Boyner, Dünya Perakende Ödülleri'nde iki dalda finalde
Boyner Grup, perakende sektörünün en prestijli ödülü olarak kabul edilen World Retail Awards'ta (Dünya Perakende Ödülleri) iki kategoride finale kaldı.
İSTANBUL (AA) - Boyner Grup, perakende sektörünün en prestijli ödülü olarak kabul edilen World Retail Awards'ta (Dünya Perakende Ödülleri) iki kategoride finale kaldı.
Şirket açıklamasına göre, Boyner Grup, perakende sektörünün küresel çapta başarıya ulaşan uygulamalarının ödüllendirildiği Dünya Perakende Ödülleri'nde iki dalda finalist oldu.
Mağazacılıkta sınırları kaldıran Asistanım uygulamasıyla 'En İyi Dijital Müşteri Deneyimi Girişimi' kategorisinde ve 'Askıda İyilik & İyiliğe Dönüştür' sosyal sorumluluk projeleriyle 'Yılın Sorumluluk Sahibi Perakendecisi' kategorisinde uluslararası perakende markaları ile yarışan Boyner Grup, sektörde global başarı ölçeği olarak kabul edilen ve firmalar tarafından büyük ilgi gören Dünya Perakende Ödülleri'nde Türkiye'yi temsil ediyor.
Boyner Grup, geçen yıl Beymen mağazalarında başlayan ve yakında tüm grup mağazalarında hayata geçirilmesi hedeflenen dijital uygulama 'Asistanım' ile 'En İyi Dijital Müşteri Deneyimi Girişimi' kategorisinde Dress in the City, El Corte Ingles, Geant, Marks&Spencer, Saudi Telecom, Singapore Telecom, Superdry ve SeymourPowell ile yarışıyor.
'İyiliğin Modası Geçmez' başlığı altında hayata geçen Askıda İyilik ve İyiliğe Dönüştür iyilik hareketiyle Yılın Sorumluluk Sahibi Perakendecisi kategorisinde ise Carrefour Brazil, Flora & Fauna, Jumia, Myer, Otto Group, Woolworths ve TOMS ile birlikte finale kaldı.
Dünya Perakende Ödülleri, 6 Nisan'da Dubai'de yapılacak törenle sahiplerini bulacak. 2007'den bu yana gerçekleştirilen Dünya Perakende Ödülleri'nde bugüne kadar çeşitli kategorilerde ödül alan markalar arasında Apple, Amazon, Vodafone, Net-a-Porter, Louis Vitton, Marks&Spencer, Macy's, Ikea, Verizon ve Starbucks gibi önemli global markalar bulunuyor.
Perakende
Migros ve GAP Bölge Kalkınma İdaresi'nden yerel üretime destek için işbirliği
Perakende
MediaMarkt markası KOENIC yeni vantilatör serisini kullanıcıların beğenisine sundu
Perakende
DeFacto, "Pop of Red Koleksiyonu"yla kırmızının gücünü yansıtmayı hedefliyor