MediaMarkt Türkiye kulaklık satışlarına ilişkin eğilimleri paylaştı
MediaMarkt Türkiye, kulaklık satışlarına ilişkin eğilimleri açıkladı
İSTANBUL (AA) - MediaMarkt Türkiye, kulaklık satışlarına ilişkin eğilimleri açıkladı.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, müzik dinlemenin yanı sıra sesli içerik tüketiminin de artması, yüksek kaliteli ses deneyimi sunan kulaklıklara olan talebi artırdı. Podcast ve sesli kitap gibi platformların günlük yaşamda daha fazla yer edinmesi, kulaklıkları çok yönlü birer aksesuar haline getirdi.
MediaMarkt Türkiye verilerine göre, son bir yılda kulak içi kulaklık satışları rekor düzeyde 8 kat artış gösterdi. Şirketin tüketici davranışları analizine göre, kulaklık da cep telefonu gibi kullanıcıların kişisel tarzını yansıtan bir aksesuar olarak ilgi görüyor ve kulaklık seçiminde ses deneyimini iyileştiren teknolojik özellikler büyük rol oynuyor.
Kablosuz bağlantı özelliği, kullanım rahatlığı ve işlevselliği nedeniyle kulak içi modeller daha fazla tercih edilirken, hafiflik ve ergonomi de kullanıcıların satın alma kararlarında etkili oldu.
Perakende
Migros ve GAP Bölge Kalkınma İdaresi'nden yerel üretime destek için işbirliği
Perakende
MediaMarkt markası KOENIC yeni vantilatör serisini kullanıcıların beğenisine sundu
Perakende
DeFacto, "Pop of Red Koleksiyonu"yla kırmızının gücünü yansıtmayı hedefliyor