• tüm haberler
  • bilişim
  • enerji
  • finans
  • gayrimenkul
  • gıda
  • otomotiv
  • diğer
    • holding
    • tarım
    • belediye
    • vakıf/dernek
    • eğitim
    • hizmet
    • ulaştırma
    • perakende
    • sağlık
    • turizm
    • ulaşım
    • günün özeti
    • şirketler
    • bize ulaşın
    • sitene ekle

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

  • Anadolu Ajansı
  • tüm haberler
  • bilişim
  • enerji
  • finans
  • gayrimenkul
  • gıda
  • otomotiv
  • diğer
    • holding
    • tarım
    • belediye
    • vakıf/dernek
    • eğitim
    • hizmet
    • ulaştırma
    • perakende
    • sağlık
    • turizm
    • ulaşım
    • günün özeti
    • şirketler
    • bize ulaşın
    • sitene ekle
  • Şirketler
  • Giriş

Trendyol, yurt dışı yapılanmasına Berlin'den başladı

- Trendyol Grubu Başkanı Çağlayan Çetin: - "Yıl sonunda Almanya pazarında 400 milyon avro gelir hedefliyoruz"

29.05.2022 Fatma Eda Topcu Istanbul teknoloji

Trendyol, yurt dışı yapılanmasına Berlin'den başladı

TRENDYOL Haberleri

Trendyol, haziran ayı alışveriş trendlerini açıkladı
Trendyol, haziran ayı alışveriş trendlerini açıkladı
Trendyol satıcılarına İstanbul Havalimanı hizmetinde yüzde 40 indirim
Trendyol satıcılarına İstanbul Havalimanı hizmetinde yüzde 40 indirim
Trendyol'dan sıfır atık kampanyasına destek
Trendyol'dan sıfır atık kampanyasına destek
Spor ve outdoor tutkunları aradığı ürünü Trendyol’da buluyor
Spor ve outdoor tutkunları aradığı ürünü Trendyol’da buluyor

BERLİN (AA) - Trendyol Grubu Başkanı Çağlayan Çetin, yıl sonunda Almanya pazarında 400 milyon avro gelir hedeflediklerini belirterek, 'Önümüzdeki 3 yıl içinde de bu rakamı 3 milyar avroya çıkaracağız. 2023 yılında toplam global satış hacmi hedefimiz 1 milyar dolar.' dedi.

Trendyol, ilk yurt dışı ofisini Almanya'nın başkenti Berlin'de açtı. Açılış dolayısıyla düzenlenen basın toplantısına Trendyol Grubu Başkanı Çağlayan Çetin, Trendyol Kurucu Ortağı Begüm Tekin, Trendyol Grubu Uluslararası Pazarlar Lideri Shibu Tharakan, Trendyol Grubu CMO'su Erdem İnan, Trendyol Grubu İK Lideri Beti Yuhay Almozlino ve Trendyol Grubu Kurumsal İletişim Lideri İrem Poyraz katıldı.

Trendyol Grubu Başkanı Çetin, toplantıda şirketin yeni dönem çalışmaları ve Almanya ofisine ilişkin bilgi verirken, ofisle birlikte yerli üreticileri, trendyol.com/de adresi ile Almanya'daki müşterilerle buluşturduklarını söyledi.

Yurt dışı büyüme planlarına hız verdiklerini belirten Çetin, global büyüme planları doğrultusunda ilk ofisi Berlin'de açtıklarını bildirdi. Çetin, Trendyol'un 260 binden fazla satıcısıyla yaklaşık 2 milyon kişiye istihdam yarattığını söyledi.

Kadın üreticiler ve Anadolu'daki satıcılara verdikleri öneme işaret eden Çetin, özellikle Anadolu'daki illerde satıcı sayılarında artış yaşandığını, Trendyol ekosistemine katılan KOBİ ve esnafın bugün itibarıyla yüzde 85'inin cirosunu, yüzde 68'inin de istihdamını artırdığını söyledi.

