Türkiye'nin "en cool markası" yine Teknosa oldu
- Teknosa, tüketici oylarıyla üst üste 7'nci kez "Teknoloji Perakendecisi" kategorisinde "en cool" marka seçildi
İSTANBUL (AA) - Teknosa, Marketing Türkiye ve Roamler Türkiye iş birliğiyle bu yıl 7'ncisi gerçekleştirilen Cool Markalar Araştırması'nda bir kez daha tüketicilerin 'en havalı' bulduğu markalar arasındaki yerini aldı.
Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa'dan yapılan açıklamaya göre, Teknosa, 2015'ten beri düzenlenen ve 30'u aşkın kategoride binlerce kullanıcının oylarıyla yapılan çalışma sonucunda bu yıl da 'Teknoloji Perakendecisi' kategorisinde birinci oldu.
Teknosa'nın teknoloji market kategorisinde üst üste 7 kez 'Cool Marka' seçildiği Cool Markalar Araştırması, şubat-mart döneminde gerçekleştirildi. Araştırma datası, geniş Roamler Türkiye üye havuzundan 18-54 yaş arası 1000 katılımcıdan mobil uygulama aracılığıyla toplandı.
Şirketler
L'Oreal Türkiye sürdürülebilirlik çalışmalarındaki son gelişmeleri paylaştı
Şirketler
Vodafone, "5G SA" altyapısı üzerinde VoNR teknolojisinin testini başarıyla tamamladı
Şirketler
Pluxee, geleceğin iş dünyasına dair öngörülerini Global HR Summit'te paylaştı