanti Bankası, İş Bankası, Kuveyt Türk, Koton, LC Waikiki, Sahibinden.com, Samsung, SYS, Teknosa, Tüpraş, Türk Ticaret Bankası, Turkcell Global Bilgi, Türkiye Finans, VakıfBank, Vestel, Yapı Kredi ve Ziraat Bankası da yer aldı.