Çetin, 2021 yılında 3 büyük il dışında Trendyol'da bulunan satıcı sayısının 42 bin iken, bu sayının bir yıl içerisinde 3 katına çıkarak 127 bine ulaştığını aktararak, şunları kaydetti:

'Bu yıl içerisinde ülkemizde de önemli yatırımlarımız hayata geçecek. Trabzon, Adana ve Ankara'da açacağımız 3 depo ve aktarma merkezi ile 4 bini aşkın istihdam sağlayacağız. 400 bin metrekare olan operasyon alanımız 1 milyon metrekareye çıkacak. Trendyol bünyesinde çalışan mühendis sayımızı da 1.500'den 3 bin 500'e çıkararak AR-GE çalışmalarımıza da hız kazandıracağız. Yüzde 90'ından fazlası KOBİ ve esnaf olan 260 binden fazla satıcımıza ürünlerini dijital ortamda pazarlayıp müşterilerle hızlı bir şekilde buluşturabilme imkanı sağlıyoruz. Artık günde 1 milyonun üzerinde satışımız var. Sadece Türkiye'de değil, Avrupa'da da bütün e-ticaret şirketleri arasında müşteri memnuniyetini en üst seviyelere ulaştırabilen şirketlerdeniz.

Son 2 senedir ihracat ve uluslararası pazarlara açılma hedefimizi başlattıktan sonra bugün itibarıyla dünyadaki 50'den fazla global platformda Türkiye'deki markalarımızı ve bizimle beraber başka Türk markalarını da satışa sunuyoruz. Aldığımız geri dönüşten Almanya'dan ciddi bir ilgi olduğunu gördük. Almanya'da yerel müşteriye ulaşabilecek bir şekilde platform kurma kararı aldık. Trendyol üzerinden Türkiye'de gerçekleşen satışların yüzde 70'ini yerli ürünler oluşturuyor. 83 bin satıcı, Trendyol'da satışa başladıktan sonra daha önce satmadığı bir ürünü Türkiye'de üretti. Biz 'Yüzde 100 Made in Türkiye' damgalı ürünleri global arenaya taşıyarak ülkemizin e-ihracatına ve döviz girdilerine önemli katkı sunmayı hedefliyoruz.'

- 'Teknoloji, lojistik ve pazarlama odağında önümüzdeki üç yıl içinde 500 milyon dolar yatırım yapacağız'

Almanya'daki satış hacimleri hakkında bilgi veren Çetin, geçen yıl Almanya ihracatlarının 90 milyon avro, 2021 sonu Almanya'dan gelir hedeflerinin 400 milyon avro olduğunu bildirdi.

Çetin, 'Önümüzdeki 3 yıl içinde de Almanya'da yaklaşık 3 milyar avro değerinde bir hacme ulaşma hedefimiz bulunuyor. Bizim Almanya pazarına girdiğimizi duyan futbol takımlarından da şimdiden sponsorluk teklifi almaya başladık. Trendyol Berlin ofisimizde çalışan sayısını yıl sonunda 200 kişiye çıkaracağız.' dedi.

2023 yılında toplam global satış hacmi hedeflerini 1 milyar dolar olarak belirlediklerini aktaran Çetin, teknoloji, lojistik ve pazarlama odağında önümüzdeki 3 yıl içinde 500 milyon dolar yatırım yapacaklarını, hedeflerine yerli üreticilerle birlikte ulaşacaklarını söyledi.

