Erciyes Anadolu Holding, yeni markası Storish'i tanıttı
Erciyes Anadolu Holding'in yeni markası Storish, ürünlerini sahip olduğu tedarik gücüyle e-ticaret deneyim mağazalığı ile tüketicileriyle buluşturacak
İSTANBUL (AA) - Erciyes Anadolu Holding'in yeni markası Storish, ürünlerini sahip olduğu tedarik gücüyle e-ticaret deneyim mağazalığı ile tüketicileriyle buluşturacak.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Storish, mobilya, dekorasyon ve aksesuar başta olmak üzere evlerdeki birçok ihtiyacı karşılamak için hazırlıklarını tamamlayarak storish.com'da hayata geçti.
Türkiye'de 40 bine yakın küçük ve orta ölçekli mobilya üreticisi bulunan marka, üreticilerin ürünlerini, sahip olduğu büyük tedarik gücü ile e-ticaret deneyim mağazacılığı üzerinden tüketicilerine sunacak.
Storish, rekabetçi fiyatlarıyla sunduğu hızlı ve randevulu teslimat, ücretsiz kurulum gibi hizmetleri ile sektörde rakiplerinden ayrışıyor.
Hızlı teslimat, sorunsuz kurulum, satış sonrası hizmetleri ile kaliteli ürün ve yüksek müşteri memnuniyetini önceliğinde tutan Storish, aynı zamanda yakında açacağı deneyim mağazaları ile ürünlerin kalitesini yakından inceleme fırsatı sunacak.
Oturma grupları, yatak, baza, başlık ve yemek odaları, genç ve bebek odaları, bahçe ve mutfak mobilyaları, halı, ev tekstili ve aksesuar ürün gruplarıyla ev mobilya ve dekorasyonuna dair pek çok ürün grubunu bünyesinde bulunduran ve 'yenilik ve gelişimde süreklilik' vizyonuyla hayatına başlayan Storish, e-ticaret sitesinde 2 bin 500'den fazla ürünü tüketiciyle bir araya getiriyor.
Erciyes Anadolu Holding çatısı altında yer alan her marka ve şirket gibi Storish de ulusal ve uluslararası arenada sürdürülebilir büyüme odağıyla ülke ekonomisine ve toplumsal gelişime katkı sağlamayı kendine misyon ediniyor.
Marka, tüketicilerini 'Evim için Alışveriş sloganı' ile kaliteli e-ticaret alışveriş deneyimi yaşamak için storish.com adresine davet ediyor.
Holding
Koç Holding, "Dünyanın En İyi İşverenleri" listesinde Türkiye'nin bir numarası oldu