Anadolu Ajansı (AA), Kazlıçeşme ile Göztepe arası ulaşım süresini 15 dakikaya indirmesi planlanan Avrasya Tüneli'ni görüntüledi. Asya ve Avrupa'yı ilk defa deniz tabanının altından karayoluyla birbirine bağlayacak projenin çalışmaları yer altında ve yüzeyde devam ediyor. Tünel uzunluğu bin 180 metreyle yaklaşık yüzde 35 oranında tamamlanırken, Boğazın altında kazılması gereken 2 bin 160 metrelik mesafe kaldı. (Burak Akbulut - Anadolu Ajansı)
Anadolu Ajansı (AA), Kazlıçeşme ile Göztepe arası ulaşım süresini 15 dakikaya indirmesi planlanan Avrasya Tüneli'ni görüntüledi. Asya ve Avrupa'yı ilk defa deniz tabanının altından karayoluyla birbirine bağlayacak projenin çalışmaları yer altında ve yüzeyde devam ediyor. Tünel uzunluğu bin 180 metreyle yaklaşık yüzde 35 oranında tamamlanırken, Boğazın altında kazılması gereken 2 bin 160 metrelik mesafe kaldı. (Burak Akbulut - Anadolu Ajansı)
Anadolu Ajansı (AA), Kazlıçeşme ile Göztepe arası ulaşım süresini 15 dakikaya indirmesi planlanan Avrasya Tüneli'ni görüntüledi. Asya ve Avrupa'yı ilk defa deniz tabanının altından karayoluyla birbirine bağlayacak projenin çalışmaları yer altında ve yüzeyde devam ediyor. Tünel uzunluğu bin 180 metreyle yaklaşık yüzde 35 oranında tamamlanırken, Boğazın altında kazılması gereken 2 bin 160 metrelik mesafe kaldı. (Burak Akbulut - Anadolu Ajansı)
Anadolu Ajansı (AA), Kazlıçeşme ile Göztepe arası ulaşım süresini 15 dakikaya indirmesi planlanan Avrasya Tüneli'ni görüntüledi. Asya ve Avrupa'yı ilk defa deniz tabanının altından karayoluyla birbirine bağlayacak projenin çalışmaları yer altında ve yüzeyde devam ediyor. Tünel uzunluğu bin 180 metreyle yaklaşık yüzde 35 oranında tamamlanırken, Boğazın altında kazılması gereken 2 bin 160 metrelik mesafe kaldı. (Burak Akbulut - Anadolu Ajansı)
Anadolu Ajansı (AA), Kazlıçeşme ile Göztepe arası ulaşım süresini 15 dakikaya indirmesi planlanan Avrasya Tüneli'ni görüntüledi. Asya ve Avrupa'yı ilk defa deniz tabanının altından karayoluyla birbirine bağlayacak projenin çalışmaları yer altında ve yüzeyde devam ediyor. Tünel uzunluğu bin 180 metreyle yaklaşık yüzde 35 oranında tamamlanırken, Boğazın altında kazılması gereken 2 bin 160 metrelik mesafe kaldı. (Burak Akbulut - Anadolu Ajansı)
Anadolu Ajansı (AA), Kazlıçeşme ile Göztepe arası ulaşım süresini 15 dakikaya indirmesi planlanan Avrasya Tüneli'ni görüntüledi. Asya ve Avrupa'yı ilk defa deniz tabanının altından karayoluyla birbirine bağlayacak projenin çalışmaları yer altında ve yüzeyde devam ediyor. Tünel uzunluğu bin 180 metreyle yaklaşık yüzde 35 oranında tamamlanırken, Boğazın altında kazılması gereken 2 bin 160 metrelik mesafe kaldı. (Burak Akbulut - Anadolu Ajansı)
Anadolu Ajansı (AA), Kazlıçeşme ile Göztepe arası ulaşım süresini 15 dakikaya indirmesi planlanan Avrasya Tüneli'ni görüntüledi. Asya ve Avrupa'yı ilk defa deniz tabanının altından karayoluyla birbirine bağlayacak projenin çalışmaları yer altında ve yüzeyde devam ediyor. Tünel uzunluğu bin 180 metreyle yaklaşık yüzde 35 oranında tamamlanırken, Boğazın altında kazılması gereken 2 bin 160 metrelik mesafe kaldı. (Burak Akbulut - Anadolu Ajansı)