Çetin, bir yıl içinde Almanya'daki satışları 4'e katladıklarını belirterek, şu bilgileri verdi:

'Ürünlerimiz yüzde 100 Türk ürünü. Almanya e-ticarette çok rekabetçi bir pazar, büyük oyuncular var. Bunların içinde 4'üncü oyuncu olmayı başardık. Yılbaşına dek üçüncülük hedefliyoruz. 2022 senesinde buradaki ihracatımızı 1 milyar avroya çıkarmak istiyoruz. Şu an itibarıyla Avrupa'da 70'e yakın istihdamımız var, bunun yarısı Almanya'da. Yakın zamanda Lüksemburg ve Amsterdam'da açılışlarımız olacak, sonraki hedefimiz de Londra. Bu pazarları seçerken global platformlardaki ihracat rakamlarımıza bakarak hangi pazarlarda ürünlerimize ciddi talepler olduğunu gördükten sonra karar veriyoruz. Bilançomuz güçlü bir durumunda. Bu yatırımları yapabilmemiz için hem Türkiye'de hem de yurt dışında büyüyebilmemiz için bilanço gücüne sahibiz ve yatırımcılarımızın da çok büyük destekleri var. Avrupa ve uluslararası serüvenimizin daha başındayız.

Hedefimiz, önümüzdeki 5 sene içinde ciromuzun 3'te birinin e-ihracattan gelmesi. Avrupa'nın ortasında şu an çok büyük bir depo yatırımımız var. Hedefimiz, Türkiye'den getirdiğimiz ürünleri buralarda daha çabuk dağıtımını yapmak. Bugün itibarıyla Almanya'da 1 milyon kişi Trendyol aplikasyonunu indirmiş durumda. İkinci senede hemen 1 milyona gelmek bizi çok memnun etti. Alman müşteriler tarafından da hem kabul gördük hem beğenildik. En büyük avantajımız ekosistemimiz. Türkiye'de 300'den fazla üreticimiz var, bu markaları bizim için üreten. Bizim onlara yaptığımız bu ihracat kapılarını açmak.'

- 'Alman pazarına cep telefonu satalım diye girmedik'

Çağlayan Çetin, Türk üreticilerin ürünlerini tüm dünyaya ulaştırmak için yola çıktıklarını, globalde gittikçe yaygınlaşan mobil ticarette Türkiye'nin ve Türk oyuncuların olması gerektiğini söyledi.

'Arkamızda Türk üreticilerin, Trendyol üreticilerinin olması bizim için avantaj. Almanya pazarına, Alman müşterisine cep telefonu satalım diye girmedik. Biz bu pazara rekabetçi kaslarımızla, kendi gücümüzle, Türkiye'nin üretim gücüyle, tekstildeki çok kaliteli ve fiyat konusunda çok rekabetçi ürünlerimizle birlikte girdik. Bu güçle de burada kazanabileceğimizi gördük' diyen Çetin, şöyle devam etti:

'Rakiplerimiz, arkamızdaki üretim gücü ve marka desteğini biliyorlar. Çok yakın zamanda BMD ile büyük bir anlaşma imzaladık. Şu an zaten bizle beraber 50'ye yakın Türk markasını Almanya pazarına soktuk. Bundan sonra da BMD'nin diğer 450 markasını bizle beraber platformumuzda satışa sunacağız. Sonra da Hakkari’deki üreticinin tespihini Berlin'de müşteriye buluşturacağız. Yolculuğumuz başladı. Bizim büyümemiz Türkiye'nin büyümesinden ve üretim gücünden geliyor.

Biz de bunun için her türlü yatırım ve fedakarlığı yapacağız. Uluslararası yol haritamızı birbirini tamamlayan iki strateji üzerine kurduk. Bunlardan ilki uluslararası e-ticaret platformlarındaki Trendyol markalı ürünlerimizle e-ihracat payımızı artırırken, Türk markalarını da bu platformlara taşımak. Şu anda 50'den fazla uluslararası e-ticaret platformunda yer alıyoruz. İkinci stratejimiz ise Türk üreticilerini ve markalarını platformumuz aracılığıyla global pazarlarla buluşturmak. e-ihracat çalışmalarımızın odağına, bu bağlamda gelişmiş bir pazar olan Almanya'yı aldık.'

