Assistt

22.11.2021 15:37
AssisTT, çalışan deneyimine yaptığı yatırımlarla Great Place To Work Enstitüsü'nün yüksek güven kültürüne sahip, "harika iş yeri" kriterlerini sağlayarak 3. kez "Great Place To Work" sertifikasını almaya hak kazandı

30.08.2021 20:33
AssisTT, global ölçekte en prestijli iş ödüllerinden olan Stevie Awards for Great Employers'ta "En Yenilikçi İK Teknolojisi Kullanımı" kategorisinde "Online Mülakat Üssü" projesiyle bronz ödülün sahibi oldu

20.05.2021 11:58
AssisTT İş Geliştirme ve Müşteri Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı Nimet Güventepe, "Bizler gerçek zamanlı konuşma, ses, duygu analizi, memnuniyet ölçüm araçları, chatbot gibi çözümlerden de faydalanarak teknolojiyi müşteri odaklı kullanıyoruz" dedi

30.04.2021 11:33
AssisTT Genel Müdürü Haktan Saran, "Bu başarının bizi en çok sevindiren ve gururlandıran tarafı iş yükümüzün yüzde 45 oranında arttığı, ekiplerimizle fiziken ayrı kaldığımız böylesine olağan üstü bir dönemde bu ödülü almış olmamız" dedi

28.06.2019 12:57
Türk Telekom’un çağrı merkezi şirketi AssisTT, çağrı merkezi sektörü endüstrisinin en prestijli ödül organizasyonlarından Contact Center World Awards’ın, EMEA finallerinde iki dalda büyük ödüle layık görüldü

03.06.2018 17:03
Türkiye'nin dört bir yanında açtığı çağrı merkezleriyle nitelikli istihdam sağlamaya ve ülke ekonomisine katkıda bulunmaya devam eden AssisTT, Ardahan'ın ilk çağrı merkezini açtı

14.02.2018 12:57
AssisTT Genel Müdürü Yıldırım, "Çağrı merkezlerimiz arasında bugüne kadar gösterdiği performans ve başarıyla göz dolduran uluslararası tasarım ödüllü Erzincan lokasyonunda yepyeni bir projeyi daha hizmete almanın gururunu yaşıyoruz." dedi

29.05.2017 10:34
Türk Telekom’un çağrı merkezi şirketi AssisTT, "Contact Center World Awards - Dünya Çağrı Merkezi Ödülleri" Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Bölgesi (EMEA) finallerinde 3 altın ödülün sahibi oldu.