Dolar
32.56
Euro
34.99
Altın
2,341.20
ETH/USDT
3,143.20
BTC/USDT
64,367.00
BIST 100
9,716.77

Hanshow, 2022 NRF Big Show'da ABD Pazarına Çıkıyor

Hanshow, 2022 NRF Big Show'da ABD Pazarına Çıkıyor

NEW YORK--(BUSINESS WIRE)-- Küresel dijital perakende çözümleri sağlayıcısı Hanshow, bu hafta New York'ta bir dizi yeni ürün, duyuru ve ortaklık sergilediği yıllık NRF Big Show'da ABD pazarına giriş yapıyor.

Hanshow, on yıl önce sadece elektronik raf etiketleri (ESL) üzerine yoğunlaşmış bir şirketti. Genellikle üç haneli yıllık büyüme, Avrupa, Asya Pasifik ve dünya çapında 50 ülkede genişlemenin ardından şirket, etkileyici dijital perakende çözümleri paketini dünyanın en büyük perakende pazarına getiriyor.

Auchan, Ahold Delhaize, Yamada Denki ve daha pek çoğu dahil olmak üzere dünyanın önde gelen perakendecilerinden bazılarıyla on yıllık test sonuçlarından sonra, Hanshow, ABD perakendecilerinin perakende için bu belirsizlik döneminde gelişmek ve gelişmek için ihtiyaç duyduğu çözümlere sahip olduğuna inanıyor. Şirket, perakende sektörünün artan e-ticaret, işgücü kıtlığı, dalgalanan fiyatlar ve tedarik zinciri aksamalarından kaynaklanan dramatik değişikliklerle karşı karşıya olduğu bir zamanda ABD'ye geldi.

Hanshow Kıdemli Başkan Yardımcısı Li Liangyan, “Hanshow'un dijital çözümleri, çok kanallı perakende için otomasyon, uzaktan yönetim ve verimlilik yükseltmeleri ekleyerek tüm bu zorlukları ele alıyor” dedi.

Hanshow, 2021'de New York'ta ilk ABD ofisini açtı ve burada ABD'li perakendeciler için dijital çözümlerin genişlemesini temel alacak. Bu aynı zamanda şirketin yıllık NRF Big Show'daki ilk büyük gösterisi. Bu yılki NRF'de Hanshow, perakendecilerin bu sorunlu noktalarını çözmek için teknolojisini sergiliyor.

Şirketin Nebular ESL'si kağıt fiyat etiketlerinin yerini alır ve 15 yıla kadar pil ömrüne sahiptir ve teslimat için mağaza içi toplama sürelerini %68'e kadar azaltan bir konum aydınlatma işlevi içerir. Hanshow'un Lumina LCD ekranları, taze gıda bölümleri için tasarlanmış, belirgin satış artışlarına ve gıda israfının azalmasına yol açan dinamik bir içerik ekranı işlevi görüyor. Hanshow'un Microsoft Azure tabanlı SaaS'ı aracılığıyla yönetildiğinde, bu ESL ve dijital ekranlar ayrıca tüm mağaza ağlarının fiyatlarını merkezi konumlardan dakikalar içinde güncellemesine olanak tanır; bu, birçok mağazanın işgücü sıkıntısıyla karşı karşıya kalması nedeniyle çok önemli bir avantajdır.

Hanshow ayrıca, rafta durum izleme ve taze gıda yönetimi için sabit kameralar ve mobil robotlar kullanan AI çözümünü de sergiliyor. Self servis kiosku ve dijital ekranlı akıllı arabası, kaydolmadan kolay tarama ve ödeme işlemlerine izin verir. Bu ürünlerin tümü, süpermarketlerden elektronik ürünlere ve giyime kadar bir dizi perakendeye uyarlanabilir ve birçoğu ABD'deki birkaç perakendeciyle halihazırda kavram kanıtlama aşamasındadır.

Bu çözümler aynı zamanda bir teknoloji ekosistemi içinde de işlev görür, çünkü Hanshow, müşterilerine ek avantajlar sağlamak için dünyanın önde gelen şirketlerinden bazılarıyla ortaklık kurarken, yakın zamanda duyurulan Perakende için Microsoft Cloud'da bir ortak olmanın yanı sıra Aruba, PwC, Lenovo ve Sony ile entegre çözümlere de sahiptir.

Li Liangyan, "Sektördeki en iyi ortaklıklara, en büyük müşterilere, en iyi teknolojiye ve en iyi sicile sahibiz," diyor ve "hayati ABD perakende pazarı için bunların hepsini bir araya getirmekten heyecan duyuyoruz." demiştir.

Hanshow'un çözümleri bu hafta New York Javits Center, NRF Big Show'da Seviye 1 stand 661'de sergileniyor.

businesswire.com'da kaynak sürümünü görüntüleyin: https://www.businesswire.com/news/home/20220114005005/en/

 

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

Fotoğraflar\Multimedya galeri için: https://www.businesswire.com/news/home/52561043/en

 

İletişim

Medya soruları: Steve Blake steve.blake@hanshow.com

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.