Almanya'nın, Trendyol'un gelecek planlarında önemli noktalardan biri olduğunu vurgulayan Çetin, SimilarWeb verilerine göre, Almanya'daki en hızlı büyüyen ikinci platform olduklarını söyledi.

Çetin, 2021 yılında 150 milyon dolar hacminde doğrudan e-ihracat gerçekleştirdiklerini ve toplamda 6 milyon sipariş aldıklarını anımsatarak, '2021'de gerçekleştirdiğimiz ihracat Avrupa'dan Orta Doğu ve Afrika'ya, çok geniş bir coğrafyada 100'e yakın ülkeyi kapsıyor. e-ihracatın yüzde 66'sını Avrupa ülkelerine yaparken, yüzde 23'ünü Orta Doğu, Kuzey Afrika ve Güney Afrika ülkelerine yaptık. Şu an globalde, yerli üreticilerimizin ürettiği ürünlere Trendyol aracılığıyla ulaşan 4 milyon müşteri bulunuyor.' ifadelerini kullandı.

- 'Almanya'daki müşterilerimizin yüzde 70'i Alman'

Gazetecilerin sorularını da yanıtlayan Çetin, şu anda Almanya'daki müşterilerin yüzde 30'unun Türk, yüzde 70'inin ise Alman olduğunu, sepet ortalamasının ise 60-65 avro bandında bulunduğunu bildirdi.

Çetin, Türkiye'den kargo süresinin yaklaşık 4 gün olduğunu, 2 günde teslim edilen siparişler de bulunduğunu aktararak, buna rağmen süreyi hızlandırmak için çalışmaya devam ettiklerini söyledi.

Orta Doğu'da da lokal olarak yer alma planları bulunduğunu ifade eden Çetin, Türkiye'de günde 1 milyon paket çıkardıklarını, yurt dışına ise günlük çıkan paket sayısının 60 bin olduğunu bildirdi.

- 'Avrupa'da ve Orta Doğu'da şirket ortaklıkları ve alımlarını inceliyoruz'

Trendyol Grubu Başkanı Çetin, yatırımlara devam edeceklerini belirterek, 'Bütün yatırımcılarımız büyüme stratejimizi son derece destekliyor. Çok aktif bir şekilde hem Avrupa'da hem Orta Doğu'da ciddi şirket ortaklıkları, ciddi şirket alımlarını da şu anda inceliyoruz. Yani yılbaşına kadar bunlardan en azından bir tanesini gerçekleştireceğimize inanıyoruz.' dedi.

Halka açılma planları olup olmadığı sorusu üzerine Çetin, 'Her teknoloji şirketi gibi bizim de halka açılma planımız var ama acelemiz yok, halka açık olmanın verdiği avantajların da farkındayız ama acelemiz yok. Biz özellikle uluslararası büyümemize odaklanmak istiyoruz. Halka arzımızı yaptığımızda Türkiye ve Avrupa'nın en büyük e-ticaret şirketi olarak halka arz yapmak istiyoruz, hedefimiz o.' diye konuştu.

Çetin, yurt dışı pazarlara, en güçlü oldukları alan olan moda kategorisi ile girdiklerini, zaman içinde Türkiye'deki gibi bir ürün çeşitliliğini yurt dışında da sunacaklarını söyledi.

- 'Pazar yerlerinin yurt dışında büyümesini desteklemesi kritik'

Çağlayan Çetin, bir soru üzerine, e-ticaret yasası hazırlıklarına ilişkin, 'Ticaret Bakanlığının e-ticaret yasa tasarısı hazırlığından haberdarız ancak yasa henüz görüşe açılmadığından detaylı yorum yapmam doğru olmaz. Ülkemizin ihracatta katma değeri ve döviz gelirlerini artırması için e-ihracat çok önemli bir fırsat. Mevzuatımızın yüzbinlerce işletmenin e-ticaret yapmasına imkan veren pazar yerlerinin yurt dışında büyümesini desteklemesinin, e-ihracatın gelişimi için de kritik olduğunu düşünüyoruz.' ifadelerini kullandı.