Anadolu Ajansı (AA), Kazlıçeşme ile Göztepe arası ulaşım süresini 15 dakikaya indirmesi planlanan Avrasya Tüneli'ni görüntüledi. Asya ve Avrupa'yı ilk defa deniz tabanının altından karayoluyla birbirine bağlayacak projenin çalışmaları yer altında ve yüzeyde devam ediyor. Tünel uzunluğu bin 180 metreyle yaklaşık yüzde 35 oranında tamamlanırken, Boğazın altında kazılması gereken 2 bin 160 metrelik mesafe kaldı. (Burak Akbulut - Anadolu Ajansı)
Anadolu Ajansı (AA), Kazlıçeşme ile Göztepe arası ulaşım süresini 15 dakikaya indirmesi planlanan Avrasya Tüneli'ni görüntüledi. Asya ve Avrupa'yı ilk defa deniz tabanının altından karayoluyla birbirine bağlayacak projenin çalışmaları yer altında ve yüzeyde devam ediyor. Tünel uzunluğu bin 180 metreyle yaklaşık yüzde 35 oranında tamamlanırken, Boğazın altında kazılması gereken 2 bin 160 metrelik mesafe kaldı. (Burak Akbulut - Anadolu Ajansı)
Anadolu Ajansı (AA), Kazlıçeşme ile Göztepe arası ulaşım süresini 15 dakikaya indirmesi planlanan Avrasya Tüneli'ni görüntüledi. Asya ve Avrupa'yı ilk defa deniz tabanının altından karayoluyla birbirine bağlayacak projenin çalışmaları yer altında ve yüzeyde devam ediyor. Tünel uzunluğu bin 180 metreyle yaklaşık yüzde 35 oranında tamamlanırken, Boğazın altında kazılması gereken 2 bin 160 metrelik mesafe kaldı. (Burak Akbulut - Anadolu Ajansı)
Anadolu Ajansı (AA), Kazlıçeşme ile Göztepe arası ulaşım süresini 15 dakikaya indirmesi planlanan Avrasya Tüneli'ni görüntüledi. Asya ve Avrupa'yı ilk defa deniz tabanının altından karayoluyla birbirine bağlayacak projenin çalışmaları yer altında ve yüzeyde devam ediyor. Tünel uzunluğu bin 180 metreyle yaklaşık yüzde 35 oranında tamamlanırken, Boğazın altında kazılması gereken 2 bin 160 metrelik mesafe kaldı. (Burak Akbulut - Anadolu Ajansı)
Anadolu Ajansı (AA), Kazlıçeşme ile Göztepe arası ulaşım süresini 15 dakikaya indirmesi planlanan Avrasya Tüneli'ni görüntüledi. Asya ve Avrupa'yı ilk defa deniz tabanının altından karayoluyla birbirine bağlayacak projenin çalışmaları yer altında ve yüzeyde devam ediyor. Tünel uzunluğu bin 180 metreyle yaklaşık yüzde 35 oranında tamamlanırken, Boğazın altında kazılması gereken 2 bin 160 metrelik mesafe kaldı. (Burak Akbulut - Anadolu Ajansı)
Anadolu Ajansı (AA), Kazlıçeşme ile Göztepe arası ulaşım süresini 15 dakikaya indirmesi planlanan Avrasya Tüneli'ni görüntüledi. Asya ve Avrupa'yı ilk defa deniz tabanının altından karayoluyla birbirine bağlayacak projenin çalışmaları yer altında ve yüzeyde devam ediyor. Tünel uzunluğu bin 180 metreyle yaklaşık yüzde 35 oranında tamamlanırken, Boğazın altında kazılması gereken 2 bin 160 metrelik mesafe kaldı. (Burak Akbulut - Anadolu Ajansı)
Anadolu Ajansı (AA), Kazlıçeşme ile Göztepe arası ulaşım süresini 15 dakikaya indirmesi planlanan Avrasya Tüneli'ni görüntüledi. Asya ve Avrupa'yı ilk defa deniz tabanının altından karayoluyla birbirine bağlayacak projenin çalışmaları yer altında ve yüzeyde devam ediyor. Tünel uzunluğu bin 180 metreyle yaklaşık yüzde 35 oranında tamamlanırken, Boğazın altında kazılması gereken 2 bin 160 metrelik mesafe kaldı. (Burak Akbulut - Anadolu Ajansı)