Sepaş Enerji Çağrı Merkezi 2021'de 760 bin kişiye hizmet verdi
Sepaş Enerji, abonelik işlemleri için çağrı merkezini arama oranının 2021'de yüzde 12 arttığını bildirdi
ANKARA (AA) - Sepaş Enerji, abonelik işlemleri için çağrı merkezini arama oranının 2021'de yüzde 12 arttığını bildirdi.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, konut, ticarethane ve sanayi kuruluşları gibi geniş bir yelpazede 4 milyon kişiye elektrik hizmeti sağlayan Sepaş Enerji'nin çağrı merkezine yıl boyunca yapılan arama sayısı 758 bin 873 olarak kayıtlara geçti.
Sepaş Enerji müşterilerinin yüzde 30'u hizmet almak için çağrı merkezini tercih ederken, gelen çağrıların yüzde 99,7'si yanıtlandı. Abonelerin çağrı merkezine ulaşılabilirlik seviyesi ise yüzde 99,97 olarak gerçekleşti.
Sepaş Enerji Pazarlama, Müşteri Yönetimi ve Kurumsal İletişim Müdürü Gizem Sezer Altınok, çağrı merkezine bu yıl görüntülü görüşme seçeneğinin de ekleneceğini ifade etti.
Sunulan hizmetin hızlı, güvenli ve çözüm odaklı olmasıyla abonelik ve ödemelerle ilgili çok sayıda işlemin çağrı merkezi yoluyla yapılabildiğine dikkati çeken Altınok, 'Bu nedenle Sepaş Enerji'ye çağrı merkezi üzerinden ulaşanların sayısı artarken arayanların memnuniyet seviyesi de yüzde 85'e yaklaşıyor. Bu sonuçları yeni hizmetlerimizi şekillendirmenin başlangıcı olarak görüyoruz. Görüntülü görüşme ve verdiğimiz diğer hizmetlerin de çeşitliliğini artırarak müşterilerimizin çağrı merkezimiz ile ilgili deneyimini bir adım ileriye taşımayı hedefliyoruz.' değerlendirmesinde bulundu.
Enerji
Schneider Electric'ten sürdürülebilirlik ve enerji yönetimi alanında yapay zeka girişimi
Enerji
STAR Rafineri ve Petkim, Ege'nin en büyük sanayi kuruluşları arasında ilk üçte yer aldı
Enerji
Enerjisa Enerji'nin "Daha İyi Bir Gelecek" vizyonu Bahçeşehir Üniversitesi'nde ders oldu
Enerji
Aytemiz, enerji ve akaryakıt sektöründe ikinci kez "En Mutlu İşyeri" seçildi