Facebook Facebook Twitter Google LinkedIn

İlişkili Galeriler

14 : 39
mitsubishi electric / teknoloji 07.07.2022

Türkiye'de Mitsubishi Electric, 10. yılında da yatırımda hız kesmiyor

11 : 47
casper / teknoloji 07.07.2022

Excalibur, bilgisayarlarında ömür boyu performans garantisi sunuyor

11 : 07
lg electronics / teknoloji 07.07.2022

LG XBOOM Go ile ses ve eğlence her yerde

14 : 19
dyson / teknoloji 06.07.2022

Akyaşam Yönetim Hizmetleri, Dyson Airblade teknolojisini tercih ediyor

15 : 28
lg electronics / teknoloji 05.07.2022

LG'den yaz aylarında evde teknoloji kullanımına ilişkin öneriler

15 : 05
realme / teknoloji 05.07.2022

realme, Kurban Bayramı boyunca birçok ürün için özel fiyatlar sunuyor

14 : 47
arçelik / teknoloji 05.07.2022

Arçelik, AR-GE'de kadın gücünü “WE-inTech” ile globale taşıyor

11 : 17
samsung / teknoloji 05.07.2022

Samsung’un dART Platformu’nda eğitimler başladı

11 : 13
mediamarkt / teknoloji 05.07.2022

MediaMarkt'tan derin dondurucu rehberi

11 : 06
kaspersky / teknoloji 05.07.2022

Kaspersky'nin, akıllı cihazda kullanılacak nöromorfik işlemci yatırımı

11 : 03
huawei / teknoloji 05.07.2022

Huawei Watch GT 3 Pro üst düzey bir pil ömrü deneyimini sunuyor

14 : 47
mediamarkt / teknoloji 04.07.2022

MediaMarkt’tan vantilatör ve klima kampanyası

11 : 25
mitsubishi electric / teknoloji 04.07.2022

Makine kontrolörleri "IIoT çağında" daha çok görev alıyor

11 : 05
vodafone / bilişim 03.07.2022

"Yarını Kodlayanlar"da sosyal getiri yüzde 75 arttı

19 : 12
schneider / teknoloji 01.07.2022

Schneider Electric, FullCharger ile iş birliği anlaşması imzaladı

15 : 31
mediamarkt / teknoloji 01.07.2022

MediaMarkt ve Philips'ten tüketicilere VR deneyimi

12 : 37
bsh / teknoloji 01.07.2022

BSH Türkiye'de "We Power" ile istihdamda cinsiyet eşitliği

12 : 25
mitsubishi electric / teknoloji 01.07.2022

Keşfetteam ile klima keşfinde akıllı dönem

19 : 22
dyson / teknoloji 30.06.2022

Dyson'dan derinlemesine temizlik için ipuçları

14 : 22
arçelik / teknoloji 30.06.2022

Arçelik CEO'su Bulgurlu, APPLİA'nın yeni başkanı seçildi

14 : 20
bsh / teknoloji 30.06.2022

BSH'ın "Sürdürülebilirlik Evde Başlar" podcast serisi yayında

13 : 32
siemens / teknoloji 30.06.2022

Türkiye’de halkın yüzde 71’i sağlıklı olduğunu düşünüyor

11 : 08
teknosa / teknoloji 30.06.2022

Sitare Sezgin, Euronics yönetimine seçilen ilk kadın lider oldu

