Kulübün Basın Sözcüsü Aytekin, İstanbulspor maçına ilişkin, "Hakem hataları genellikle galibiyetlerden sonra konuşulmaz ama hataların tekrarlanmaması açısından galibiyetlerden sonra da dile getirilmesinin önemli olduğunu düşünüyorum." dedi.