İsrail ordusu, işgal altındaki Batı Şeria’ya bağlı Nablus kentine yönelik 11 Ekim’den bu yana uyguladığı kuşatmayı kente giden üç kontrol noktasından ikisini açarak kısmen kaldırma kararı aldı.