18 : 40
huawei / teknoloji 29.06.2022

Huawei ICT Akademi Programı'nın yeni üyesi Doğuş Üniversitesi

10 : 48
arçelik / finans 28.06.2022

Arçelik, şirket hisse alımları için Whirlpool EMEA S.p.A. ile anlaştı

12 : 19
samsung / teknoloji 27.06.2022

Samsung Türkiye "Kadın Teknisyen Eğitim Programı"nı hayata geçirdi

12 : 16
enerjisa / enerji 27.06.2022

General Mobile, Enerjisa Enerji iş birliğiyle yüzde 100 yeşil enerji

11 : 41
teknosa / teknoloji 27.06.2022

Teknosa Denizli’de ikinci mağazasını açtı

10 : 45
renault mais / otomotiv 26.06.2022

Renault Group Fixter'ı satın aldı

16 : 56
lg electronics / teknoloji 24.06.2022

LG, ürünleriyle ortam sıcaklığı üzerinde tam kontrol imkanı sunuyor

16 : 07
dof robotics / teknoloji 24.06.2022

İTÜ'lü öğrenciler, DOF Robotics fabrikasında sınırları aştı

14 : 39
vestel / teknoloji 24.06.2022

Vestel’den Yalova’ya yeni nesil mağaza

13 : 59
casper / teknoloji 24.06.2022

Yenilenen Casper Excalibur G770 kullanıcılarla buluştu

13 : 41
daikin / teknoloji 24.06.2022

Daikin, Türkiye'ye yaklaşık 100 milyon dolarlık yatırım yapacak

12 : 00
mediamarkt / teknoloji 24.06.2022

MediaMarkt'ın "Elektroniğin Yıldızları"nda Samsung Galaxy Günleri

11 : 04
profen / teknoloji 24.06.2022

Profen, SEDEC 2022'de ürün ve hizmetlerini tanıtacak

19 : 37
samsung / teknoloji 23.06.2022

Fotoğrafçı Ahmet Erdem'den en canlı gece fotoğrafları için 7 ipucu

19 : 29
huawei / teknoloji 23.06.2022

Huawei, yeni nesil son teknoloji ürünlerini tanıttı

19 : 08
lg electronics / teknoloji 23.06.2022

LG'den Türkiye’de 10 yeni LG Brandshop mağazası

15 : 18
enerjisa , ayedaş / enerji 23.06.2022

Enerjisa'nın "İşimin Enerjisi Buluşması" Adana'da gerçekleşti

15 : 08
logo yazilim / teknoloji 23.06.2022

Logo Yazılım, değerini en fazla artıran 10 marka arasında yer aldı

15 : 07
lg electronics / teknoloji 23.06.2022

Anish Kapoor'un medya sanatı, LG Signature OLED R ile sergilendi

14 : 48
teknosa / teknoloji 23.06.2022

Teknosa, dijital deneyim sunan yeni konsept mağazasını açtı

14 : 46
şirket haberleri / teknoloji 23.06.2022

“Hayat kurtaran” termal kameralı Drone DJI Matrice 30 tanıtıldı

18 : 52
lg electronics / teknoloji 22.06.2022

LG beyaz eşya alanlara Sodexo Flexogift hediye kodu

16 : 47
samsung / teknoloji 22.06.2022

Samsung, "Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri"nde iki ödülün sahibi oldu

