Allianz Türkiye'den reklam ve pazarlama alanında çifte başarı
Allianz Türkiye, "sürdürülebilir değer yaratma modeli" kapsamında çalışmalarına devam ederken, Reklamcılar Derneği tarafından bu yıl 37'ncisi düzenlenen Kristal Elma ile Brandverse Awards'ta toplam 23 ödüle layık görüldü
İSTANBUL (AA) - Allianz Türkiye, 'sürdürülebilir değer yaratma modeli' kapsamında çalışmalarına devam ederken, Reklamcılar Derneği tarafından bu yıl 37'ncisi düzenlenen Kristal Elma ile Brandverse Awards'ta toplam 23 ödüle layık görüldü.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Allianz Türkiye, bu yıl 37'nci kez düzenlenen Kristal Elma'dan 11 ödülle dönerken, aynı zamanda 'Yaratıcılığa Cesaret Veren Marka' ünvanının da sahibi oldu.
Allianz Türkiye'nin söz konusu başarısı, sadece yaratıcı çıktılarla değil, aynı zamanda markanın stratejik vizyonu, kurum içi ekiplerinin katkısı ve yaratıcı ajanslarla kurduğu güçlü işbirliğinin yansıması olarak da öne çıkıyor.
Allianz Türkiye, Brandverse Awards'tan da 'Bir Kız Gelecek' ve 'Elle Muayene' kurumsal sosyal sorumluluk projeleriyle 12 ödül aldı. Böylece şirket, yıl genelinde toplamda 23 ödüle ulaşarak, tarihindeki en yüksek ödül sayısına ulaşmış oldu.
Sigorta
Quick Sigorta sponsorluğunda Suşehri Motosiklet Festivali'nin ilki düzenlendi
Sigorta
Türkiye Sigorta, sağlık sigortacılığındaki hedeflerini acenteleriyle paylaştı
Sigorta
Allianz'ın "Yükselen Risk Trendleri Raporu"nda orman yangınları değerlendirildi
Sigorta
Jeopolitik riskler, deniz taşımacılığı ve sigorta sektörünü şekillendiriyor
Sigorta
Sompo Sigorta, geleneksel yaz partisini "Sompo Music Fest" konseptiyle gerçekleştirdi