Edenred Türkiye, Ticket Gift çözümünü tanıttı
Edenred Türkiye Pazarlama Direktörü Zeynep Ege Dura, "IPSOS Türkiye'nin 2024 araştırmasında 'Türkiye'nin En Beğenilen Hediye Kartı' seçilen ürünümüz, kullanıcı memnuniyetindeki yüksek performansıyla dikkati çekiyor" dedi
İSTANBUL (AA) - Edenred Türkiye, yeni yılın yaklaşmasıyla birlikte 7 bin 500'ün üzerinde market, 120 giyim ve ayakkabı markasıyla 40 binin üzerinde harcama noktasında geçerli Ticket Gift'i tanıttı.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Edenred Türkiye, yeni yılın yaklaşmasıyla birlikte teşvik ve ödüllendirme programları kapsamında çalışanları için anlamlı hediye alternatifleri arayan şirketlere, Ticket Gift ile pratik, tasarruflu ve çalışana özel çözümler sunuyor.
Edenred Türkiye'nin LinkedIn üzerinden profesyonellerle gerçekleştirdiği araştırmada, katılımcıların yüzde 66'sının hediye kartı beklentisinin en yoğun olduğu dönemin yılbaşı olduğu ortaya çıktı.
Söz konusu oran, özel günlerin ve yeni bir yıla başlamanın çalışanlar için taşıdığı önemi yansıtırken, hediye kartlarının seçim özgürlüğü ve tercih hakkı sunması nedeniyle diğer seçeneklere göre daha fazla talep gördüğü gözler önüne serildi.
Her zevke ve ihtiyaca hitap eden tek bir hediye sunmanın zaman, bütçe ve çalışan memnuniyeti açısından yarattığı zorlukları Ticket Gift ile ortadan kaldıran Edenred Türkiye, 81 ilde 7500'ün üzerinde market, 120 giyim-ayakkabı markası ve 40 binin üzerinde harcama noktasında, gıdadan giyime, kozmetikten teknolojiye, akaryakıttan elektronik ürünlere uzanan geniş yelpazedeki birçok markayı tek kartta bir araya getiriyor.
Yüzde 45'e varan maliyet avantajı sunan Ticket Gift, dijital entegrasyon sayesinde aynı gün SMS ile kullanıcıya iletilen kart numarasıyla MyEdenred uygulaması üzerinden anında kullanılabiliyor.
Ticket Gift, çalışanların kendi ihtiyaç ve tercihlerine göre alışveriş yapmasına imkan tanıyan esnek bir yan hak çözümü olarak öne çıkıyor.
- 'Doğru hediye, ihtiyaç karşılayandır'
Açıklamada görüşlerine yer verilen Edenred Türkiye Pazarlama Direktörü Zeynep Ege Dura, rekabetin giderek arttığı iş dünyasında yenilikçi ve ihtiyaca yönelik çözümlerle şirketleri desteklemeye devam ettiklerini belirtti.
Dura, 'Doğru hediye ihtiyaç karşılayandır' ilkesiyle geliştirdikleri Ticket Gift'in, tek çalışanı olan işletmelerden büyük ölçekli şirketlere kadar tüm kurumsal müşterilere esnek bir yan hak çözümü sunduğunu vurguladı.
Şirketlere maliyet avantajı, operasyonel kolaylık ve çalışan memnuniyetinde dolayısıyla çalışan bağlılığında artış sağladıklarını aktaran Dura, 'IPSOS Türkiye'nin 2024 araştırmasında 'Türkiye'nin En Beğenilen Hediye Kartı' seçilen ürünümüz, kullanıcı memnuniyetindeki yüksek performansıyla dikkati çekiyor. Gelecekte bu alanda daha da büyüyeceğimiz, teknolojik yeniliklerle çözümlerimizi geliştirmeye devam edeceğiz.' değerlendirmelerinde bulundu.
Genel
Novo Nordisk Türkiye ve Ankara Bilkent Şehir Hastanesi işbirliği protokolü imzaladı