14 : 44
vestel / teknoloji 21.06.2022

Vestel'den Kocaeli'ye yeni nesil mağaza

14 : 38
samsung / teknoloji 21.06.2022

Samsung Galaxy S22 serisiyle "mükemmel" kamera deneyimi

16 : 18
teknopark istanbul / teknoloji 20.06.2022

Teknopark İstanbul, sportif başarılara imza atmayı sürdürüyor

12 : 34
şirket haberleri / teknoloji 20.06.2022

Philips Ev Aletleri "karbon nötr" oldu

14 : 05
türk telekom / teknoloji 19.06.2022

Türk Telekom’dan AKM ve Beyoğlu Kültür Yolu'nda WiFi deneyimi

16 : 58
mediamarkt / teknoloji 17.06.2022

Hem babaların hem de öğrencilerin hediyeleri MediaMarkt'ta

16 : 51
vestel / teknoloji 17.06.2022

Vestel'den Çanakkale'ye yeni nesil mağaza

16 : 08
lg electronics / teknoloji 17.06.2022

LG, su tasarrufu sağlayarak kuraklıkla mücadeleye destek veriyor

15 : 06
mitsubishi electric / teknoloji 17.06.2022

Mitsubishi Electric, Win Eurasia Fuarı'nda dijital çözümlerini tanıttı

10 : 40
casper / teknoloji 17.06.2022

Casper, operasyonel iş yeri sürecine dijital hizmet çözümleri sunuyor

10 : 34
teknosa / teknoloji 17.06.2022

Teknosa'dan "Babalar Günü ve karne dönemi" kampanyası

19 : 25
lg electronics / teknoloji 16.06.2022

LG, 2022 model TV’lerinin Türkiye satışına başladı

18 : 58
honor / teknoloji 16.06.2022

Honor Image Engine tanıtıldı

15 : 14
ford / otomotiv 16.06.2022

"Metaverse"nin Türkiye’deki ilk otomotiv dijital stüdyosu Ford'dan

15 : 06
honda / teknoloji 16.06.2022

Honda ve Sony, mobilitede "Sony Honda Mobility Inc." şirketini kuracak

14 : 49
şirket haberleri / teknoloji 16.06.2022

Kontrolmatik'in yeni robotu, yüksek kalitede üretimi sağlayacak

11 : 46
siemens / teknoloji 16.06.2022

Siemens ile Türk-Alman Üniversitesi’nden dijital endüstride iş birliği

14 : 44
arçelik / teknoloji 15.06.2022

Beko, sürdürülebilirlik alanındaki yaratıcı çözümleri ödüllendirdi

13 : 25
vestel / teknoloji 15.06.2022

Vestel, ilk entegre raporlarını yayınladı

17 : 27
siemens / eğitim 14.06.2022

Ege Üniversitesi ile Siemens arasında tıbbi görüntüleme iş birliği

16 : 30
vivo türkiye / teknoloji 14.06.2022

vivo'dan Babalar Günü'ne özel kampanyalar

11 : 56
lg electronics / teknoloji 14.06.2022

LG, 2022 Serisi TV'lerini Türkiye'de satışa sundu

11 : 33
kron telekomünikasyon / teknoloji 14.06.2022

Şekerbank, veri ve erişim güvenliğinde Kron ürünlerini tercih ediyor

11 : 21
nobel ilaç / sağlık 14.06.2022

Nobel İlaç'ın projesi Nobelyum, yeniliklerle büyümeye devam ediyor

17 : 11
vestel / teknoloji 13.06.2022

Vestel, 24. kez elektrik-elektronik sektörü ihracat şampiyonu oldu

11 : 07
vivo türkiye / teknoloji 13.06.2022

Akıllı telefon üreticisi vivo, Türkiye'deki ilk yılını geride bıraktı

12 : 56
vodafone / eğitim 12.06.2022

Organize Sanayi Bölgelerinde Dijital Dönüşüm Sertifikasyon Programı

18 : 04
vestel / teknoloji 10.06.2022

Vestel çalışanları, antik kentte çevre temizliği yaptı

13 : 14
vestel / teknoloji 10.06.2022

Vestel'den Ankara'ya yeni nesil mağaza

12 : 36
oppo / hizmet 10.06.2022

"OPPO'yla Bile Çekilemedi" projesinde 945 kilo mama bağışlandı

18 : 39
lg electronics / teknoloji 09.06.2022

LG'den klimaların tam verimle kullanılabilmesi için kontrol yöntemleri

17 : 48
