
İZMİR
İzmir'in uluslararası tanıtım eksikliğinin giderilmesi amacıyla İZKA tarafından hazırlanan Kentsel Marka Stratejik Planı kapsamında dünyaca ünlü afiş tasarımcısı Emrah Yücel başkanlığındaki şirkete hazırlatılan İzmir Görsel Kimlik Çalışması, Crowne Plaza Oteli'nde kamuoyuna açıklandı.
İzmir Kalkınma Ajansı'nın (İZKA) yürüttüğü markalaşma çalışması kapsamında hazırlanan İzmir görsel kimlik çalışması sonuçlandı. Kentin logosu nazar boncuğu, sloganı ''öncülerin şehri'' olarak belirlendi.
İzmir Valisi ve İZKA Yönetim Kurulu Başkanı Cahit Kıraç ise ''İzmir'in dünya sahnesine çıkma ve kendini anlatma vakti geldi geçiyor. Bunu da EXPO süreciyle yerine getiriyoruz'' diye konuştu.
Vali Kıraç, İzmir ve İzmirlilerin kullanımı için hazırlanan logonun şehirdeki tüm iletişim materyallerinde birkaç ay içinde kullanılmaya başlanacağını kaydetti.
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu da İzmir'in en büyük eksiğinin tanıtım ve pazarlama olduğunu, bu alanda fark yaratılması gerektiğini kaydederek, ''Bu başarılı çalışmanın geliştirilerek devam etmesini, hiç taviz vermeden uygulanmasını temenni ediyorum'' dedi.