Düzce Valiliği, 23 Kasım'da meydana gelen depremin ardından bireysel ve toplu alanlarda 420 konteynerin kurulduğunu, 791 ağır hasarlı konuttan 645'inin tahliye edildiğini ve 383 konutun yıkımının gerçekleştirildiğini bildirdi.