honor / teknoloji 09.06.2022

"Honor MagicBook X 15" indirimli fiyatıyla satışta

15 : 08
vivo türkiye / teknoloji 09.06.2022

vivo'nun online mağazası alışverişe açıldı

14 : 50
vestel / teknoloji 09.06.2022

Vestel, Türkiye'nin en değerli marka sıralamasında 7 basamak yükseldi

12 : 49
realme / teknoloji 09.06.2022

realme 8, gerçek oyun performansı için Türkiye'de

12 : 37
mitsubishi electric / teknoloji 09.06.2022

Mitsubishi Electric, geleceğin mühendis adaylarıyla buluştu

11 : 16
packupp / teknoloji 09.06.2022

PackUpp’ın Teknoloji Direktörü Oğuzhan Karahan oldu

16 : 34
samsung / teknoloji 08.06.2022

Samsung, "Bespoke Home 2022"de yenilikçi teknolojilerini tanıttı

14 : 40
teknopark istanbul / teknoloji 08.06.2022

"Açık Kapı: İş Dünyası ile Buluşma"sının dördüncüsü gerçekleştirildi

14 : 36
arçelik / teknoloji 08.06.2022

Arçelik 14'üncü sürdürülebilirlik raporunu yayımladı

11 : 04
casper / teknoloji 08.06.2022

Casper kurumsal çözümle şirketlerin dijital dönüşümüne destek veriyor

13 : 26
daikin / teknoloji 07.06.2022

Daikin’in "temiz hava elçileri" işbaşında

12 : 53
honor / teknoloji 06.06.2022

Honor Magic UI 6.0 yeni özelliklerle geliyor

12 : 43
lg electronics / teknoloji 06.06.2022

LG'den LG TONE Free kulaklık kampanyası

14 : 28
samsung / teknoloji 05.06.2022

Samsung, geri dönüşüm oranını 30 kat artırmayı hedefliyor

17 : 26
boyner grup , logo yazilim / perakende 03.06.2022

Logo ve Boyner’den perakendede yepyeni bir mobil ödeme deneyimi

16 : 53
teknosa / teknoloji 03.06.2022

Teknosa'dan sürdürülebilir bir dünya için 'yeşil' adımlar

14 : 12
huawei / teknoloji 03.06.2022

Huawei Kariyer Günleri'nin son durağı Bahçeşehir Üniversitesi oldu

10 : 54
daikin / teknoloji 03.06.2022

Daikin Türkiye, İSO 500’de 41 basamak yükseldi

18 : 08
samsung / teknoloji 02.06.2022

Televizyon kutularının dönüştüğü Samsung "Eco-Package" sergisi açıldı

11 : 50
mitsubishi electric / teknoloji 02.06.2022

Yeni çağın süper gücünün, yapay zeka olması öngörülüyor

18 : 42
honor / teknoloji 01.06.2022

HONOR 70 serisi tanıtıldı

17 : 52
dof robotics / teknoloji 01.06.2022

E-Turquality ile yüksek teknoloji ihracatı 15 milyar dolara çıkacak

13 : 07
casper / teknoloji 01.06.2022

RPG oyuncularına Excalibur’dan güç ve performans ürünleri

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

  • Trendyol, yurt dışı yapılanmasına Berlin'den başladı
1 / 1

Trendyol, yurt dışı yapılanmasına Berlin'den başladı

Anadolu Ajansı

Kurumsal

  • Tarihçe
  • Gizlilik ve çerez
  • Aydınlatma politikası
  • Podcast
  • Dosyalar
  • Habercilik ve KVKK İlkeleri
  • Yayın ilkeleri
  • Künye
  • Sosyal medya
  • Basın odası
  • Kalite yönetim
  • İletişim
  • Gündem
  • Yurt içi bürolar
  • Yasal uyarı
  • Yurt dışı bürolar
  • AA Yayınları
  • Abonelik talepleri
  • Poolphoto
  • Duyuru servisi

  • Şirket haberleri
  • Finans terminali
  • Anadolu images
  • Enerji terminali
  • Haber Akademisi

mobil servisler

  • iPhone uygulaması
  • iPad uygulaması
  • Android uygulaması
  • Windows uygulaması
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için "veri politikamızı" inceleyebilirsiniz.
TAMAM
© Anadolu Ajansı 2022