Huawei'nin yeni ürünü FreeClip 2 Paris Moda Haftası'nda yer aldı
Huawei, yeni ürünü FreeClip 2'yi Paris Moda Haftası'nda görücüye çıkardı
İSTANBUL (AA) - Huawei, yeni ürünü FreeClip 2'yi Paris Moda Haftası'nda görücüye çıkardı.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Huawei FreeClip 2, resmi lansmanı öncesinde Paris Moda Haftası kapsamında podyumlarda mankenlerin genel stilinin bir parçası olarak sergilendi.
Mavi renk seçeneği ve özgün klips tasarımı ve zaman zaman tüketiciler tarafından küpe sanılan kulaklığın klasik teknoloji ürünü algısının dışında, stil odaklı bir kullanım alanına da hitap ettiğini ortaya koydu.
Huawei'nin yeni nesil açık kulaklık modeli FreeClip 2, 12 Aralık'ta Türkiye'de ön satışa sunulacak. Model, klipsli yapısıyla kulağı çevreleyen ergonomik tasarımı, teknik donanımı ve lansman öncesinde uluslararası moda etkinliklerinde yer almasıyla öne çıktı.
Kulaklıklar, podyumda basit bir dinleme aracı olarak değil, mankenlerin stilinin merkezinde yer alan birer teknolojik aksesuar olarak sunuldu.
FreeClip 2, teknik donanımında konfor ve ses kalitesini öne çıkaran yenilikleri barındırıyor. Her bir ünitesi 5,1 gram ağırlığında olan FreeClip 2, uzun süreli kullanımlarda basınç hissini minimize etmeyi hedefleyen 'Havadar C-köprüsü' tasarımını taşıyor.
Ürünün ses teknolojisinde ise Dual Diyaframlı Sürücü, açık kulaklıkların düşük frekans performansı sorununu gidermeyi amaçlayan güçlendirilmiş bas deneyimi sunuyor. NPU Yapay Zeka işlemcisi destekli üç mikrofonlu gürültü engelleme sistemi de çağrı netliğini artırmaya yönelik olarak tasarlandı.
IP57 sertifikası ile suya ve tere karşı yüksek düzeyde dirençli tasarlanan ve şarj kutusuyla toplam 38 saate kadar dinleme süresi sunan kulaklıklar, otomatik sol-sağ tanıma ve kaydırma hareketleriyle ses kontrolü gibi özellikler barındırıyor.