Dolar
32.48
Euro
34.73
Altın
2,337.94
ETH/USDT
3,126.20
BTC/USDT
63,085.00
BIST 100
9,915.62
Yaşam, 15 Temmuz Darbe Girişimi

Asker postalları 'çiçek' açtı

Samsun Anadolu Lisesinde gerçekleştirilen proje kapsamında öğrencilere dağıtılan asker postalları, darbe girişimine tepki göstermek amacıylaiçin çeşitli motiflerle renklendirilip içlerine çiçek dikilerek okulda sergileniyor.

17.10.2016 - Güncelleme : 18.10.2016
Asker postalları 'çiçek' açtı

SAMSUN - Mehmet Kumcağız

Samsun Anadolu Lisesi'nde gerçekleştirilen proje kapsamında öğrencilere dağıtılan asker postallarına, 15 Temmuz'da darbe girişiminde bulunanlara tepki göstermek amacıyla, barışın, huzurun ve sevginin savunucusu olması için çeşitli motiflerle renklendirildikten sonra çiçek dikildi.

Proje okul olan Samsun Anadolu Lisesi'nin görsel sanatlar öğretmeni ve proje yürütücüsü Meryem Çavga Akkaya, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 15 Temmuz'da milletin iradesine karşı darbe girişiminde bulunan cuntacılara tepki göstermek amacıyla asker postallarına barış adına çiçek motifleri işlediklerini, sonra da içlerine çiçek diktiklerini söyledi.

Topladıkları asker postallarını öğrencilere dağıttıklarını dile getiren Akkaya, "Herkes barışın, huzurun ve sevginin savunucusu olması için düşündüğü motifleri çizerek postalları renklendirdi. Daha sonra savaşın değil, barışın sembolü olması amacıyla içlerine çiçekler diktik. Bütün dünyaya ölümler olmasın, sevgi kardeşlik olsun istedik.'' dedi.

Okul müdürü Halil İbrahim Akmeşe de asker postalarının barış ve kardeşlik için tasarlanmasının ilgi çekici olduğuna dikkati çekerek, okulda milletin iradesine karşı darbe girişimini anlatan bir köşe hazırladıklarını, bu postaların da burada sergilendiğini kaydetti.

Okulun son sınıf öğrencisi Ömer Odabaşı ise projelerini kardeşlik ve barış için yaptıklarını vurgulayarak, çalışmalarının şiddete karşı umut olmasını diledi.

Anadolu Ajansı web sitesinde, AA Haber Akış Sistemi (HAS) üzerinden abonelere sunulan haberler, özetlenerek yayımlanmaktadır. Abonelik için lütfen iletişime geçiniz.