Teknosa "Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri" ödülüne layık görüldü
İSTANBUL (AA)- Teknosa, üst üste 4. kez Achievement in Customer Excellence'da (A.C.E) 'Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri'nde 'Diamond' ödülünün sahibi oldu.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, Şikayetvar tarafından düzenlenen 9'uncu A.C.E. Awards'ta 'Teknoloji Mağaza Zinciri' kategorisinde bir kez daha Diamond ödülüne layık görüldü.
Teknosa, bu ödülle birlikte üst üste dört yıldır kendi kategorisinde birinci olma başarısını gösterdi.
Şirketlerin şikayet verileri, pazar payları ve Şikayetvar tarafından uygulanan yıllık 1,5 milyonun üzerinde anket baz alınarak hazırlanan Müşteri Deneyim Endeksi araştırmasına göre belirlenen A.C.E. Awards kazananları, İstanbul'da düzenlenen törenle ödüllerine kavuştu.
Perakende
Migros ve GAP Bölge Kalkınma İdaresi'nden yerel üretime destek için işbirliği
Perakende
MediaMarkt markası KOENIC yeni vantilatör serisini kullanıcıların beğenisine sundu
Perakende
DeFacto, "Pop of Red Koleksiyonu"yla kırmızının gücünü yansıtmayı hedefliyor