• Altın : 5,399.75
  • BIST 100 : 10,837.30
  • BIST 30 : 11,800.39
  • BTC/USDT : 107,577.00
  • Dolar : 41.98
  • ETH/USDT : 3,765.00
  • Euro : 48.66
ŞİRKET HABERLERİ

TOM Bank, Özel Bankacılık hizmeti ile çeşitli ayrıcalıklar sunuyor

TOM Bank Özel Bankacılık ve Pazarlamadan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Serhat Yılmaz, "Aslında en temelde yaptığımız şey özel bankacılığı onların günlük yaşamının doğal bir parçası haline getirmek" dedi

  • 30.10.2025
  • Mehmet Selçuk Güçlü
  • Istanbul
  • Finans
news

İSTANBUL (AA) - TOM Bank, bireysel bankacılık faaliyetlerini üst segment müşteriler için geliştirdiği 'Özel Bankacılık' hizmetiyle genişletti.

Bankadan yapılan açıklamaya göre, TOM Bank Özel Bankacılık, birikim sahibi müşterilerine, kişisel müşteri temsilcisi, restoran ve seyahat indirimleri, döviz ve altın işlemlerinde avantajlı fiyatlar gibi ayrıcalıklar sunarak bankacılığı ayrıcalık odaklı bir deneyime dönüştürüyor.

TOM Bank Özel Bankacılık, 750 bin lira ve üzeri birikimi olan müşteriler için bankacılığı geleneksel sınırların ötesine taşıyarak, kişiselleştirilmiş ve erişilebilir bir deneyim sunuyor. Müşterilerin hem finansal hem de yaşam tarzı ihtiyaçlarına odaklanan yeni hizmet modeli, Classic, Elite, Elite Plus ve Prestige olmak üzere dört farklı segmentte sunuluyor ve segmentler, müşterilerin birikim tutarına göre belirleniyor.

Özel Bankacılık müşterileri, segmentlerine göre birçok ayrıcalıklı fırsattan yararlanabiliyor.

Müşteriler, restoran ve uçak bileti harcamalarında Hadi Kredi Kart'ını kullanarak yüzde 22,5'e varan iade kazanırken, yıllık 200 bin liraya varan iade kazanabiliyor. Yeme-içme ve seyahat ayrıcalıklarının yanı sıra, Hadi Kredi Kartı ile yapılan 400 lira ve üzeri otopark harcamalarında da yüzde 50 iade imkanı sunuluyor.

Ayrıca hafta içi 11.00-11.30 arasında Hadi'den yapılan dolar, avro ve altın işlemlerinde, alım ve satımda tek kur uygulanarak tüm müşterilere alış-satış farkı olmadan, aynı kurdan işlem avantajı sağlanıyor.

Ek olarak TOM Bank, Özel Bankacılık hizmetiyle dijitalleşmenin sunduğu teknolojik kolaylıkları birebir müşteri ilişkileriyle harmanlayarak sektörde yenilikçi bir çizgi oluşturmayı hedefliyor. Her özel bankacılık müşterisine, tüm finansal işlemlerinde doğrudan destek sağlayan kişisel bir müşteri temsilcisi atanıyor.

Özel Bankacılık hizmetinden yararlanmak isteyen kullanıcılar, TOM Bank'ın Özel Bankacılık Hattı üzerinden tüm özel bankacılık ayrıcalıkları ve kampanyalarıyla ilgili detaylı bilgiye erişebiliyor ve dijital bankacılık uygulaması Hadi üzerinden banka müşterisi olabiliyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen TOM Bank Özel Bankacılık ve Pazarlamadan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Serhat Yılmaz, TOM Bank olarak Özel Bankacılık hizmetlerini, müşterilerinin uzun vadeli finansal planlamalarını kolaylaştıran bir yol arkadaşlığı sunma gayretiyle tasarladıklarını belirtti.

Yılmaz, sundukları finansal ayrıcalıkları, müşterilerin yaşam alışkanlıklarına göre şekillenen, zamandan tasarruf ettiren ve hayatlarına gerçek bir değer katan çözümlerle birleştirdiklerini vurguladı.

Temelde verdikleri hizmetin özel bankacılığı günlük yaşamın doğal bir parçası haline getirmek olduğunu aktaran Yılmaz, şunları kaydetti:

'Örneğin bu vizyon doğrultusunda geliştirdiğimiz ve kısa süre önce hayata geçirdiğimiz Mega Günlük Hesap ile müşterilerimize ihtiyaç anında uzun vadeler beklemeden birikimlerine ulaşma esnekliği sunuyoruz. Sadece yeni Özel Bankacılık müşterilerimize değil, bankamızdaki mevcut Özel Bankacılık segmentindeki müşterimiz de yeni bakiye koşulu aranmadan bankadaki mevcut bakiyeleri ile Mega Günlük Hesabın avantajlı kara katılım oranlarından yararlanabiliyorlar. Bu ve bunun gibi hizmetlerimizde bizim için her zaman önemli olan, her segmentte olduğu gibi bu özel kitlemizde de müşterilerimizin hayatını kolaylaştıran, kazandıran ve gerçekten kişiselleştirilmiş bir deneyim sunmak.'